VODITELJ-VODITELJICA RA?UNOVODSTVA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
VODITELJ/VODITELJICA RA?UNOVODSTVA
Radno mjesto
VARAŽDIN, VARAŽDINSKA ŽUPANIJA
1
Na odre?eno; zamjena
Puno radno vrijeme
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
U cijelosti
19.10.2023.
27.10.2023.
Posloprimac
ekonomija
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
1 godinu
Temeljem ?lanka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/ 12, 94/13, 136/14-RUSRH, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20 i 151/22), ?lanka 6. Pravilnika o na?inu i postupku zapošljavanja (KLASA: 011 -02/19-01/02; URBROJ: 2186-23-06-19-2) od 10. svibnja 2019. (dalje u tekstu: Pravilnik) ravnateljica III. OSNOVNE ŠKOLE VARAŽDIN (daljnji tekst: Škola)
raspisuje
NATJE ? AJ
za zasnivanje radnog odnosa
Naziv radnog mjesta: VODITELJ/VODITELJICA RA?UNOVODSTVA – 1 izvršitelj/ica na odre?eno puno radno vrijeme – zamjena
Mjesto rada: III. osnovna škola Varaždin, Trg Ivana Perkovca 35, Varaždin
Uvjeti:
Uz op?i uvjet za zasnivanje radnog odnosa, sukladno op?im propisima o radu, kandidat/kinja mora ispunjavati posebne uvjete temeljem Pravilnika o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta III. osnovne škole Varaždin:
- sveu?ilišni diplomski studij ekonomije ili preddiplomski ili stru?ni studij ekonomije i radno iskustvo na poslovima prora?unskog ra?unovodstva u trajanju od 1 godine
Na natje?aj se mogu javiti osobe oba spola u skladu sa Zakonom o ravnopravnosti spolova (Narodne novine 82/08. i 69/17.).
Uz prijavu je potrebno dostaviti sljede?e dokumente:
- životopis,
- dokaz o odgovaraju?oj vrsti obrazovanja,
- dokaz o državljanstvu
- uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz ?lanka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ne starije od 30 dana od dana objave natje?aja,
- elektroni?ki zapis o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje
- potvrda o vrsti poslova koje je kandidat/kinja obavljao/la i trajanju radnog odnosa koji izdaje poslodavac u skladu s ?lankom 130. Zakona o radu, a kao dokaz o radnom iskustvu na poslovima prora?unskog ra?unovodstva.
Navedene isprave dostavljaju se u neovjerenoj preslici, a izabrani kandidat/kinja prije sklapanja ugovora o radu dužan/na je predo?iti izvornike ili ovjerene preslike.
Dokaz o nepostojanju zapreka za zasnivanje radnog odnosa prema ?lanku 106. stavcima 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, obvezna je pribaviti Škola prije sklapanja ugovora o radu.
Prijavu je potrebno vlastoru?nu potpisati.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju ?lanka 102. stavaka 1. do 3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17, 98/19, 84/21), ?lanka 48. stavaka 1.do 3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine br. 84/21), ?lanka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), ?lanka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužan/na je u prijavi natje?aj pozvati se na to pravo i uz prijavu na natje?aj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natje?aja i dokaze prema posebnom zakonu te ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja iz ?lanka 102. stavaka 1.-3. Zakona o hrvatskim braniteljima i ?lanovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19, 84/21) da bi ostvario/la pravo prednosti pri zapošljavanju, koje u trenutku podnošenja prijava ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan/na je uz prijavu na natje?aj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natje?aja i dokaze u skladu s ?lankom 103. Zakona u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Kandidat/kinja iz ?lanka 48. stavaka 1.do 3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21) da bi ostvario/la pravo prednosti pri zapošljavanju, koje u trenutku podnošenja prijava ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan/na je uz prijavu na natje?aj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natje?aja i dokaze u skladu s ?lankom 49. stavku 1. Zakona u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
Kandidatom/kinjom prijavljenim/om na natje?aj smatrat ?e se samo osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz natje?aja i dužan/a je pristupiti postupku procjene i vrednovanju prema Pravilniku na poveznici
http://os-treca-vz.skole.hr/upload/os-treca-vz/images/static3/985/attachment/Pravilnik_o_nacinu_i_postupku_zaposljavanja_2019_III_OSNOVNA_SKOLA_VARAZDIN.pdf
Obavijest o datumu i vremenu postupka procjene i vrednovanja kandidata/kinje kao i sadržaju i na?inu procjene i vrednovanja te pravni i drugi izvori za pripremu kandidata/kinje bit ?e objavljeni na mrežnoj stranici http://os-treca-vz.skole.hr najmanje pet dana prije dana odre?enog za vrednovanje.
Dostavom prijave na natje?aj svi kandidati/kinje dali/e su privolu Školi za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natje?ajnog postupka.
Natje?aj je objavljen na mrežnoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, na mrežnoj stranici: http://os-treca-vz.skole.hr i oglasnoj plo?i Škole dana 19. listopada 2023. godine.
Natje?aj je otvoren 8 dana u razdoblju od 19. do 27. listopada 2023. godine.
Prijave se dostavljaju poštom ili osobno na adresu (prijave putem e-maila ne?e se razmatrati):
III. OSNOVNA ŠKOLA VARAŽDIN
Trg Ivana Perkovca 35
42000 Varaždin
s naznakom: „natje?aj za voditelja/voditeljicu ra?unovodstva“.
Rezultati natje?aja bit ?e objavljeni u roku od 30 dana od dana završetka natje?aja putem mrežnih stranica III. OSNOVNE ŠKOLE VARAŽDIN: http://os-treca-vz.skole.hr . U slu?aju da se na natje?aj prijave kandidati/kinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, kandidati/kinje se izvješ?uju preporu?enom poštanskom pošiljkom s povratnicom u rokovima propisanim posebnim propisima, a kandidati/kinje istim tekstom obavještavaju redovitom poštanskom pošiljkom.
OPIS POSLOVA: organiziranje i vo?enje ra?unovodstvenih i knjigovodstvenih poslova, vo?enje poslovnih knjiga prema važe?im propisima, kontrola obra?una i isplate putnih naloga, sastavljanje godišnjih i periodi?nih financijskih te statisti?kih izvještaja, izra?ivanje prijedloga financijskog plana prema programima i izvorima financiranja u suradnji s ravnateljem i pra?enje njihovog izvršavanja, pripremanje godišnjeg popisa imovine, obveza i potraživanja, knjiženje inventurnih razlika i otpisivanje vrijednosti, obra?unavanje isplata i naknada pla?a u skladu s posebnim propisima, obra?unavanje isplata po ugovorima o djelu vanjskih suradnika, evidencija i izrada ulaznih i izlaznih faktura, blagajni?ki poslovi i obavljanje ostalih poslova prema Pravilniku o djelokrugu rada tajnika te administrativno – tehni?kim i pomo?nim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi i poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada škola i drugih propisa.
Poslodavac
III. OSNOVNA ŠKOLA VARAŽDIN
- osobni dolazak: TRG IVANA PERKOVCA 35, VARAŽDIN
- pisana zamolba: Trg Ivana Perkovca 35, Varaždin
[ad_2]
Source link