Site logo

SPECIJALIST-ICA KORISNI?KE PODRŠKE – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

SPECIJALIST/ICA KORISNI?KE PODRŠKE

Radno mjesto


BJELOVAR, BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA



1



Na neodre?eno; novootvoreni poslovi



Puno radno vrijeme



Smjena – prijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



29.5.2024.



30.6.2024.


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska


1 godinu


Opis posla : 

Klju?ne odgovornosti:

 • Odgovaranje na upite korisnika putem e-maila, chata i telefona na pravodoban i profesionalan na?in.

• Rješavanje i otklanjanje problema korisnika vezanih uz naš mobilni sadržaj i usluge.

• Pružanje to?nih informacija o zna?ajkama proizvoda, pretplatama, naplati i tehni?koj podršci.

• Održavanje visoke razine zadovoljstva korisnika osiguravaju?i da se svi korisni?ki kontakti obavljaju s empatijom i profesionalnoš?u.

• Dokumentiranje interakcija s korisnicima i povratnih informacija radi poboljšanja naših usluga.

• Suradnja s drugim ?lanovima tima i odjelima radi rješavanja složenih problema i unapre?enja procesa korisni?ke podrške.

 Kvalifikacije:

 • Izvrsne komunikacijske vještine na engleskom jeziku, kako u pisanom tako i u usmenom obliku.

• Prethodno iskustvo u ulozi korisni?ke podrške je poželjno ali nije nužno.

• Snažne sposobnosti rješavanja problema i pažnja prema detaljima.

• Sposobnost samostalnog rada i u?inkovitog upravljanja vremenom.

• Korištenje MS Office paketa 

 Što nudimo:

 • Fleksibilno radno vrijeme.

• Mogu?nosti za obuku i profesionalni razvoj.

• Rad s najnovijom tehnologijom.

• Mogu?nost napredovanja.

• Besplatna kontinuirana obuka.

• Najbolji tim s kojim ste ikada radili.

• Izvrsna atmosfera!

• Zaposlenik godine.

• Zabavne aktivnosti.

• Sudjelujemo na najvažnijim kongresima i konferencijama.

 


Poslodavac


IDB Mobile Technology društvo s ograni?enom odgovornoš?u za trgovinu i usluge


e-mailom: marija.tomic@idbmobile.com


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart