Site logo

VIŠI REFERENT-ICA – KOORDINATOR-ICA AKTIVNOSTI U PROJEKTU EU “BUDIMO IM PODRŠKA IV”

By 11/04/2024 ŠIBENSKO KNINSKA

[ad_1]

VIŠI REFERENT/ICA – KOORDINATOR/ICA AKTIVNOSTI U PROJEKTU EU “BUDIMO IM PODRŠKA IV”

Radno mjesto


SKRADIN, ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA



1



Na odre?eno; novootvoreni poslovi



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



10.4.2024.



18.4.2024.



Terenski rad


Posloprimac


Viša ili prvostupanjska



Kategorija B



1 godinu


REPUBLIKA HRVATSKA
ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA
GRAD SKRADIN
JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL

Trg Male Gospe 3, 22222 Skradin

OIB: 69995449367

Tel: 022/771-076; fax: 022/771-051

e-mail: grad.skradin@si.t-com.hr

KLASA: 112-02/24-01/2

URBROJ: 2182-03-03-24-3

Skradin, 9. travnja  2024.g.

            Na temelju ?lanaka 28. i 29.  Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i podru?noj  (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19),  po ovlaštenju gradona?elnika pro?elnica Jedinstvenog upravnog odjela, raspisuje

O G L A S

za prijam službenika/ce u Grad Skradin, Jedinstveni upravni odjel na odre?eno vrijeme zbog obavljanja privremenih poslova

Radno mjesto: viši referent – koordinator aktivnosti u projektu EU „Budimo im podrška IV“, (1 izvršitelj/izvršiteljica) radi provedbe i realizacije projekta S.F.3.4.11.01. otvoreni trajni poziv „Budimo im podrška IV” sukladno potpisanom Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava, Kodni broj: SF.3.4.11.01.0070.

Opis poslova:

– obavlja poslove na provedbi i realizaciji projekta SF.3.4.11.01.0070, SF.3.4.11.01. otvoreni trajni poziv „Budimo im podrška IV“, sukladno potpisanom Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava;

– obavlja poslove upravljanja aktivnostima i asistiranje voditelju projekta u obavljanju poslova  provo?enja interne evaluacije projekta;

-  kontrola rada zaposlenika, te krajnjih korisnika;

-  provedba procesa nabave ku?nih potrepština za krajnje korisnike;

– obavlja obra?un pla?a i drugih primanja zaposlenika, obustave, obavlja obra?une  svih naknada koje su oporezive i neoporezive isplate, vodi analiti?ke kartice, izra?uje i sastavlja potrebne obrasce i evidencije iz podru?ja pla?a i naknada prema FINI, fondovima MIO i ZO i dr.;

– asistiranje voditelju projekta na aktivnostima obrazovanja žena;

– asistiranje voditelju projekta na prikupljanju i vo?enju dokumentacije, te izradi izvještaja;

– obavlja i druge poslove koji se odnose na financijsku realizaciju projekta

Služba se zasniva na odre?eno vrijeme za vrijeme trajanja projekta navedenog u to?ci 1. ove Odluke, odnosno 36 mjeseci. Služba može prestati i ranije, odnosno završetkom provedbe i realizacije projekta, sukladno potpisanom Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava, Kodni broj: SF.3.4.11.01.0070.

Služba na odre?eno vrijeme ne može postati služba na neodre?eno vrijeme.

Uvjeti su:

?  Op?i uvjeti za prijam u službu iz ?lanka 12.  Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i podru?noj (regionalnoj) samoupravi  („Narodne novine“, broj 86/08,61/11, 4/18, 112/19), odnosno:

punoljetnost,

hrvatsko državljanstvo

zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.

? Za  prijam u službu ne smiju postojati zapreke iz ?lanaka 15. i 16. gore navedenog Zakona.

? Posebni uvjeti za prijam u službu:

– sveu?ilišni prijediplomski studij ili stru?ni prijediplomski studij ili stru?ni kratki studij ekonomske  struke, 

– najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovaraju?im poslovima,

– poznavanje rada na ra?unalu, 

– položen državni ispit, 

– voza?ki ispit B kategorije.

Kandidati koji nemaju položen državni ispit mogu se ravnopravno natjecati, uz uvjet da ga polože u roku od godine dana od prijma u službu.

Osobama s akademskim ili stru?nim nazivom odnosno s akademskim stupnjem ste?enim prije stupanja na snagu Zakona o akademskim i stru?nim nazivima i akademskom stupnju („Narodne novine“, broj 123/23), ste?eni akademski ili stru?ni naziv odnosno akademski stupanj izjedna?ava se s odgovaraju?im akademskim ili stru?nim nazivom ili akademskim stupnjem, u skladu s odredbama ?lanka 15. navedenog Zakona.

Ako kandidat/kinja ostvaruje pravo prednosti kod prijma u službu prema posebnim propisima, dužan/a je u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario/la pravo prednosti  pri zapošljavanju kandidat/kinja koji/a ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan/na je uz prijavu na natje?aj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu iz kojeg proizlazi to pravo.

? Uvjeti radnog mjesta:

– puno radno vrijeme,

– pored rada u uredu, obuhva?a i terenski rad,

– mogu?nost korištenja vlastitog vozila.

Na oglas se mogu ravnopravno prijaviti osobe oba spola.

Obvezni probni rad je 2 (dva) mjeseca od dana prijma u službu.

Uz obvezno vlastoru?no potpisanu prijavu kandidati moraju priložiti:

- životopis,

- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika domovnice ili osobne iskaznice ili putovnice),

- dokaz o odgovaraju?oj stru?noj spremi (preslik Diplome kojom se potvr?uje ispunjavanje uvjeta stupnja obrazovanja (stru?ne spreme) i struke odre?ene ovim Oglasom,

- dokaz o ukupnom radnom stažu i radnom iskustvu na odgovaraju?im poslovima  (elektroni?ki zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji  Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje), ne starije od  3 mjeseca na dan isteka roka za  podnošenje prijava na ovaj oglas,

- potvrdu poslodavca ili preslik drugog odgovaraju?eg dokumenta (ugovor o radu, rješenje o  rasporedu i sl.) o radnom iskustvu ostvarenom na poslovima odgovaraju?e stru?ne spreme i struke

- dokaz o položenom državnom ispitu,

- uvjerenje Op?inskog suda da se protiv kandidata/kandidatkinje ne vodi kazneni postupak i da nije pravomo?no osu?en za kaznena djela iz ?lanka 15. stavak 1. Zakona, ne starije od 3 mjeseca na dan isteka roka za podnošenje prijava na ovaj oglas (izvornik),

- vlastoru?no potpisanu izjavu kandidata da kod njega ne postoje zapreke iz ?lanaka 15. i 16.  Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i podru?noj (regionalnoj) samoupravi    („Narodne novine“, broj 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19),

- dokaz o poznavanju rada na ra?unalu (presliku svjedodžbe/ potvrde o završenom te?aju/ edukaciji, položenom predmetu – školske svjedodžbe na kojoj su vidljivi položeni predmet informatika i osobni podaci ili indeksa (prve stranice na kojoj su vidljivi osobni podaci i stranice na kojoj je vidljiv položeni predmet informatike, te drugi sli?an dokaz iz kojeg je vidljivo uspješno polaganje predmeta),

- preslik voza?ke dozvole B kategorije.

Ako kandidat/kinja uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan/na je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjen?anog, rodnog lista i sl.).

Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat/kinja nakon obavijesti o izboru, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu. Kandidat je dužan pristupiti zdravstvenom pregledu po pozivu, u protivnom ?e se smatrati da je povukao prijavu na oglas.

U prijavi na oglas potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (ime i prezime, adresa prebivališta, broj telefona, broj mobilnog telefona, adresa elektroni?ke pošte), naznaku da se radi o  prijavi na predmetni  oglas te vlastoru?ni potpis, uz koji se prilažu prilozi (isprave). Isprave se mogu priložiti u neovjerenim preslikama te ?e izabrani kandidat predo?iti izvornik isprava.

Kandidati vlastoru?no potpisanom prijavom na oglas pristaju da Grad Skradin, kao voditelj obrade, prikupljene podatke na temelju ovog oglasa obra?uje samo u obimu i samo u svrhu provedbe oglasa, od strane ovlaštenih osoba za provedbu oglasa, te prijma u službu. Grad Skradin ?e s osobnim podacima postupati sukladno pozitivnim propisima uz primjenu odgovaraju?ih tehnika sigurnosnih mjera zaštite osobnih podataka od neovlaštenog pristupa, zlouporabe, otkrivanja, gubitka ili ošte?enja.

Urednom prijavom smatra se vlastoru?no potpisana prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom oglasu. Osoba koja nije podnijela  pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz ovog oglasa ne smatra se kandidatom/kinjom prijavljenim/om  na natje?aj sukladno ?lanku 21. Zakona  i njegova/njena prijava ne?e biti razmatrana, te ?e o tome biti dostavljena pisana obavijest. Podnositelji/ce  nepotpunih prijava ne?e biti pozvani na dopunu prijave.

Za kandidate/kinje prijavljene na oglas ?ije su prijave uredne i koji ispunjavaju formalne uvjete oglasa provest ?e se prethodna provjera znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se osposobljavaju putem pisanog testiranja i intervjua. Ako kandidat/kinja ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, smatrat ?e se da je povukao/la prijavu na oglas.

Na web-stranici: www.grad-skradin.hr dostupan je opis poslova te podaci o pla?i radnog mjesta koje se popunjava, na?in obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti, te intervju, kao i ostale informacije o oglasnom postupku. Na web stranici Grada, te na Oglasnoj plo?i Grada Skradina bit ?e objavljeno vrijeme održavanja provjere znanja i sposobnosti kandidata, intervjua te popis pravnih izvora za pripremanje kandidata, najmanje 5 dana prije održavanja provjere.

Prijave na oglas s podacima i dokazima o ispunjavanju propisanih uvjeta oglasa potrebno je dostaviti u roku 8 (osam) dana od dana objave oglasa  u  HRVATSKOM ZAVODU ZA ZAPOŠLJAVANJE, Podru?na služba Šibenik.   

Prijave se upu?uju na adresu: Grad  Skradin, 22222 Skradin, Trg Male Gospe br. 3, s naznakom „ZA OGLAS ZA PRIJAM SLUŽBENIKA NA ODRE?ENO VRIJEME (VIŠI REFERENT – KOORDINATOR AKTIVNOSTI U PROJEKTU EU) – NE OTVARAJ“.

Grad zadržava pravo poništenja oglasa.

O rezultatima oglasa kandidati ?e biti obaviješteni u zakonskom roku.

                       


Poslodavac


GRAD SKRADIN


pisana zamolba: Trg Male Gospe 3, Skradin


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart