VODITELJ-ICA RA?UNOVODSTVENO-KNJIGOVODSTVENIH POSLOVA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
VODITELJ/ICA RA?UNOVODSTVENO-KNJIGOVODSTVENIH POSLOVA
Radno mjesto
VINKOVCI, VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA
1
Na odre?eno; pove?an opseg posla
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
2.2.2024.
10.2.2024.
Posloprimac
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
3 godine
Temeljem Zakona o ustanovama (“Narodne novine” br. 76/93., 29/97., 47/99., 35/08., 127/19., 151/22) i Zakona o muzejima (“Narodne novine” br. 61/18., 98/19., 114/22), ?lanka 26. Statuta Gradskog muzeja Vinkovci i ?lanka 27. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i na?inu rada Gradskog muzeja Vinkovci, ravnatelj Gradskog muzeja Vinkovci dana 2. velja?e 2024. raspisuje
NATJE?AJ
Za radno mjesto voditelja službe knjigovodstva i ra?unovodstva
– rad na odre?eno /zamjena do povratka djelatnice sa bolovanja
Uvjeti:
Stru?na sprema: završen preddiplomski i diplomski sveu?ilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveu?ilišni studij ili specijalisti?ki diplomski stru?ni studij ili visoka stru?na sprema sukladno propisima koji su bili na snazi prije stupanja na snagu Zakona o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju (NN 123/03, 198/03, 105/04, 174/04, 46/07, 63/11, 94/13 i 139/13), studij ekonomije
Posebni uvjeti:
– radno iskustvo: 3 godine na ra?unovodstvenim i knjigovodstvenim poslovima
– poznavanje rada na ra?unalu
– poznavanje engleskog ili njema?kog jezika
– probni rad: u skladu sa Zakonom o radu
Prednost imaju kandidati s:
– s iskustvom rada u ra?unalnom knjigovodstveno-ra?unovodstvenom programu Konto
– s iskustvom rada u prora?unskom knjigovodstvu
4. Prijavi na natje?aj potrebno je priložiti:
- životopis
- preslika osobne iskaznice
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika domovnice)
- potvrdu kojom se dokazuje ispunjavanje uvjeta stupnja obrazovanja
- dokaz o nekažnjavanju
- dokaz o radnom stažu
Urednom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natje?aju.
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan je u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo te priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, kojom dokazuje to pravo, a prednost u odnosu na ostale kandidate ostvaruje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno ?lanku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (,,Narodne novine”, br. 121/17., 98/19., 84/21., i 156/23.) uz prijavu na natje?aj dužan je priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natje?aja i sve potrebne dokaze propisane ?lankom 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji(,,Narodne novine”, br. 121/17., 98/19., 84/21., i 156/23.) Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju koje je kandidat dužan priložiti uz prijavu na javni natje?aj objavljeni su na sljede?oj poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf
Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natje?aja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natje?aj, o ?emu ?e joj biti dostavljena pisana obavijest.
Poslovi i radni zadaci radnog mjesta:
– pra?enje, tuma?enje i provo?enje zakonskih propisa iz svog djelokruga rada,
– organizacija rada u ra?unovodstvu i koordiniranje rada s ostalim službama uz odgovornost za rad ra?unovodstva,
– sudjelovanje u predlaganju i izradi financijskog plana,
– sudjelovanje u izradi plana nabave,
– sastavljanje financijskih izvještaja i nihovo tuma?enje nadležnima,
– sastavljanje periodi?nih obra?una i završnog ra?una, odgovornost za to?nost, ispravnost i
predaju na vrijeme,
– evidencija i pregled utroška financijskih sredstava prema programu rada i pravdanje tih
sredstava uz dogovor sa ravnateljem,
– vo?enje financijskog knjigovodstva i odgovornost za uredno knjiženje poslovnih doga?aja,
– uskla?ivanje financijskih sredstava s namjenom i izvorima i vršenje kontrole likvidnosti,
– briga o izvršenju obveza informiranja prema institucijama državne uprave (Porezna uprava,
Državni ured za reviziju, FINA, Uprava za javnu nabavu, Poslovna banka),
– izrada financijsko-planske analize poslovanja Muzeja,
– izrada kalkulacije cijene koštanja proizvoda, roba i usluga,
– izrada obra?una troškova na temelju koncepcije i pokazatelja prihoda i rashoda pojedine akcije u suradnji s ravnateljem,
– briga o pravovremenoj isplati pla?a,
– rukovanje nov?anim sredstvima, nov?anim dokumentima i vrijednosnim papirima,
– uskla?ivanje financijskog i deviznog poslovanja s FINA-om i poslovnom bankom,
– izrada obra?una, ispravke vrijednosti i revalorizacije osnovnih sredstava,
– davanje uputa i kontroliranje rada kod godišnjeg popisa imovine, sredstava, obveza i
potraživanja i podnošenje izvještaja,
– u suradnji s tajnikom sudjeluje u pripremi i izradi dokumentacije za nadmetanje u
postupcima javne nabave iz djelokruga svoga rada,
– vo?enje arhive financijske dokumentacije,
– odlaganje, ?uvanje i predaja na arhiviranje knjigovodstvenih isprava i poslovnih knjiga,
– briga o zaštiti imovine Muzeja iz svog djelokruga rada,
– prisustvovanje na seminarima i predavanjima iz svoje struke,
– sudjelovanje na otvorenjima izložaba i drugim doga?anjima u Muzeju,
– dežuranje na izložbama, po potrebi
– provo?enje mjera zaštite na radu i zaštite od požara, sigurnosti posjetitelja, imovine muzeja iz svog djelokruga rada,
– obavljanje i ostalih poslova koji po prirodi posla i propisane stru?ne spreme pripadaju u
poslove voditelja ra?unovodstva, odnosno po uputama i nalogu ravnatelja
- za svoj rad odgovara ravnatelju.
Svi kandidati koji zadovolje sve formalne uvjete podvr?i ?e se testiranju (pismenom i usmenom) koje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta kandidata.
Kandidati se obavještavaju o izboru u roku od 15 dana od dana isteka roka za podnošenje prijave.
Rok za predaju prijava na natje?aj je 8 dana od dana objave.
Prijave predavati u zatvorenoj koverti osobno ili slati poštom na adresu:
Gradski muzej Vinkovci
Trg bana Josipa Šok?evi?a 16
32100 Vinkovci
(natje?aj za zapošljavanje)
U Vinkovcima, 2. velja?e 2024.
KLASA:100-04/24-02/01
URBROJ:2196-4-14-01-24-1
Poslodavac
GRADSKI MUZEJ VINKOVCI
- osobni dolazak: TRG BANA J. ŠOK?EVI?A 16, 32100 VINKOVCI
- pisana zamolba: TRG BANA J. ŠOK?EVI?A 16, 32100 VINKOVCI
- e-mailom: tajnistvo@muzejvk.hr
[ad_2]
Source link