Site logo

VODITELJ-ICA UREDA – OSOBNI-A ASISTENT-ICA (OFFICE MANAGER-PERSONAL ASSISTANT)

[ad_1]

VODITELJ/ICA UREDA – OSOBNI/A ASISTENT/ICA (OFFICE MANAGER/PERSONAL ASSISTANT)

Radno mjesto


ZAGREB



1



Na neodre?eno; novootvoreni poslovi



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



Bez naknade



31.10.2023.



30.11.2023.


Posloprimac


Viša ili prvostupanjska



Kategorija B



Nije važno


Veleposlanstvo Gruzije u Republici Hrvatskoj, Zagreb

Veleposlanstvo Gruzije u Republici Hrvatskoj zapošljava voditelja ureda / osobnog asistenta na stalno radno vrijeme.

Zadaci i odgovornosti

Ova uloga zahtijeva vrlo snažne administrativne vještine, fleksibilnost i spremnost na rad nave?er i vikendom kada je to potrebno.

To?an raspon dužnosti varirat ?e u skladu sa zahtjevima i potrebama Veleposlanstva, ali ?e uklju?ivati sljede?e:

•   Telefon/e-mail, komunikacija s gra?anima Gruzije i lokalnim stanovništvom

•   Administrativna podrška

•   Potpora svim aspektima nadolaze?ih službenih posjeta

•   Preuzimanje/slanje pošte

Profil kandidata

Za ispunjavanje uvjeta potrebne su sljede?e kvalifikacije i kompetencije:

•   Minimalno 2 godine iskustva kao voditelj ureda / osobni asistent / administrator

•   Prvostupni?ka diploma (bacc.)

•   Važe?a voza?ka dozvola B, bez ikakvih kaznenih bodova

•   Te?no govori engleski i hrvatski jezik

•   Zakonsko pravo na boravak i rad u Hrvatskoj

•   Izvrsne me?uljudske i komunikacijske vještine

•   Primjenjivat ?e se lije?ni?ki/zdravstveni pregledi

•   Nešto administrativnog iskustva

•   Sigurnosna obuka

•   Iskustvo rada u me?unarodnoj organizaciji, veleposlanstvu ili drugom me?unarodnom okruženju je prioritet

Uvjeti i odredbe:

• Stalno radno mjesto

• Ugovor

• Bruto mjese?na pla?a: 1500 EUR

• Mjesto: sjedište Veleposlanstva Gruzije, Pantov?ak 107, Zagreb.

• Radno vrijeme: 09.00 – 17.00 sati. Me?utim, bit ?e potreban znatan stupanj fleksibilnosti. Položaj ?e zahtijevati povremeno putovanje preko no?i. Predvi?eno je da datum po?etka ove pozicije bude 1. sije?nja 2024. godine

Kako se prijaviti:

Molimo pošaljite svoj životopis zajedno s kratkim (max A4) popratnim pismom e-poštom na croatia.embassy@mfa.gov.ge

Proces odabira:

Samo kandidati koji u?u u uži izbor bit ?e kontaktirani i pozvani na razgovor koji se planira održati u studenom 2023. godine.

Embassy of Georgia, Zagreb

The Embassy of Georgia to the Republic of Croatia is recruiting for a full-time permanent Office Manager / Personal Assistant.

Roles and Responsibilities

The role requires very strong administrative skills, flexibility, and willingness to work evenings and weekends when necessary.

The precise range of duties will vary over time according to the exigencies of the needs of the Embassy, but will include the following:

•  Phone/e-mail and verbal communication with citizens of Georgia and local audience

•  Administrative support

•  Supporting all aspects of incoming official visits

•  Collection/sending of post

Candidate Profile

To be eligible the following qualifications and competencies are required:

•  2 years minimum experience as an office manager / personal assistant/administrator

•  Bachelor’s Degree

•  A valid driver’s license B, without any penalty points

•  Fluency in English and Croatian

•  The legal right to reside and work in Croatia

•  Excellent interpersonal and communication skills

•  Medical/Health checks will apply

•  Some administration experience

•  Security awareness training

•  Experience working in an International Organisation, Embassy, or other International environment is a priority

Terms and Conditions:

• Full-time position

• Contractual Information

• Gross monthly salary: 1500 EUR

• Location: Based at the Embassy of Georgia, 107 Pantovcak, Zagreb.

• Hours of work: 09.00 – 17.00. However, a considerable degree of flexibility will be required. The position will require occasional overnight travel. It is envisaged that the start date for this position will be 1 January 2024

How to apply:

Please send your CV together with a short (max A4) cover letter by e-mail to croatia.embassy@mfa.gov.ge

Selection Process:

Only short-listed candidates will be contacted and invited for an interview, which is planned to be held in November 2023.

Za ispravnost teksta odgovara poslodavac.


Poslodavac


VELEPOSLANSTVO GRUZIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ


e-mailom: croatia.embassy@mfa.gov.ge


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart