VODITELJ-ICA MARKETINGA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
VODITELJ/ICA MARKETINGA
Radno mjesto
ZAGREB
1
Na neodre?eno; upražnjeni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
2.11.2023.
11.11.2023.
Posloprimac
- ekonomija
- marketing
- Upravljanje prodajom
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Engleski jezik
Potrebno poznavanje osnova informatike
- excel
- osnove korištenja ra?unala u Windows okruženju
- word
- powerpoint
3 godine
Opis posla
- osmišljavanje, razvoj i provedba marketinških kampanja za izdava?ki program i knjižarski lanac Znanja u suradnji s kolegama iz odjela redakcije i maloprodaje
- svakodnevna suradnja s urednicima, prodajnim timom, agentima, autorima, odjelom nabave, tiskarom i drugim klju?nim timovima u poduze?u s ciljem izvršenja kratkoro?nih i dugoro?nih marketinških planova Znanja
- osmišljavanje, razvoj i koordiniranje digitalne komunikacije za sva izdanja i projekte Znanja u nakladni?kom programu te knjižarama i na webshopu u skladu sa zadanim rokovima i uz odgovaraju?e resurse
- planiranje digitalnih kampanja (poznavanje SEO, SEM i GDN alata) i analiza uspješnosti, suradnja s marketinškim agencijama
- organizacija marketinških evenata i promocija
- kontinuirano analiziranje uspješnosti kampanja, kreativnih procesa i oglasa s ciljem optimizacije i uspješnijeg budu?eg planiranja; donošenje zaklju?aka na temelju izvještaja i predlaganje novih aktivnosti
- koordiniranje i komunikacija s medijskim strateškim partnerima
- komunikacija s medijima i blogerima
- planiranje i upravljanje prora?unom marketinga izdava?kog i knjižarskog programa
- odre?ivanje prioriteta klju?nih inicijativa, aktivnosti i projekata u okviru marketinških i PR aktivnosti
- prepoznavanje prilika i razvoj ideja za unaprje?enje marketing i PR komunikacija te pozicioniranja na tržištu
- upravljanje donacijama i sponzorstvima
Radno mjesto je u Zagrebu, u sjedištu Znanja.
Uvjeti
- VSS iz podru?ja ekonomije
- najmanje tri godine iskustva rada u marketingu
- znanje o tome kako brzo istražiti, analizirati i kreirati marketinške strategije
- znanje o kvantitativnim analizama i optimiranju marketinških programa i inicijativi rasta
- suradnja s kolegama na svim razinama u razvoju marketinških ciljeva i vrednovanju rezultata
- izvrsne pisane i verbalne komunikacijske vještine, sposobnost prenošenja jasnih poruka u komunikaciji s internim i vanjskim suradnicima, u?inkovito rješavanje problema
- izvrsno poznavanje hrvatskoga i engleskoga jezika, pismeno i usmeno
- izvrsno poznavanje digitalnih alata, osobito Worda, PowerPointa, Excela i društvenih mreža
- izvrsne komunikacijske i društvene vještine, profesionalno i odgovorno ponašanje
Visoka stru?na sprema
Potrebne godine iskustva: 1 – 3
Jezici: hrvatski, engleski
Što nudimo
- ugovor o radu na neodre?eno uz probni rok 6 mjesec
- rad u vode?em poduze?u u nakladništvu
- ugodno i pozitivno radno okruženje
- mogu?nost u?enja i usavršavanja
- boži?nica, uskrsnica, regres
- pla?eni troškovi javnog prijevoz
Poslodavac
ZNANJE društvo s ograni?enom odgovornoš?u za nakladništvo, tiskarsku djelatnost i trgovinu
pisana zamolba: ivancica.blazanin@znanje.hr
[ad_2]
Source link