Site logo

VIŠI STRU?NI SURADNIK-SURADNICA ZA PRORA?UN I FINANCIJE

By 09/11/2023 ISTARSKA

[ad_1]

VIŠI STRU?NI SURADNIK/SURADNICA ZA PRORA?UN I FINANCIJE

Radno mjesto


ŽMINJ, ISTARSKA ŽUPANIJA



1



Na neodre?eno; upražnjeni poslovi



Puno radno vrijeme



Smjena – prijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



8.11.2023.



20.11.2023.


Posloprimac


Fakultet, akademija, magisterij, doktorat



Potreban položen stru?ni ispit; CERTIFIKAT JAVNE NABAVE; državni stru?ni ispit



1 godinu


Na temelju ?lanka 17. i 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i podru?noj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine broj 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19 – u nastavku: Zakon), pro?elnik Jedinstvenog upravnog odjela Op?ine Žminj raspisuje
JAVNI NATJE?AJ

 za prijam u službu u Jedinstveni upravni odjel Op?ine Žminj, na radno mjesto viši stru?ni suradnik za prora?un i financije – 1 izvršitelj/izvršiteljica na neodre?eno puno radno vrijeme, uz probni rad od tri mjeseca.

Kandidati moraju ispunjavati op?e uvjete za prijam u službu propisane u ?lanku 12. Zakona te sljede?e posebne uvjete:

– magistar/magistra struke ili stru?ni specijalist – ekonomski fakultet, odnosno, sveu?ilišni diplomski studij ili sveu?ilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stru?ni diplomski studij ekonomske struke,

– najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovaraju?im poslovima,

– položen državni ispit,

– posjedovanje važe?eg certifikata u podru?ju javne nabave,

– poznavanje rada na ra?unalu.

Radnim iskustvom na odgovaraju?im poslovima podrazumijeva se radno iskustvo ostvareno na poslovima navedenog stupnja obrazovanja (stru?ne spreme) i struke, sukladno ?lanku 13. Zakona.

Na javni natje?aj se ravnopravno mogu javiti kandidati oba spola, a izrazi koji se koriste u ovom natje?aju i imaju rodno zna?enje odnose se jednako na muški i ženski rod, neovisno u kojem su rodu navedeni.

Osoba se prima u službu uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.

Prijavu može podnijeti i kandidat koji nema položen državni ispit, uz uvjet da ga položi u roku od godine dana od dana prijma u službu.

Prijavu može podnijeti i kandidat koji ne posjeduje važe?i certifikat u podru?ju javne nabave, uz uvjet da ga stekne u roku od godine dana od dana prijma u službu.

Uz prijavu na oglas kandidati su dužni priložiti:

– životopis,

– dokaz o državljanstvu (preslik osobne iskaznice, putovnice ili domovnice),

– diplomu / potvrdu kojom se potvr?uje ispunjavanje uvjeta stupnja obrazovanja (stru?ne spreme) i struke (preslik),

– svjedodžbu / potvrdu o položenom državnom ispitu (preslik),

– certifikat u podru?ju javne nabave,

– uvjerenje da kandidat nije pod istragom i da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, ne starije od 6 mjeseci,

– dokaz o dosadašnjem radnom iskustvu na odgovaraju?im poslovima najmanje jednu (1) godine (ugovor o radu, rješenje o rasporedu, potvrda poslodavca, potvrda HZMO-a o radno pravnom statusu),

– dokaz o poznavanju rada na ra?unalu ili vlastoru?no potpisanu izjavu o toj ?injenici,

– potpisanu izjavu kandidata da ne postoje zapreke za prijam u službu iz ?lanaka 15. i 16. Zakona.

Zdravstvena sposobnost utvrditi ?e se naknadno.

Prijavu je potrebno vlastoru?no potpisati.

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19, 84/21) ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima, a uz prijavu na natje?aj u kojoj se poziva na pravo prednosti dužna je pored dokaza o ispunjavanju uvjeta priložiti i rješenje odnosno potvrdu o priznatom statusu ne stariju od šest mjeseci, dokaz da je nezaposlena – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana te preslik pravomo?nog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja, te dokaze navedene na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja https://branitelji.gov.hr/userdocsimages/ng/12%20prosinac/zapo%C5%A1ljavanje/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20pri%20zapo%C5%A0ljavanju.pdf .

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19) uz prijavu na natje?aj dužna je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo te dokaz da je nezaposlena.

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno Zakonu o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21) uz prijavu na natje?aj u kojoj se poziva na pravo prednosti te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima dužna je priložiti dokaze navedene na poveznici https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf .

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), uz prijavu na natje?aj dužna je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvr?enom statusu osobe s invaliditetom te dokaz da je nezaposlena.

Urednom prijavom na javni natje?aj smatrati ?e se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natje?aju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natje?aja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natje?aj. Njoj ?e se dostaviti pisana obavijest u kojoj ?e biti navedeni razlozi zbog kojih se ne smatra kandidatom prijavljenim na javni natje?aj. Protiv ove obavijesti nema prava na podnošenje pravnog lijeka.

Natje?ajni postupak obuhva?a obaveznu provjeru znanja i sposobnosti kandidata bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se primaju. Na prethodnu provjeru znanja mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natje?aja.

Ako kandidat ne pristupi testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natje?aj.

Opis poslova i podaci o pla?i radnog mjesta koje se popunjava javnim natje?ajem, na?in obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, podru?je provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na oglasnoj plo?i Op?ine Žminj i na web-stranici www.zminj.hr .

Na oglasnoj plo?i Op?ine Žminj i na web-stranici www.zminj.hr objavit ?e se vrijeme održavanja prethodne provjere, najmanje pet dana prije održavanja provjere.

Prijave na natje?aj s dokazima o ispunjavanju uvjeta dostavljaju se u roku od 15 dana od objave natje?aja u Narodnim novinama, s naznakom: »Za natje?aj – financije«, na adresu: Op?ina Žminj, Pazinska 2/G, 52341 Žminj.

Kandidati podnošenjem prijave na natje?aj daju suglasnost da se njihovi osobni  podaci (ime prezime, OIB, adresa, datum ro?enja, e-mail adresa, broj mobitela i dr.) obra?uju i koriste u svrhe poduzimanja svih potrebnih radnji vezanih za provedbu natje?ajnog postupka, te da ih se može koristiti i u svrhu kontaktiranja i objave na internetskim stranicama i oglasnoj plo?i Op?ine Žminj.

Kandidat koji bude izabran dužan je priložiti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti prije donošenja rješenja o prijmu. U protivnom, smatrati ?e se da je odustao od prijave.

O rezultatima natje?aja kandidati ?e biti pisano obaviješteni u zakonskom roku.

Op?ina Žminj zadržava pravo poništenja javnog natje?aja.

KLASA: 112-02/23-01/02

URBROJ: 2163-41-01-23-8

Žminj, 02. studeni 2023.

  PRO?ELNIK

    Kristijan Ben?i?, dipl.oec.

– prati propise iz podru?ja prora?una i ra?unovodstva prora?una i predlaže mjere za racionalizaciju, modernizaciju i u?inkovitost rada u svom djelokrugu te sudjeluje u izradi op?inskih akata iz podru?ja financija i prati njihovu primjenu,

– sudjeluje u pripremi i planiranju te predlaže nacrt i prijedloge smjernica op?inskog prora?una i projekcija te izmjena i dopuna prora?una i prate?ih akata, izra?uje polugodišnji i godišnji izvještaj o izvršenju prora?una i prate?ih akata,

– izra?uje i predaje financijske izvještaje – tromjese?no, uz predaju IZJ obrasca, UDJ obrasca i bilješke uz financijske izvještaje,

– izra?uje godišnji financijski izvještaj i završni ra?un, te konsolidirane financijske izvještaje,

– izra?uje izjavu o fiskalnoj odgovornosti, plan za otklanjanje nepravilnosti za slijede?u godinu i izra?uje izvješ?e o otklonjenim nepravilnostima,

– kontrolira izjave o fiskalnoj odgovornosti za korisnike prora?una i primatelje sredstava,

– prati rad prora?unskih korisnika i obavlja nadzor i vrši kontrolu namjenskog trošenja sredstava,

– brine o zakonitom i pravilnom evidentiranju i korištenju imovine Op?ine,

– vodi evidenciju osnovnih sredstava (vodi pomo?ne knjige nefinancijske neproizvedene i proizvedene imovine, uknjižuje novu imovinu i evidentira promjene stanja imovine, vodi ra?una da imovina bude ozna?ena inventarnim brojevima) i ažurira evidenciju registra nekretnina;

– vrši procjenu o?ekivanog priljeva sredstava i dospjelih obveza u tijeku godine (prati izvršenje prihoda i primitaka, kao i rashoda i izdataka u odnosu na plan prora?una, brine o održavanju likvidnosti Op?ine),

– vodi evidenciju svih ugovora koji utvr?uju materijalno financijska prava Op?ine i obveze po istima,

– vodi osobne o?evidnike zaposlenih,

– obavlja poslove u svezi prijava i odjava na mirovinsko i zdravstveno osiguranje,

– izra?uje godišnji obra?un poreza na dohodak i izra?uje IP kartice djelatnika,

– obra?unava pla?e, naknade vije?nicima i ?lanovima radnih tijela, vrši druge obra?une i isplate po odlukama nadležnog tijela, sastavlja JOPPD obrasce po navedenim isplatama,

– sastavlja potvrde o ispla?enim primicima,

- vodi obra?un i isplatu putnih naloga i loko vožnje,

– ispostavlja i vodi evidenciju putnih naloga za službena putovanja, vrši raspored korištenja op?inskih automobila i vodi evidenciju naloga s obra?unom kilometraže,

– obra?unava ugovore o djelu i autorske ugovore te sastavlja JOPPD obrasce po navedenim isplatama,

– upisuje podatke o stipendistima i vrši obradu stipendija te sastavlja JOPPD obrasce za navedene isplate,

– sastavlja JOPPD obrazac o neoporezivim isplatama,

– vodi poslovne knjige odnosno glavnu knjigu, evidentira i knjiži op?inske prihode i rashode, izvode poslovnog ra?una, vodi knjigu ulaznih i izlaznih ra?una, vodi ostale pomo?ne knjige i uskla?uje analitiku potraživanja te uskla?uje kartice dobavlja?a,

– vodi pomo?ne poslovne knjige i analiti?ku evidenciju potraživanja i obveza,

– dnevno preuzima, u?itava i knjiži promet transakcijskog ra?una op?ine (izvod) u odgovaraju?e programske aplikacije te ih mjese?no uskla?uje,

– likvidiranu i ovjerenu financijsku dokumentaciju kontira i knjiži u glavnu knjigu,

– obavlja poslove glede naplate potraživanja iz svog djelokruga,

– dogovara i provodi prijeboje po odobrenju odgovorne osobe,

- vrši obra?un kamata za nepla?eni dug po op?inskim prihodima,

– obavlja poslove platnog prometa, unosi sva pla?anja i obradu datoteka za isplate,

– obra?uje zahtjeve korisnika i prati opravdanje utroška sredstava radi odobravanja isplata,

– priprema dokumentaciju kod dugoro?nog i kratkoro?nog zaduživanja,

– vodi brigu o zaduživanju prora?una, podnosi izvješ?a o zaduživanju i priprema materijale za zaduženja kao i svu potrebnu dokumentaciju za ishodovanje suglasnosti Vlade Republike Hrvatske za zaduživanje prora?una, vodi stalnu brigu o kontroli zaduženja i o naplati prihoda radi pravovremene otplate duga (smanjenje zaduženja),

– vodi i kontrolira blagajni?ko poslovanje sa svim prate?im dokumentima (dnevnik blagajne, uplatnice, isplatnice),

– prati izvršenje razreza i naplate op?inskih poreza i sura?uje s nadležnom ispostavom Porezne uprave,

– provodi postupak nabave roba, radova i usluga sukladno Zakonu o javnoj nabavi i ostalim propisima, izra?uje ugovore o javnoj nabavi roba, radova i usluga, vodi evidenciju postupaka nabave i sklopljenih ugovora o nabavi, izra?uje plan nabave za teku?u godinu,

– radi sa strankama po predmetima iz svog djelokruga rada i

– obavlja i druge poslove po nalogu Pro?elnika i Op?inskog na?elnika.

 


Poslodavac


OP?INA ŽMINJ


pisana zamolba: Op?ina Žminj, Pazinska 2/G, 52341 Žminj


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart