Site logo

VIŠI-A STRU?NI-A SURADNIK-CA ZA FINANCIJE

[ad_1]

VIŠI/A STRU?NI/A SURADNIK/CA ZA FINANCIJE

Radno mjesto


DALJ, OSJE?KO-BARANJSKA ŽUPANIJA



1



Na neodre?eno; upražnjeni poslovi



Puno radno vrijeme



Smjena – prijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



20.12.2023.



3.1.2024.


Posloprimac


Fakultet, akademija, magisterij, doktorat



Potreban položen stru?ni ispit; državni stru?ni ispit



4 godine


Na temelju ?lanka 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i podru?noj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine broj 86/08, 61/11, 04/18, 112/19 – u daljnjem tekstu: Zakon), pro?elnik Jedinstvenog upravnog odjela Op?ine Erdut raspisuje
 
JAVNI NATJE?AJ
za prijam u službu u Jedinstveni upravni odjel Op?ine Erdut, na radno mjesto:
– viši  stru?ni suradnik za financije ( l – izvršitelj/ica m/ž) na neodre?eno vrijeme, uz probni rad od tri mjeseca.
Op?i uvjeti za prijam u službu:

  • < >hrvatsko državljanstvo
  • zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.

Posebni uvjeti za prijam u službu:

  • magistar struke ili stru?ni specijalist ekonomske struke
  • najmanje ?etiri godine radnog iskustva na odgovaraju?im poslovima
  • položen državni stru?ni ispit
  • poznavanje rada na ra?unalu.

Na javni natje?aj mogu se prijaviti osobe obaju spolova.
Akademski ili stru?ni nazivi odnosno akademski stupnjevi ste?eni prije stupanja na snagu Zakona o akademskim i stru?nim nazivima i akademskom stupnju iz 2007. godine izjedna?eni su s akademskim nazivom koji se koristi u ovom javnom natje?aju, kao oznakom stru?nih uvjeta, sukladno ovome zakonu.
Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovaraju?im poslovima, a nema položen državni stru?ni ispit može se primiti u službu pod uvjetom da ispit položi u roku od godine dana od dana prijma u službu.
U službu ne može biti primljen kandidat za ?iji prijam postoje zapreke iz ?lanaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i podru?noj (regionalnoj) samoupravi.
 
Uz prijavu na javni natje?aj potrebno je priložiti:
– životopis
– preslik važe?e osobne iskaznice, putovnice ili domovnice
– preslik diplome
– preslik svjedodžbe o položenome državnom stru?nom ispitu
– preslik potvrde poslodavca o traženom radnom iskustvu u struci ili drugi odgovaraju?i dokaz iz kojeg mora biti vidljivo da podnositelj prijave ispunjava traženi uvjet
– uvjerenje nadležnog suda da protiv podnositelja prijave nije pokrenut te da se ne vodi kazneni postupak (ne starije od tri mjeseca od dana objave Natje?aja)
–preslik elektroni?kog zapisa, odnosno potvrde o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje
– dokaz o poznavanju rada na ra?unalu (svjedodžba, potvrda, pisana izjava kandidata i sli?no)
– vlastoru?no potpisanu izjavu podnositelja prijave da kod njega ne postoje zapreke za prijam u službu iz ?lanaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i podru?noj (regionalnoj) samoupravi.
 
Izabrani kandidat obvezan je na zahtjev poslodavca dostaviti original dokumentaciju ili omogu?iti uvid u nju.
 
Kandidat može ostvariti pravo prednosti prilikom zapošljavanja, sukladno ?lanku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji , ?lanku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata  Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom  i ?lanku 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina  i dužan je u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
 
Osoba koja se je pozvala na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21.), dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta natje?aja, dostaviti sve dokaze iz ?lanka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843.
 
 
Kandidat koji se poziva na pravo prilikom zapošljavanja sukladno ?lanku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima, uz prijavu na natje?aj dužan je dostaviti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i dokaze o ostvarivanju prava prednosti prilikom zapošljavanja iz ?lanka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima, dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
 
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji uz prijavu na natje?aj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvr?enom statusu osobe s invaliditetom.
 
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno ?lanku 22. Ustavnog zakona uz prijavu na natje?aj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.
 
U skladu s uredbom Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vije?a od 17. travnja 2016. godine te Zakonom o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka  prijavom na natje?aj osoba daje privolu za prikupljanje i obradu podataka iz natje?ajne dokumentacije, a sve u svrhu provedbe natje?aja za prijem u službu.
Podnositelj prijave koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natje?aj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
 
Uz prijavu na javni natje?aj podnositelj prijave koji se poziva na pravo prednosti dužan je u prijavi na javni natje?aj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu kojim se dokazuje postojanje prava prednosti na koji se poziva.
Nepravodobne i nepotpune prijave na javni natje?aj ne?e se razmatrati, a osobe koje podnesu takve prijave ne?e se smatrati kandidatima prijavljenim na javni natje?aj.
Kandidati koji ne ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natje?aja o tome ?e biti obaviješteni pisano.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u javnom natje?aju. Za kandidate prijavljene na javni natje?aj ?ije su prijave uredne i koji ispunjavaju formalne uvjete provest ?e se provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja te intervjua. Ako kandidat ne pristupi testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natje?aj.
Podaci o vremenu održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata objavit ?e se na web-stranici Op?ine Erdut, www.opcina-erdut.hr najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Na službenoj web-stranici Op?ine Erdut , www.opcina-erdut.hr objavljen je opis poslova te podaci o pla?i radnog mjesta koje se popunjava.
Prijave na javni natje?aj s dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostavljaju se na adresu: Op?ina Erdut, Dalj, Bana J. Jela?i?a 4, u roku od 15 dana od objave javnog natje?aja u Narodnim novinama, s naznakom: »Javni natje?aj – viši stru?ni suradnik za financije«.
O rezultatima javnog natje?aja kandidati ?e biti obaviješteni u zakonskom roku.
Nakon raspisanog javnog natje?aja ne mora se izabrati kandidat i u tom slu?aju donosi se odluka o poništenju javnog natje?aja. Odluka o poništenju dostavlja se svim kandidatima prijavljenim na javni natje?aj. Protiv odluke o poništenju natje?aja nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova.
Odluka o poništenju natje?aja donosi se i u slu?aju kada se na javni natje?aj ne prijavi nijedan kandidat.


Poslodavac


OP?INA ERDUT


pisana zamolba: B. J. Jela?i?a 4, 31226 Dalj


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart