Site logo

RAVNATELJICA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

RAVNATELJ/RAVNATELJICA

Radno mjesto


KARLOVAC, KARLOVA?KA ŽUPANIJA



1



Na odre?eno; reizbor



Puno radno vrijeme



Smjena – prijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



13.12.2023.



21.12.2023.


Posloprimac


Fakultet, akademija, magisterij, doktorat



8 godina


Na temelju ?lanka  126. stavaka 1.-3. i ?lanka 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12.,126/12., 94/13., 136/14 – RUSRH, 152/14., 07/17., 68/18., 98/19., 64/20. i 151/22), ?lanka 39. do ?lanka 42. Zakona o ustanovama ( Nar. nov. , br.:76/93., 27/97., 47/99., 35/08., 127/19. i 151/22) i ?lanka 26. Statuta Glazbene škole Karlovac, Školski odbor Glazbene škole Karlovac raspisuje

 

NATJE?AJ

za imenovanje ravnatelja/ice Glazbene škole Karlovac

 

Ravnatelj/ica školske ustanove sukladno ?lanku 126. stavak 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi mora ispunjavati sljede?e nužne uvjete:

 

  1. završen studij odgovaraju?e vrste za rad na radnom mjestu u?itelja, nastavnika ili stru?nog suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja/icu, a koji može biti:

  1. sveu?ilišni diplomski studij ili
  2. integrirani preddiplomski i diplomski sveu?ilišni studij ili
  3. specijalisti?ki diplomski stru?ni studij
  4. položen stru?ni ispit za u?itelja, nastavnika ili stru?nog suradnika, osim u slu?aju iz ?lanka 157. stavaka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

  1. uvjete propisane ?lankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.
  2. najmanje osam (8) godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od ?ega najmanje pet (5) godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.

Ravnatelj/ica škole mora ispunjavati i uvjete propisane ?lankom 39. stavkom 2. Zakona o ustanovama (Nar. nov. , br.:76/93., 27/97., 47/99., 35/08., 127/19. i 151/22.).

U postupku imenovanja ravnatelja vršit ?e se vrednovanje dodatnih kompetencija sukladno odredbi ?lanka 51. Statuta Glazbene škole Karlovac i to:

1. Poznavanje stranog jezika,

2. Osnovne digitalne vještine,

3. Iskustvo rada na projektima.

Ravnatelj/ica se imenuje na pet (5) godina.

Uz pisanu i vlastoru?no potpisanu prijavu na natje?aj kandidati su obvezni priložiti u izvorniku ili preslici ovjerenoj kod javnog bilježnika sljede?u dokumentaciju:

  • životopis (vlastoru?no potpisan),
  • diplomu odnosno dokaz o ste?enoj vrsti i razini završenog obrazovanja,
  • dokaz o državljanstvu,
  • dokaz o položenom stru?nom ispitu odnosno dokaz da je kandidat oslobo?en obveze polaganja istog,
  • dokaz o ste?enim pedagoškim kompetencijama (za kandidate obveznike stjecanja pedagoških kompetencija),
  • dokaz o radnom stažu i iskustvu:

  1. potvrda ili elektroni?ki zapis o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne starije od 30 dana na dan objave natje?aja,
  2. potvrda poslodavca o radnom iskustvu odnosno o vrsti i trajanju poslova u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje sukladno ?lanku 126. stavku 1. podstavku 3. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,

    • dokaz da nema zapreke za zasnivanje radnog odnosa u školskoj ustanovi u smislu ?lanka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, ne starije od osam dana od dana objave natje?aja,
    • program rada za mandatno razdoblje koji ?e kandidat predstaviti sukladno odredbama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Statuta škole

Dodatne kompetencije utvr?ene ?lankom 127. stavkom 7. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ako kandidat kompetencije posjeduje) vrednuju se prema ?lanku 51. Glazbene škole Karlovac. Dodatne kompetencije kandidati prilažu u originalu ili preslici ovjerenoj kod javnog bilježnika i dokazuju na sljede?i  na?in:

1. Poznavanje stranog jezika:

 -     javnom ispravom, odnosno potvrdom srednjoškolske ili visokoškolske usta

 -     potvrdom ili drugom ispravom osobe ovlaštene za provo?enje edukacije stranih jezika,

  • potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizi?ke ili pravne osobe o izvršenom testiranju znanja stranog jezika,
  • drugom ispravom.

2. Osnovne digitalne vještine:

 -    javnom ispravom, odnosno potvrdom srednjoškolske ili visokoškolske ustanove,

 -    potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene fizi?ke ili pravne osobe za edukaciju u podru?ju 

      informacijskih znanosti,

  • potvrdom ili drugom ispravom ovlaštene  fizi?ke ili pravne osobe o izvršenom testiranju poznavanja digitalnih vještina,
  • drugom ispravom

3.  Iskustvo rada na projektima:

 – dokazuje se potvrdom ili drugom ispravom o sudjelovanju u pripremi i provedbi pojedinih 

     projekata.

 -  osobnom izjavom kandidata u životopisu.

Na natje?aj se mogu javiti osobe oba spola sukladno ?l. 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine br. 82/08. i 69/17.). Izrazi u ovom Natje?aju koji imaju rodno zna?enje odnose se jednako na muški i na ženski rod.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom propisu, dužni su u prijavi za natje?aj pozvati se na taj propis i priložiti sve propisane dokaze o pravu na koje se pozivaju te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno ?lanku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskoga rata i ?lanovima njihovih obitelji (»Narodne novine«, br. 121/17, 98/19, 84/21), a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su uz prijavu na natje?aj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natje?aja i dokaze za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju sukladno ?lanku 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20o stvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21.), dužni su uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. ?lanka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata. Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanje prava prednosti:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20o stvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno ?l. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20), uz prijavu na javni natje?aj dužni su priložiti i dokaz o invaliditetu, odnosno javnu ispravu o invaliditetu, na temelju koje se osoba može upisati u o?evidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je na?in prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (npr. rješenje, ugovor, sporazum i sl.).

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno ?lanku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92., 57/92., 77/92., 27/93., 58/93., 2/94., 76/94.,108/95., 108/96., 82/01., 103/03., 148/13. i 98/19.), uz prijavu na javni natje?aj dužni su priložiti i rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, dokaz iz kojeg je vidljivo na koji na?in je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.)

Navedeni dokazi moraju biti priloženi u originalu ili preslici ovjerenoj kod javnog bilježnika.

Podnošenjem prijave na natje?aj kandidati su izri?ito suglasni da Glazbena škola Karlovac može prikupljati, koristiti i dalje obra?ivati njihove osobne podatke u svrhu provedbe natje?aja sukladno propisima koji ure?uju zaštitu osobnih podataka – Op?a uredba (EU) 2016/679 o zaštiti osobnih podataka i Zakon o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine broj 42/18).

Prijavom na natje?aj kandidati su suglasni s javnom objavom osobnih podataka u svrhu obavještavanja o rezultatima natje?aja na internetskoj stranici Glazbene škole Karlovac https://www.glazbena-ka.hr

Rok za podnošenje prijava je osam (8) dana od objave natje?aja u službenom listu Republike Hrvatske »Narodne novine« i mrežnim stranicama Glazbene škole Karlovac, odnosno od 13.12.2023. do 21.12.2023. godine.

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natje?aja dostaviti u zatvorenoj omotnici, osobno ili preporu?enom poštom, na adresu: Glazbena škola Karlovac, Augusta Cesarca 3, 47 000 Karlovac, s naznakom: »Natje?aj za imenovanje ravnatelja/ice – NE OTVARATI«.

Nepravovremene i nepotpune prijave ne?e se razmatrati.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete natje?aja ne smatra se kandidatom prijavljenim na natje?aj.

O rezultatima natje?aja kandidati ?e biti obaviješteni u roku od 45 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Poslodavac


GLAZBENA ŠKOLA KARLOVAC


pisana zamolba: Augusta Cesarca 3, 47 000 Karlovac


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart