VODITELJ-ICA ODNOSA S GOSTIMA HOTELA
[ad_1]
VODITELJ/ICA ODNOSA S GOSTIMA HOTELA
Radno mjesto
PETR?ANE, ZADARSKA ŽUPANIJA
2
Na odre?eno; sezonski
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
12.12.2023.
31.1.2024.
Posloprimac
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
1 godinu
Koordinacija radnika na pultu za informacije i vratara – osobnog pomo?nika (concierge).
Preuzimanje pritužbi gostiju te pravovremeno rješavanje istih u mjeri u kojoj je mogu?e, a s ciljem ostvarenja zadovoljstva gostiju, te proslje?ivanja istih na voditelja recepcije.
Suradnja sa svim voditeljima Hotela vezano za rješavanje pritužbi gostiju.
Prodaju izleta i organizacija transfera i taxi usluga te naplata i evidencija istih shodno ugovoru s pružateljem usluga.
Financijska odgovornost za poslove prodaje izleta, transfera, taxi usluga i ostalih usluga koje se prodaju preko pulta za informacije.
Promocija svih hotelskih sadržaja, usluga i outleta u sklopu Hotela.
Obaviještava recepciju da se usluga prodaje izleta, transfera i taxi usluga knjiži na sobu gosta prema internoj proceduri.
Voditelju odjela recepcije dostavlja financijski izvještaj o prodanim transferima/izletima/ rent a car uslugam, jednom mjese?no ili na upit Voditelja odjela recepcije.
Pra?enje svih javnih i kulturnih doga?anja, festivala i manifestacijama u okolici te obavještavanje gostiju o istima.
Širenje i promocija pozitivne slike o Hotelu.
Odgovornost za zadovoljstvo gostiju i pra?enje pokazatelja zadovoljstva s ciljem predlaganja potrebnih mjera za poboljšanje usluge.
Vo?enje brige o VIP gostima vode?i ra?una o uklju?ivanju ostalih odjela Hotela.
Podrška Voditelju odjela recepcije u razvoju i edukaciji zaposlenika te uhodavanju novih zaposlenika s ciljem pružanja besprijekorne usluge gostima u skladu s hotelskim standardima, koordinacija i po potrebi provedba treninga.
Ispomo? pri chek in – u u Odjelu recepcije.
Nadzor preuzimanja, dostave i predaje pošiljki za goste, preuzimanja i ?uvanja prtljage, klju?eva i vrijednosti gostiju na recepciji Hotela.
U dogovoru i prema naputcima voditelja Odjela organizacija sastanaka Odjela radi pravovremenog informiranja o novitetima i promotivnim aktivnostima te kontrole statusa zadataka i aktivnosti s ciljem osiguranja neometanog poslovanja Odjela.
Podrška Voditelju odjela u svim poslovima rukovo?enja ljudima u opsegu i dinamici sukladno uputama Voditelja odjela.
Suradnja s predstavnicima agencija i vodi?ima s ciljem unapre?enja usluge smještaja.
Vo?enje brige o urednosti recepcijskog prostora i prostora ulaza u Hotel.
Predlaganje poboljšanja iz svog djelokruga rada s ciljem poboljšanja prodaje izleta i transfera, usluge smještaja, pove?anja lojalnosti gostiju te optimalne popunjenosti kapaciteta.
Prema potrebi preuzimanje funkcije dežurnog voditelja Hotela (MOD – Manager on duty)
Osiguranje uskla?enosti sa zakonskim propisima i internim procedurama iz svog podru?ja nadležnosti.
Primjena pravila zaštite na radu i zaštite od požara.
Obavljanje i drugih poslova po nalogu neposrednog rukovoditelja.
Minimalno 2 godine radnog iskustva na istim poslovima i u upravljanju ljudima.
VSS ili odgovaraju?e radno iskustvo
Poželjno ekonomski / hotelijerski fakultet ili sli?no ili odgovaraju?e radno iskustvo.
Znanje najmanje dva svjetska jezika u govoru i pismu od kojih je jedan obvezno engleski.
Izvrsno poznavanje kulturne baštine uže i šire okolice.
Poznavanje zakona i propisa iz podru?ja nadležnosti.
Odgovaraju?a digitalna pismenost – minimalno odli?no poznavanje i korištenje MS Office paketa.
Razumijevanje kulture usmjerenosti na kupca.
Financijska pismenost.
Vještine upravljanja ljudima.
Odli?ne komunikacijske i prezentacijske vještine.
Odli?ne organizacijske vještine.
Vještine rješavanja konfliktnih situacija.
Visoka povjerljivost.
Delegiranje.
Upravljanje vremenom i prioritetima.
Poslodavac
INTERMOD društvo s ograni?enom odgovornoš?u za trgovinu, ugostiteljstvo i turizam
e-mailom: ana.ivandic.koscak@hotel-pinija.hr
[ad_2]
Source link