RAVNATELJ-ICA DJE?JEG VRTI?A AN?EO ?UVAR
[ad_1]
RAVNATELJ/ICA DJE?JEG VRTI?A AN?EO ?UVAR
Radno mjesto
BRELA, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
1
Na odre?eno; reizbor
Puno radno vrijeme
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
U cijelosti
16.8.2024.
23.8.2024.
Posloprimac
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
- osnove korištenja ra?unala u Windows okruženju
- word
- internet
- ostalo
- powerpoint
5 godina
JAVNI NATJE?AJ
za imenovanje ravnatelja/ice Dje?jeg vrti?a „An?eo ?uvar“, Brela
Za ravnatelja/ice dje?jeg vrti?a može biti imenovana osoba koja ispunjava sljede?e uvjete:
– završen studij odgovaraju?e vrste za rad na radnome mjestu odgojitelja ili stru?nog suradnika u dje?jem vrti?u, a koji može biti:
a) sveu?ilišni diplomski studij ili
b) integrirani preddiplomski i diplomski sveu?ilišni studij ili
c) specijalisti?ki diplomski stru?ni studij ili
d) preddiplomski sveu?ilišni studij za odgojitelja ili
e) stru?ni studij odgovaraju?e vrste, odnosno studij odgovaraju?e vrste kojim je ste?ena viša stru?na sprema odgojitelja u skladu s ranijim propisima,
– položen stru?ni ispit za odgojitelja ili stru?nog suradnika, osim ako nemaju obvezu polagati stru?ni ispit u skladu s ?lankom 56. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (Narodne novine broj 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22, 101/23),
– najmanje pet godina radnog iskustva u predškolskoj ustanovi na radnome mjestu odgojitelja ili stru?nog suradnika.
Na navedeno radno mjesto ne može biti imenovana osoba za ?ije zasnivanje radnog odnosa postoje zapreke iz ?lanka 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22, 101/23).
Ravnatelj/ica se imenuje na mandat od pet godina, a ista osoba može biti ponovno imenovana.
S osobom imenovanom za ravnatelja sklapa se ugovor o radu na rok od pet godina u punom radnom vremenu.
Upravno vije?e pridržava pravo ne odabrati nijednog kandidata bez obveze obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema kandidatima/kinjama.
Uz pisanu, vlastoru?no potpisanu prijavu na natje?aj, potrebno je priložiti:
– životopis;
– dokaz o odgovaraju?oj vrsti i razini obrazovanja;
– razvojni plan s aktivnostima i ciljevima za mandatno razdoblje;
– dokaz o državljanstvu;
– dokaz o radnom iskustvu u predškolskoj ustanovi na radnome mjestu odgojitelja ili stru?nog suradnika;
– dokaz o položenom stru?nom ispitu ili dokaz o ispunjavanju uvjeta iz ?l. 32. Pravilnika o na?inu i uvjetima polaganja stru?nog ispita odgojitelja i stru?nih suradnika u dje?jem vrti?u (Narodne novine broj 133/97 i 4/98);
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv osobe ne vodi kazneni postupak sukladno ?l. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (Narodne novine 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22, 101/23), ne starije od dana objave natje?aja;
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv osobe ne vodi prekršajni postupak sukladno ?l. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (Narodne novine broj 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22, 101/23), ne starije od dana objave natje?aja;
– uvjerenje nadležnog podru?no ureda Hrvatskog zavoda za socijalni rad, sukladno ?l. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (Narodne novine broj 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22, 101/23), da osobi nije izre?ena mjera za zaštitu dobrobiti djeteta sukladno posebnom propisu, ne starije od dana objave natje?aja.
Na javni natje?aj mogu se prijaviti osobe obaju spolova, sukladno ?lanku 13. stavku 3. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine br. 82/08 i 69/17).
Isprave se prilažu u neovjerenom presliku, a kandidat/kinja koji bude izabran/a u obvezi je dostaviti dokaze o ispunjavanju uvjeta u izvorniku ili ovjerenom presliku.
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natje?aju te koja je vlastoru?no potpisana.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu ili potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natje?aja, ne smatra se kandidatom/kinjom prijavljenim/om na natje?aj.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti prilikom zapošljavanja prema posebnim propisima, dužne su u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo te priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Upravno vije?e ?e provoditi razgovor sa svim kandidatima za ravnatelja koji zadovoljavaju propisane uvjete iz natje?aja.
Osoba koja može ostvariti pravo prednosti:
– sukladno ?l. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), uz prijavu na natje?aj dužna je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Informacije o dokazima koji su potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na poveznici:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
– sukladno ?l. 47. – 50. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21), uz prijavu na natje?aj dužna je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
– sukladno ?l. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na natje?aj dužna je priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo takvo pravo te dokaz o tome na koji na?in je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca;
– sukladno ?l. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20.), uz prijavu na natje?aj dužna je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaz o utvr?enom statusu osobe s invaliditetom, te dokaz o tome na koji na?in je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca.
Prijave na natje?aj s dokazima o ispunjavanju uvjeta natje?aja dostavljaju se u roku od 8 dana od objave natje?aja, u zatvorenoj omotnici s naznakom:
»Prijava na javni natje?aj za imenovanje ravnatelja/ice – ne otvarati«, neposredno u upravu Op?ine Brela ili poštom na adresu: Op?ina Brela, Trg žrtava Domovinskog rata 1,21322 Brela
Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vije?a od 27. travnja 2016. godine te Zakona o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine br. 42/18) pravna osnova za prikupljanje tražene natje?ajne dokumentacije je pravna obveza Vrti?a sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22, 101/23). Osobni podaci kandidata ?e se prikupljati i obra?ivati isklju?ivo za potrebe provedbe javnog natje?aja, sukladno propisima kojima se regulira natje?ajna procedura, uz puno poštivanje Op?e uredbe o zaštiti podataka. Pozivaju se kandidati da prije prijave na natje?aj pro?itaju Obavijest o privatnosti/Politiku privatnosti Dje?jeg vrti?a „An?eo ?uvar“ Brela, koja je objavljena na službenoj web stranici https://dvb.hr/zastita-osobnih-podataka , kako bi se bolje upoznali s obradom osobnih podataka i pravima koja im pripadaju.
O rezultatu natje?aja kandidati ?e biti obaviješteni u roku od 45 dana od isteka roka za podnošenje prijava.
Rok za podnošenje prijava na natje?aj traje od dana nakon datuma objave do datuma isteka roka
Poslodavac
DJE?JI VRTI? BRELA
- osobni dolazak: OP?INA BRELA,TRG ŽRTAVA DOMOVINSKOG RATA 1, BRELA
- pisana zamolba: Op?ina Brela,Trg žrtava Domovinskog rata 1,21322 B
[ad_2]
Source link