VODITELJ-VODITELJICA U RA?UNOVODSTVU – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
VODITELJ/VODITELJICA U RA?UNOVODSTVU
Radno mjesto
KRAPINA, KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
1
Na neodre?eno; upražnjeni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
Djelomi?no
11.3.2024.
19.3.2024.
Posloprimac
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Nije važno
Na temelju ?lanka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22, 101/23), ?lanka 42. Statuta Dje?jeg vrti?a Gustav Krklec Krapina i Odluke Upravnog vije?a Dje?jeg vrti?a Gustav Krklec Krapina od 11. ožujka 2024. godine (KLASA: 601-04/24-01/03, URBROJ: 2140-37-02-24-03), Dje?ji vrti? Gustav Krklec Krapina raspisuje:
NATJE?AJ
za zasnivanje radnog odnosa
za radno mjesto VODITELJ/ICA RA?UNOVODSTVA – 1 izvšitelj/ica na neodre?eno, puno radno vrijeme (8 sati dnevno, 40 sati tjedno)
UVJETI:
- osim op?ih uvjeta za zasnivanje radnog odnosa, kandidati moraju ispunjavati i posebne uvijete prema ?l. 24. i ?l. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22, 101/23) i Pravilniku o vrsti stru?ne spreme stru?nih djelatnika te vrsti i stupnju stru?ne spreme ostalih djelatnika u dje?jem vrti?u (NN 133/97).
- stru?na sprema: VSS, diplomirani ekonomist ili VŠS, ekonomist
Na natje?aj se, pod ravnopravnim uvjetima, mogu prijaviti oba spola, sukladno ?lanku 13. stavku 3. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08 i 69/17), koji ispunjavaju propisane uvjete, a izrazi koje se koriste u ovom natje?aju, a imaju rodno zna?enje, koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski rod.
Uz vlastoru?no potpisanu prijavu na natje?aj, potrebno je priložiti sljede?u dokumentaciju (preslike):
- životopis
- dokaz o državljanstvu;
- dokaz o odgovaraju?oj vrsti i razini obrazovanja
- dokaz o radnom stažu – elektroni?ki zapis (e-radna knjižica) odnosno potvrda o podacima evidentiranim u evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne stariju od dana objave ovog natje?aja;
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak sukladno ?l. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22, 101/23) izdano u svrhu zapošljavanja u dje?jem vrti?u koje ne smije biti starije od datuma objave natje?aja;
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata/kinje ne vodi prekršajni postupak sukladno ?l. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22, 101/23) izdano u svrhu zapošljavanja u dje?jem vrti?u koje ne smije biti starije od datuma objave natje?aja;
- potvrdu nadležnog podru?nog ureda Hrvatskog zavoda za socijalni rad, sukladno ?lanku 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22 i 101/23) da osobi nije izre?ena mjera za zaštitu dobrobiti djeteta sukladno posebnom propisu, ne starije od dana objave ovog natje?aja.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužni su se u prijavi na natje?aj pozvati na to pravo i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Uz prijavu na natje?aj, pored dokaza o ispunjavanju uvjeta natje?aja, dužni su priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat koji može ostvariti pravo prednosti:
– skladno ?l. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19 84/21 i 156/23), uz prijavu na natje?aj dužan je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dostaviti sve potrebne dokaze iz ?lanka 103. navedenog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju dostupni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20ZOHBDR%202021.pdf
– sukladno ?l. 47.-50. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21), uz prijavu na natje?aj dužan je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
– sukladno ?l. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na natje?aj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo te dokaz o tome na koji na?in je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca. U nastavku je poveznica na dokaze koje kandidati/kinje koji se pozivaju na pravo prednosti trebaju priložiti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20ZOHBDR%202021.pdf
– sukladno ?l. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20), uz prijavu na natje?aj dužan je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaz o utvr?enom statusu osobe s invaliditetom te dokaz o tome na koji na?in je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije sklapanja ugovora predo?it ?e se izvornik.
Prijave na natje?aj s obveznom dokumentacijom dostavljaju se osobno ili poštom na adresu:
Dje?ji vrti? Gustav Krklec Krapina
Magistratska ulica 11/1
49000 Krapina
(Za natje?aj – voditelj/ica ra?unovodstva na neodre?eno – ne otvaraj)
Rok za podnošenje prijava na natje?aj je osam (8) dana od dana objave natje?aja.
Nepotpune i nepravodobne prijave i prijave zaprimljene elektronskim putem ne?e se razmatrati.
Kandidatom prijavljenim na natje?aj smatrat ?e se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu sa svim prilozima te ispunjava formalne uvjete natje?aja.
Osobe koje nisu podnijele pravodobnu ili potpunu prijavu ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz natje?aja, ne smatraju se kandidatima prijavljenim na natje?aj te se njihove prijave ne?e razmatrati.
O rezultatima provedenog natje?aja kandidati ?e biti obaviješteni u roku od osam (8) dana od dana donošenja odluke o odabiru kandidata na sjednici Upravnog vije?a Vrti?a putem mrežne stranice i oglasne plo?e Vrti?a.
Nakon provedenog natje?aja ne mora se izvršiti izbor te se u tom slu?aju donosi odluka o poništenju natje?aja.
Sukladno Uredbi Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vije?a od 27. travnja 2016. te Zakonu o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine, br.42/18) prijavom na natje?aj smatra se da je kandidat dao suglasnost za obradu podataka iz natje?ajne dokumentacije, a koja ?e se obra?ivati isklju?ivo u svrhu provo?enja ovog natje?ajnog postupka.
Opis poslova i zada?a:
- organizira rad u ra?unovodstvu uz poštivanje rokova važnih za financijsko poslovanje, priprema materijale za ravnatelja i Upravno vije?e, prati i uskla?uje rad ra?unovodstva sa zakonskim propisima, sura?uje s nadležnim organima za predškolski odgoj, organizira izvršavanje poslova u ra?unovodstvu, raspored izvršenja poslova na inventurama te ?uvanju i arhiviranju.
- obavlja ra?unovodstvene poslove: knjiženje financijske dokumentacije po pojedinom dokumentu, izra?uje periodi?ne obra?une, zaklju?ne ra?une i financijski plan, statisti?ka izvješ?a, obra?unava pla?e djelatnika, doprinose, poreze i prireze i knjiži iste. Obra?unava bolovanja djelatnika i vrši obustavu kredita djelatnika, izdaje potvrde o pla?i djelatnika, obra?unava amortizaciju i revalorizaciju osnovnih sredstava, obra?unava godišnje otpise vrijednosti sitnog inventara, vodi financijsku dokumentaciju i dostavlja nadležnim organima, vrši obra?un za roditelje-korisnike usluga vrti?a, vodi brigu o uplatnicama, šalje opomene roditeljima radi nepla?anja vrti?a, prikuplja potvrde o prihodima roditelja za djecu korisnika vrti?a, vodi evidenciju upisa i ispisa djece iz vrti?a.
- vodi blagajni?ko poslovanje: preuzima i izdaje gotov novac i vodi blagajni?ki dnevnik, utvr?uje pravilnosti blagajni?kog dokumenta te utvr?uje blagajni?ki saldo s gotovim novcem u blagajni, ispostavlja putne naloge, dokumente za dje?ji doplatak i sve dokumente u svezi pla?a djelatnika, vodi knjigu ulaznih i izlaznih ra?una, vrši pla?anje dobavlja?ima.
- prou?ava stru?nu literaturu, prisustvovanje savjetovanjima, seminarima, prati zakonske propise vezane uz financijsko poslovanje i ra?unovodstvo.
- odgovara za zakonito i pravovremeno poslovanje ra?unovodstva, odgovara za dokumentaciju ra?unovodstva, odgovara za novac u blagajni, za zakonitost i pravovremenost obavljanja poslova materijalnog knjigovodstva i blagajni?kog poslovanja.
- obavlja i druge poslove radnog mjesta po nalogu ravnatelja.
Poslodavac
DJE?JI VRTI? GUSTAV KRKLEC KRAPINA
- osobni dolazak: KRAPINA, MAGISTRATSKA ULICA 11/1
- pisana zamolba: DJE?JI VRTI? GUSTAV KRKLEC KRAPINA, Magistratska 1
[ad_2]
Source link