Site logo

VODITELJ-ICA RA?UNOVODSTVA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

VODITELJ/ICA RA?UNOVODSTVA

Radno mjesto


IVANKOVO, VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA



1



Na neodre?eno; upražnjeni poslovi



Puno radno vrijeme



Smjena – prijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



24.10.2023.



1.11.2023.


Posloprimac


Fakultet, akademija, magisterij, doktorat



Nije važno


KLASA: 112-02/23-01/158
URBROJ: 2196-48-23-01
Ivankovo, dana 24. 10. 2023. god.
Na temelju ?lanka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („NN“, broj 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22.) te ?l. 6. Pravilnika o zapošljavanju te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje Osnovna škola „August Cesarec“, Ivankovo raspisuje:
N A T J E ? A J
za upražnjeno radno mjesto

  • Voditelj/ica ra?unovodstva na neodre?eno, puno radno vrijeme 40 sati/tjedno – 1 izvršitelj;

    Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa utvr?eni su Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine br. 07/17, 68/18, 98/19, 64/20 i 151/22.), Pravilnikom o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehni?kim i pomo?nim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi (Narodne novine br. 40/2014.).

    Pravilnikom o radu Osnovne škole „August Cesarec“ u ?l. 10. uvjeti za voditelja/icu ra?unovodstva  su: završen diplomski sveu?ilišni studij ekonomije odnosno preddiplomski ili stru?ni studij ekonomije (ako se nitko ne javi sa završenim diplomskim sveu?ilišnim studijem onda mogu i kandidati sa preddiplomskim ili stru?nim studijem ekonomije).

    U radni odnos ne može biti primljena osoba u skladu s odredbom ?l. 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (zapreke za zasnivanje radnog odnosa).

    Uz pisanu prijavu na natje?aj, priložiti:
  • < >dokaz o državljanstvu;
  • dokaz o stru?noj spremi (svjedodžba, diploma);
  • potvrda o nekažnjavanju (od dana objave natje?aja);
  • ispis staža iz Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (umjesto radne knjižice).

    Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natje?aja na mrežnoj stranici i oglasnoj plo?i HZZ-a  te mrežnoj stranici i oglasnoj plo?i školske ustanove i traje od 24. 10. 2023. do 1. 11. 2023. god.

    Na objavljeni natje?aj mogu se javljati osobe oba spola u skladu s odredbom ?l. 13. st. 2. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN br. 82/08, 69/17.).

    Dokumenti se prilažu u neovjerenom presliku, a nakon izbora kandidata, predo?it ?e se izvornik. Natje?ajna dokumentacija se ne vra?a.

    Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti sukladno ?lanku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21), ?lanku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te ?lanku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), dužne su u prijavi na javni natje?aj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
  • Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (Narodne novine broj  121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natje?aj dužne su priložiti i dokaze propisane ?lankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji

    Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:

    https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
  • Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natje?aj dužne su u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. ?lanka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata

    Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

    Urednom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke, isprave i priloge navedene u     natje?aju.

    Nepotpune i nepravodobne prijave ne?e se razmatrati.

    Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima, odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natje?aja, dužni su pristupiti procjeni odnosno testiranju sukladno odredbama Pravilnika o na?inu i postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje u Osnovnoj školi „August Cesarec“ Ivankovo.                                                                               Po završetku testiranja Povjerenstvo utvr?uje rang listu kandidata koju dostavlja ravnatelju. Nakon dostavljene rang liste kandidata, ravnatelj odlu?uje o kandidatu za kojeg ?e zatražiti prethodnu suglasnost Školskog odbora za zasnivanje radnog odnosa.                                      Odluku ravnatelj donosi izme?u tri najbolje rangirana kandidata prema broju bodova.           Ako dva ili više kandidata ostvare jednak broj bodova, ravnatelj može odlu?iti izme?u svih kandidata koji imaju tri najbolje bodovana rezultata.                                                                          Prije odluke ravnatelj u pravilu poziva kandidata ili kandidate na razgovor.                          Kandidati prijavom na natje?aj daje privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natje?ajnog postupka sukladno važe?im propisima o zaštiti osobnih podataka.

    Podru?ja procjene odnosno testiranja za voditelja ra?unovodstva su:
  • intelektualno – kognitivne te psihološke sposobnosti
  • informati?ka pismenost
  • ra?unovodstvo za voditelja ra?unovodstva

    Provjera odnosno testiranje kandidata koji ispunjavaju uvjete natje?aja se sastoji od pismenog testiranja s podru?ja:

  1. Osnove informati?ke pismenosti
  2. Zakon o radu ( NN br. 93/14, 127/17, 98/19, 151/22, 64/23.) https://www.zakon.hr/z/307/Zakon-o-radu
  3. Pravilnik o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehni?kim i pomo?nim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi (NN br. 40/14)
  4.  
  5. Pravilnik o prora?unskom ra?unovodstvu i ra?unskom planu (NN br. 124/14, 115/15, 87/16, 3/18, 126/19, 108/20.)
  6.  
  7. Pravilnik o financijskom izvještavanju u prora?unskom ra?unovodstvu (NN br.3/15, 93/15, 135/15, 2/17, 28/17, 112/18, 126/19, 145/20, 32/21, 37/22.)
  8.  
  9. Pravilnik o porezu na dohodak (NN br. 10/17, 128/17, 106/18, 80/19, 1/20, 74/20, 01/21.)
  10.  
  11. Zakon o fiskalnoj odgovornosti (NN br. 111/18)
  12.  
  13. Uredba o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila (NN br. 95/19)
  14.  
  15. Zakon o pla?ama u javnim službama (NN 27/01, 39/09) https://www.zakon.hr/z/541/Zakon-o-pla%C4%87ama-u-javnim-slu%C5%BEbama
  16. Procedura blagajni?kog poslovanja Osnovne škole „August Cesarec“, Ivankovo

http://os-acesarec-ivankovo.skole.hr/upload/os-acesarec-ivankovo/images/static3/1258/File/PROCEDURA%20blagajni%C4%8Dko%20g%20poslovanja%20u%20%C5%A1koli.pdf
Za kandidata koji ne pristupi procjeni odnosno testiranju smatrat ?e se da je povukao prijavu na natje?aj.
Na web stranici Škole (http://www.os-acesarec-ivankovo.skole.hr/) bit ?e objavljeno vrijeme, mjesto i na?in održavanja testiranja najkasnije pet (5) dana prije održavanja testiranja.
Rezultati natje?aja biti ?e objavljeni na web stranici škole u zakonskom roku.
Podnošenjem prijave na natje?aj kandidat daje izri?itu privolu Osnovnoj školi „August Cesarec“, Ivankovo da može prikupljati i obra?ivati osobne podatke kandidata iz natje?ajne dokumentacije u svrhu provedbe natje?ajnog postupka sukladno odredbama Op?e uredbe (EU) 2016/679 o zaštiti osobnih podataka i Zakona o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
Prijave s potrebnom dokumentacijom dostaviti na adresu:
Osnovna škola „August Cesarec“ Ivankovo
Trg bana Jela?i?a 15
32281 Ivankovo
s naznakom „za natje?aj“
                                                                                                        ___________________
                                                                                                               Ravnatelj škole:
                                                                                                                Željko Pulji?, prof.
 


Poslodavac


Osnovna škola August Cesarec


pisana zamolba: Osnovna škola “August Cesarec”, Ivankovo, Trg bana


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart