RADNIK-CA ZA PRUŽANJE USLUGE POTPORE I PODRŠKE STARIJIM OSOBAMA I OSOBAMA S INVALIDITETOM.
[ad_1]
RADNIK/CA ZA PRUŽANJE USLUGE POTPORE I PODRŠKE STARIJIM OSOBAMA I OSOBAMA S INVALIDITETOM.
Radno mjesto
STARI MIKANOVCI, VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA
20
Na odre?eno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
Bez naknade
15.1.2024.
23.1.2024.
Posloprimac
- Završena osnovna škola
- Srednja škola 3 godine
- Srednja škola 4 godine
Nije važno
Na temelju Odluke o financiranju Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, KLASA: 984-01/23-01/29, URBROJ:524-07-02-01-01/2-23-11 od 12. prosinca 2023. godine i Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava koji se financiraju iz Europskog socijalnog fonda plus u financijskom razdoblju 2021.-2027., Programa U?inkoviti ljudski potencijali 2021.-2027. Zaželi – prevencija institucionalizacije, te ?lanka 49. Statuta Op?ine Stari Mikanovci („Službeni vjesnik“ Vukovarsko – srijemske županije broj 4/21), op?inski na?elnik objavljuje
Javni poziv za zapošljavanje na odre?eno vrijeme
na projektu „Naša podrška vama“
Zaželi – prevencija institucionalizacije
Na radno mjesto:
- Radnik/ca na odre?eno vrijeme za pružanje usluge potpore i podrške u svakodnevnom životu starijim osobama i osobama s invaliditetom.
- Broj izvršitelja: 20,
- Vrsta zaposlenja: rad na odre?eno vrijeme – 30 mjeseci,
- Radno vrijeme: puno radno vrijeme,
- Mjesto rada: podru?je Op?ine Stari Mikanovci (Stari Mikanovci, Novi Mikanovci)
Opis poslova:
Organiziranje prehrane u ku?anstvima starijih i nemo?nih osoba i osobama s invaliditetom, obavljanje ku?anskih poslova, održavanje osobne higijene, zadovoljavanje svakodnevnih potreba ciljane skupine. Pomo? u dostavi namirnica i pripremi obroka, pomo? u održavanju ?isto?e stambenog prostora/domova, pomo? pri obla?enju i svla?enju, briga o higijeni, pomo? u socijalnoj integraciji, pomo? u posredovanju u ostvarivanju raznih prava (dostava lijekova, pla?anje ra?una, dostava pomagala i sl), pružanje podrške ciljanim skupinama kroz razgovore i druženja, te uklju?ivanje u društvo, pratnju i pomo? u raznim društvenim aktivnostima.
Pružatelj usluge ?e pružiti uslugu za najmanje 6 pripadnika ciljane skupine.
Na javni poziv se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidati su dužni priložiti: - ispunjen i vlastoru?no potpisan obrazac prijave na javni poziv,
- životopis,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice ili domovnice),
- dokaz o završenoj školi ili stru?noj spremi,
- dokaz o radnom iskustvu (e-HZMO elektroni?ki zapis, potvrda o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili drugi dokaz na temelju kojeg se može utvrditi radno iskustvo),
- izjava o suglasnosti za obradu osobnih podataka u svrhu zapošljavanja (obrazac Op?ine Stari Mikanovci na www.mikanovci.hr).
Obrazac prijave na javni poziv može se preuzeti na stranicama Op?ine Stari Mikanovci www.mikanovci.hr ili osobno u Op?ini Stari Mikanovci, Školska 1, Stari Mikanovci radnim danom od 7:00 – 15:00 sati.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Javnom pozivu te koja je vlastoru?no potpisana.
Nepotpune prijave i prijave koje su stigle izvan datuma za dostavu prijava ne?e se uzimati u razmatranje.
Pisane prijave podnose se neposredno ili preporu?eno poštom u roku od 8 dana od dana objave na stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na adresu: Op?ina Stari Mikanovci, Školska 1, 32284 Stari Mikanovci s naznakom: „Javni poziv za zapošljavanje na odre?eno vrijeme“.
S osobama koje ispunjavaju uvjete obaviti ?e se intervju na temelju kojeg ?e se sa?initi rang lista kandidata. O ishodu izbora kandidata koji ispunjavaju tražene uvjete, podnositelji prijave biti ?e obaviješteni u zakonskom roku.
Op?ina Stari Mikanovci zadržava pravo poništenja Javnog poziva bez posebnog objašnjenja.
Op?inski na?elnik
Mario Milinkovi?, bacc.ing.el.
Poslodavac
OP?INA STARI MIKANOVCI
- osobni dolazak: OP?INA STARI MIKANOVCI, ŠKOLSKA 1, 32284 STARI MIK
- pisana zamolba: Op?ina Stari Mikanovci, Školska 1, 32284 Stari Mik
[ad_2]
Source link