Site logo

STRU?NI SURADNIK SOCIJALNI PEDAGOG (M-Ž)

[ad_1]

STRU?NI SURADNIK SOCIJALNI PEDAGOG (M/Ž)

Radno mjesto


GRUDA, DUBROVA?KO-NERETVANSKA ŽUPANIJA



1



Na neodre?eno; upražnjeni poslovi



20 sati tjedno



Smjena – prijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



24.11.2023.



5.12.2023.


Posloprimac


Fakultet, akademija, magisterij, doktorat



Nije važno


Osnovna škola Gruda
OIB:47356098406
KLASA: 112-02/23-01/16
URBROJ: 2117-33-02-22-1
Gruda,  24. studenoga 2023. godine

Na temelju ?lanka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi  (Pro?iš?eni tekst 87/08., 86/09., 92/10., Ispravak 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 94/13.,154/14.,7/17., 68/18, 98/19,64/20.,151/22)., ?lanka 8. Pravilnika o radu Osnovne škole Gruda ,  Gruda  te ?lanaka 6. 7. 8.  Pravilnika o na?inu i postupku zapošljavanja kandidata u Osnovnoj školi Gruda,  20215 Gruda , Gruda 65 (u daljnjem tekstu Pravilnik), ravnateljica Osnovne škole Gruda  objavljuje:

N a t j e ? a j

za zasnivanje radnog odnosa

1.  stru?ni suradnik socijalni pedagog – 1 izvršitelj/ica , 20 sati tjedno na neodre?eno

2. ku?ni majstor/ domar- 1 izvršitelj/ica, 25 sati tjedno, na neodre?eno vrijeme

Prema Zakonu o ravnopravnosti spolova (NN 82/08., 69/17) na Natje?aj se mogu prijaviti osobe oba spola.

Izrazi u ovom natje?aju navedeni u muškom rodu neutralni su i odnose se jednako na osobe oba spola.

Uvjeti:

Pored op?ih uvjeta iz Zakona o radu (NN 93/14, 127/17, 98/19.) za zasnivanje radnog odnosa

-za radno mjesta pod rednim brojem 1. kandidati moraju ispunjavati i posebne uvjete sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN87/08, i 86/09, 92/10, 105/10-ispravak, 90/11, 5/12, 16/12, 126/12, 94/13, 152/14 7/17, 68/18, 98/19, 64/20.)  i Pravilniku o odgovaraju?oj vrsti obrazovanja u?itelja i stru?nih suradnika u osnovnoj školi  (NN 6/2019, 75/20),

– za radno mjesto pod rednim brojem 2. – završena srednja škola tehni?ke struke

Radni odnos ne može zasnovati osoba za koju postoje zapreke propisane u ?lanku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

U prijavi na natje?aj kandidat je obvezan navesti e-mail adresu na koju ?e se samo kandidatima koji su pravodobno dostavili potpunu prijavu sa svim prilozima odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natje?aja biti dostavljena obavijest o datumu i vremenu procjene odnosno testiranja.

Prilozi, odnosno isprave koje su kandidati dužni priložiti uz prijavu na natje?aj:

  • životopis
  • dokaz o ste?enoj stru?noj spremi
  • dokaz o državljanstvu
  •  uvjerenje  nadležnog suda da kandidat nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi  (ne starije od 30 dana od dana objave natje?aja)  u preslici.
  • Elektroni?ki zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje

Svi prilozi dostavljaju se u neovjerenoj preslici.

Prije sklapanja ugovora o radu odabrani kandidat dužan  je sve navedene priloge odnosno isprave dostaviti u izvorniku ili u preslici  ovjerenoj od strane javnog bilježnika sukladno Zakonu o javnom bilježništvu.

Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti sukladno ?lanku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (Narodne novine 121/17, 98/19, 84/21), ?lanku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te ?lanku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), dužne su u prijavi na javni natje?aj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a  imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat   koji  ostvaruje  pravo prednosti  pri  zapošljavanja na temelju ?lanka  102. stavka 1.-3.  Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN broj  121/17, 98/19,84/21),  uz prijavu na natje?aj dužan je , osim dokaza o ispunjavanju traženih  uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze propisane ?lankom 103.stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji. Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom  48.  Zakona o civilnim stradalnicima  iz Domovinskog rata dužan je u prijavi na javni natje?aj pozvati se na to pravo i uz prijavu na natje?aj dostaviti i dokaze  iz ?lanka 49. stavak 1.  Zakona  o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata. Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Kandidati koji su pravodobno dostavili potpunu  prijavu sa svim prilozima, odnosno ispravama i ispunjavaju uvjete natje?aja dužni su pristupiti procjeni odnosno testiranju koje ?e se obaviti prema odredbama Pravilnika.

Podru?ja procjene, odnosno testiranja kandidata:

  • podru?ja procjene odnosno vrednovanja kandidata za radno  mjesto pod rednim brojem 1 su poznavanje Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Nacionalnog kurikuluma,
  • podru?ja procjene odnosno vrednovanja kandidata za radno mjesto  pod rednim brojem 2. je poznavanje odre?enog posla iz djelokruga rada.

Prijavom na natje?aj kandidat daje privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natje?ajnog  postupka.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve priloge navedene u natje?aju i koja je pristigla u zadanom roku.

Rok za podnošenje  prijava  na natje?aj je osam (8) dana od dana objave na mrežnim stranicama i oglasnim plo?ama Škole te na mrežnim stranicama i oglasnim plo?ama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Prijave na natje?aj dostavljaju se osobno ili poštom na adresu: Osnovna škola Gruda,  20215 Gruda, Gruda 65, s naznakom ,,za natje?aj-naziv radnog mjesta za koje se kandidat prijavljuje“.

Nepotpune i nepravodobne prijave ne?e se razmatrati.

Kandidati ?e o rezultatima natje?aja biti obaviješteni u roku od 8 dana od dana sklapanja ugovora o radu s odabranim kandidatom na isti na?in i u istom roku.

Ako se na natje?aj prijavi kandidat ili kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, sve se kandidate izvješ?uje istim tekstom obavijesti o rezultatima natje?aja pisanom poštanskom pošiljkom, pri ?emu se kandidate koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima izvješ?uje pisanom preporu?enom poštanskom pošiljkom s povratnicom.

Natje?aj je objavljen 24. studenoga  2023.g. na oglasnoj plo?i i web stranici Škole, te oglasnoj plo?i i  web stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i otvoren je do  5. prosinca 2023.g.

 


Poslodavac


OSNOVNA ŠKOLA ‘GRUDA’



  • osobni dolazak: GRUDA 65, 20215 GRUDA

  • pisana zamolba: Gruda 65, 20215 Gruda


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart