TAJNIK-ICA ŠKOLE – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
TAJNIK/ICA ŠKOLE
Radno mjesto
LUDBREG, VARAŽDINSKA ŽUPANIJA
1
- Na neodre?eno; upražnjeni poslovi
- mogu?nost zaposlenja osobe sa invaliditetom
Puno radno vrijeme
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
U cijelosti
20.2.2024.
28.2.2024.
Posloprimac
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Nije važno
Na temelju ?lanka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22 i 156/23) i ?lanka 7. Pravilnika o na?inu i postupku zapošljavanja u Srednjoj školi Ludbreg, dana 20.02.2024. godine Srednja škola Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 16, 42230 Ludbreg raspisuje:
NATJE?AJ
za popunu radnog mjesta (m/ž)
- TAJNIK/ICA ŠKOLE– 1 izvršitelj/ica na neodre?eno puno radno vrijeme, 40 sati ukupno tjedno, uz uvjet probnog rada u trajanju od 3 mjeseca
Uvjeti:
Sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20., 151/22 i 156/23).
Uz op?i uvjet za zasnivanje radnog odnosa, sukladno op?im propisima o radu, osoba koja zasniva radni odnos u školskoj ustanovi mora ispunjavati i posebne uvjete za zasnivanje radnog odnosa.
Op?i uvjeti za zasnivanje radnog odnosa i odgovaraju?a vrsta obrazovanja:
-sukladno ?l. 105. st. 16. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi poslove tajnika/ice može obavljati osoba koja je završila:
- Sveu?ilišni diplomski studij pravne struke ili specijalisti?ki diplomski stru?ni studij javne uprave
- Preddiplomski stru?ni studij upravne struke, ako se na natje?aj ne javi osoba iz to?ke a)
- radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati osoba za koju postoje zapreke iz ?lanka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
– poslovi tajnika/ice škole propisani su Pravilnikom o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehni?kim i pomo?nim poslovima koji se obavljaju u srednjoškolskoj ustanovi (N.N. br.2/11.)
Uz vlastoru?no potpisanu prijavu na natje?aj u kojoj obavezno treba biti navedeno radno mjesto na koje se prijavljuje i osobni podaci (osobno ime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogu?nosti e-mail adresa), kandidati trebaju priložiti:
- životopis,
- diplomu ili drugi dokaz o vrsti i razini obrazovanja,
- dokaz o državljanstvu,
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz ?lanka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ne starije od 30 dana od dana raspisivanja natje?aja
Mjesto rada za raspisano radno mjesto je u sjedištu Škole, Trg Svetog Trojstva 16, 42230 Ludbreg.
Kandidati dokumente dostavljaju isklju?ivo u neovjerenim preslikama koje se ne vra?aju.
Nakon odabira kandidata, a prije potpisivanja ugovora o radu, odabrani kandidat obvezan je dostaviti izvornike dokaza o ispunjenosti formalnih uvjeta iz natje?aja, jer nedostavljanje traženih isprava smatra se odustankom od zapošljavanja u Školi.
Kandidati koji prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju, dužni su se u prijavi pozvati na to pravo i uz prijavu priložiti sve propisane dokaze o tom statusu.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji(NN 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), ?lankom 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21), ?lankom 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03,148/13 i 98/19) i ?lankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), dužni su se u prijavi pozvati na to pravo te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji uz prijavu na natje?aj dužni su priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natje?aja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (?lanak 103. st.1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natje?aj dužni su priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natje?aja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarenje prava prednosti pri zapošljavanju (?lanak 49. st.1 Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na natje?aj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o utvr?enom invaliditetu, odnosno drugu javnu ispravu o invaliditetu, na temelju koje se osoba može upisati u o?evidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je na?in prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Na natje?aj se mogu javiti osobe oba spola sukladno ?lanku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova.
U natje?ajnom postupku provest ?e se procjena i vrednovanje kandidata prijavljenih na natje?aj u skladu s ?lankom 13. Pravilnika o na?inu i postupku zapošljavanja u Srednjoj školi Ludbreg.
Odabir kandidata izvršit ?e se vrednovanjem. Na mrežnoj stranici Srednje škole Ludbreg www.ssludbreg.hr objavit ?e se podru?je odnosno sadržaj i na?in vrednovanja, te pravni i drugi izvori za pripremu kandidata za vrednovanje najkasnije pet dana prije dana održavanja.
Vrednovanja kandidata biti ?e u Srednjoj školi Ludbreg u Ludbregu.
Vrijeme i raspored vrednovanja kandidata biti ?e objavljen na mrežnoj stranici Srednje škole Ludbreg www.ssludbreg.hr
Kandidatom prijavljenim na natje?aj smatrati ?e se samo osoba koja podnese pravodobnu i potpunu prijavu, ispunjava uvjete iz natje?aja te se odazove pozivu na postupak vrednovanja. Nepravovremene, nepotpune i prijave koje nisu vlastoru?no potpisane ne?e se razmatrati.
Obavijest o rezultatima natje?aja biti ?e objavljena na mrežnoj stranici Škole u roku od 8 dana od donošenja odluke o izboru kandidata/kinje.
U slu?aju da se na natje?aj prijave kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom propisu, svi ?e kandidati biti obaviješteni i prema ?lanku 24. stavku 3. Pravilnika.
Natje?aj je otvoren od 20. velja?e 2024. godine do 28. velja?e 2024. godine te je objavljen na mrežnim stranicama i oglasnoj plo?i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i mrežnim stranicama i oglasnoj plo?i Škole.
Prijave s potrebnom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj omotnici neposredno ili poštom na adresu Škole: Srednja škola Ludbreg, Trg Svetog Trojstva 16, 42230 Ludbreg, s naznakom „ZA NATJE?AJ-RADNO MJESTO NA KOJE SE KANDIDAT PRIJAVLJUJE (m/ž)“. Prijave dostavljene putem e-maila ne?e se razmatrati.
Svi zaprimljeni osobni podaci iz prijava kandidata prikupljaju se i obra?uju isklju?ivo u svrhu potrebe natje?aja te se potom arhiviraju i ne?e se koristiti u drugu svrhu, a kandidati podnošenjem prijave na natje?aj daju privolu Srednjoj školi Ludbreg za prikupljanje i obradu tih podataka sve u skladu s Uredbom o zaštiti osobnih podataka.
Poslodavac
Srednja škola Ludbreg
pisana zamolba: TRG SVETOG TROJSTVA 16, 42230 LUDBREG
[ad_2]
Source link