Site logo

VODITELJ-ICA ODNOSA S GOSTIMA HOTELA

[ad_1]

VODITELJ/ICA ODNOSA S GOSTIMA HOTELA

Radno mjesto


PETR?ANE, ZADARSKA ŽUPANIJA



2



Na odre?eno; sezonski



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



12.12.2023.



31.1.2024.


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska


1 godinu


Koordinacija radnika na pultu za informacije i vratara – osobnog pomo?nika (concierge).

Preuzimanje pritužbi gostiju te pravovremeno rješavanje istih u mjeri u kojoj je mogu?e, a s ciljem ostvarenja zadovoljstva gostiju, te proslje?ivanja istih na voditelja recepcije.

Suradnja sa svim voditeljima Hotela vezano za rješavanje pritužbi gostiju.

Prodaju izleta i organizacija transfera i taxi usluga te naplata i evidencija istih shodno ugovoru s pružateljem usluga.

Financijska odgovornost za poslove prodaje izleta, transfera, taxi usluga i ostalih usluga koje se prodaju preko pulta za informacije.

Promocija svih hotelskih sadržaja, usluga i outleta u sklopu Hotela.

Obaviještava recepciju da se usluga prodaje izleta, transfera i taxi usluga knjiži na sobu gosta prema internoj proceduri.

Voditelju odjela recepcije dostavlja financijski izvještaj o prodanim transferima/izletima/ rent a car uslugam, jednom mjese?no ili na upit Voditelja odjela recepcije.

Pra?enje svih javnih i kulturnih doga?anja, festivala i manifestacijama u okolici te obavještavanje gostiju o istima.

Širenje i promocija pozitivne slike o Hotelu.

Odgovornost za zadovoljstvo gostiju i pra?enje pokazatelja zadovoljstva s ciljem predlaganja potrebnih mjera za poboljšanje usluge.

Vo?enje brige o VIP gostima vode?i ra?una o uklju?ivanju ostalih odjela  Hotela.

Podrška Voditelju odjela recepcije u razvoju i edukaciji zaposlenika te uhodavanju novih zaposlenika s ciljem pružanja besprijekorne usluge gostima u skladu s hotelskim standardima, koordinacija i po potrebi provedba treninga.

Ispomo? pri chek in – u  u Odjelu recepcije.

Nadzor preuzimanja, dostave i predaje pošiljki za goste, preuzimanja i ?uvanja prtljage, klju?eva i vrijednosti gostiju na recepciji Hotela.

U dogovoru i prema naputcima voditelja Odjela organizacija sastanaka Odjela radi pravovremenog informiranja o novitetima i promotivnim aktivnostima te kontrole statusa zadataka i aktivnosti s ciljem osiguranja neometanog poslovanja Odjela.

Podrška Voditelju odjela u svim poslovima rukovo?enja ljudima u opsegu i dinamici sukladno uputama Voditelja odjela.

Suradnja s predstavnicima agencija i vodi?ima s ciljem unapre?enja usluge smještaja.  

Vo?enje brige o urednosti recepcijskog prostora i prostora ulaza u Hotel.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 Predlaganje poboljšanja iz svog djelokruga rada s ciljem poboljšanja prodaje izleta i transfera, usluge smještaja, pove?anja lojalnosti gostiju te optimalne popunjenosti kapaciteta.

Prema potrebi preuzimanje funkcije dežurnog voditelja Hotela (MOD – Manager on duty)

Osiguranje uskla?enosti sa zakonskim propisima i internim procedurama iz svog podru?ja nadležnosti.

Primjena pravila zaštite na radu i zaštite od požara.

Obavljanje i drugih poslova po nalogu neposrednog rukovoditelja.

Minimalno 2 godine radnog iskustva na istim poslovima i u upravljanju ljudima.

VSS ili odgovaraju?e radno iskustvo

Poželjno ekonomski / hotelijerski fakultet ili sli?no ili odgovaraju?e radno iskustvo.

Znanje najmanje dva svjetska jezika u govoru i pismu od kojih je jedan obvezno engleski.

Izvrsno poznavanje kulturne baštine uže i šire okolice.

Poznavanje zakona i propisa iz podru?ja nadležnosti.

Odgovaraju?a digitalna pismenost  – minimalno odli?no poznavanje i korištenje MS Office paketa.

Razumijevanje kulture usmjerenosti na kupca.

Financijska pismenost.

Vještine upravljanja ljudima.

Odli?ne komunikacijske i prezentacijske vještine.

Odli?ne organizacijske vještine.

Vještine rješavanja konfliktnih situacija.

Visoka povjerljivost.

Delegiranje.

Upravljanje vremenom i prioritetima.


Poslodavac


INTERMOD društvo s ograni?enom odgovornoš?u za trgovinu, ugostiteljstvo i turizam


e-mailom: ana.ivandic.koscak@hotel-pinija.hr


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart