Site logo

RA?UNOVODSTVENI REFERENT-REFERENTICA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

RA?UNOVODSTVENI REFERENT/REFERENTICA

Radno mjesto


DESINI?, KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA



1



Na neodre?eno; upražnjeni poslovi



Puno radno vrijeme



Smjena – prijepodne



Nema smještaja



U cijelosti



20.3.2024.



28.3.2024.


Posloprimac


Srednja škola 4 godine



1 godinu


Na temelju ?lanka 24. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama (NN br. 29/24), ?lanka 23. Statuta Doma za odrasle osobe Bidružica, 49216 Desini?, Ivani? Desini?ki 30, te ?lanka 4. Pravilnika o radu, ravnatelj Doma objavljuje

JAVNI NATJE?AJ

za zasnivanje radnog odnosa za slijede?e radno mjesto:

– ra?unovodstveni referent – na neodre?eno,  puno radno vrijeme – 1 izvršitelj.

Stru?ni uvjeti:

–  završeno ?etverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje ekonomskog usmjerenja

– 1 godina radnog iskustva

– da ne postoji zapreka iz ?l. 261 st. 1 Zakona o socijalnoj skrbi (NN br. 18/22, 46/22, 119/22,

  71/23, 156/23)                      

– poznavanje rada na ra?unalu

– probni rad 2 mjeseca.

U prijavi na javni natje?aj kandidati trebaju navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona, te  adresa e-pošte).

Prijava mora biti vlastoru?no potpisana.

Na natje?aj se mogu prijaviti osobe obaju spolova sukladno ?lanku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN 82/08, 69/17).

Uz pisanu prijavu za natje?aj kandidati su dužni priložiti:

– životopis

– dokaz o ste?enoj stru?noj spremi (preslik svjedodžbe o završenom obrazovanju)

– dokaz o državljanstvu (preslik domovnice ili osobne iskaznice),

– uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od dana objave

  natje?aja),

– elektronski zapis odnosno potvrdu o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji HZMO-a

U radni odnos ne može biti primljena osoba za ?iji prijam postoji zapreka iz ?lanka 261 st. 1 Zakona o socijalnoj skrbi.

Priložene isprave dostavljaju se u neovjerenoj preslici uz obvezu izabranog kandidata da nakon izbora dostavi izvornike. Dostavljena dokumentacija ne?e se vra?ati.

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidat je dužan uz prijavu priložiti svu potrebnu dokumentaciju prema posebnom zakonu  (na primjer: dokaz iz kojeg je vidljivo na koji na?in je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, odluku, rješenje i dr.), dokaz o nezaposlenosti – uvjerenje ili evidencijski list Hrvatskog zavoda za zapošljavanje).

Kandidati koji se u prijavi pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s ?l. 102. i 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihove obitelji (NN br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23 ) i ?lankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN broj 84/21), uz prijavu na natje?aj dužni su osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natje?aja, priložiti i dokaze o ispunjavanju uvjeta prednosti pri zapošljavanju, prema popisu koji je dostupan na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja putem sljede?e poveznice: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843, https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapošljavanje//Popis%20Dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju.pdf.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno ?lanku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na natje?aj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dužan je priložiti i rješenje odnosno potvrdu iz koje je vidljivo takvo pravo, te dokaz o tome na koji je na?in prestao radni odnos.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), uz prijavu na natje?aj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dužan je i priložiti dokaz o ispunjavanju uvjeta iz ?lanka 9. stavak 2. navedenog zakona. Dokazom o invaliditetu, u smislu Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom smatraju se javne isprave o invaliditetu na temelju kojih se osoba može upisati u o?evidnik zaposlenih osoba s invaliditetom.

Kandidatom prijavljenim na natje?aj smatra se osoba koja podnese pravovremenu i potpunu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz natje?aja.

Potpuna prijava je ona koja sadržava sve podatke i priloge navedene u javnom natje?aju, a nepotpune i nepravovremene prijave bit ?e odba?ene i ne?e se razmatrati.

Kandidati koji podnesu pravovremenu i potpunu prijavu i ispunjavaju formalne uvjete iz natje?aja mogu biti pozvani na testiranje radi provjere znanja, sposobnosti i vještina potrebnih za obavljanje poslova radnog mjesta, te mogu biti pozvani na razgovor (intervju).

Dom pridržava pravo poništenja natje?aja, odnosno pravo ne odabrati nijednog kandidata, bez obveze obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema kandidatima.

Prijave se podnose u roku od 8 dana od objave u Narodnim novinama, s naznakom: »Za javni natje?aj«, isklju?ivo pisanim putem na adresu: Dom za odrasle osobe Bidružica, 49216 Desini?, Ivani? Desini?ki 30.

O rezultatima natje?aja kandidati/kandidatkinje ?e biti obaviješteni javnom objavom odluke o prijemu izabranog kandidata na mrežnoj stranici Doma za odrasle osobe Bidružica https://www.dom-bidruzica.hr/.

            Dostava odluke svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmog dana od dana javne objave na web-stranici Doma za odrasle osobe Bidružica.

Podnošenjem prijave na natje?aj, kandidati su izri?ito suglasni da  Dom za odrasle osobe Bidružica,  kao voditelj zbirki osobnih podataka, može prikupljati, koristiti i dalje obra?ivati podatke u isklju?ivu svrhu provedbe natje?ajnog postupka, sukladno Op?oj uredbi o zaštiti podataka (EU 2016/679) i Zakonu o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka (NN br. 42/18), te ih ?uvati u zakonskom roku.

Opis poslova:

  • svi poslovi vezani za vo?enje blagajne,
  • obavljanje financijskog poslovanja sa poslovnom bankom putem web aplikacija,
  • obra?un dnevnica i putnih troškova i vo?enje knjige putnih naloga
  • vo?enje evidencije i obra?un potrošnje goriva automobila Doma,
  • vo?enje pomo?ne knjige potraživanja (korisnika stalnog smještaja, izvaninstitucijskih usluga i dr.), obra?uni, knjiženje i uskla?ivanje, pra?enje naplate potraživanja,
  • obavlja korespodenciju s Centrima za socijalnu skrb i obveznicima pla?anja i šalje opomene
  • vrši podjelu džeparca i razlika mirovine korisnicima u suradnji sa socijalnim radnikom,
  • vrši ra?unsku kontrolu svih isprava na osnovu kojih se vrše gotovinska pla?anja,
  • vrši formalnu i ra?unsku  kontrolu knjigovodstvene dokumentacije,
  • poslovi obra?una i refundacije bolovanja,
  • poslovi vezani uz obra?un pla?a i dr. materijalnih prava po kolektivnom ugovoru,
  • te unos podataka u web aplikaciju „centralni obra?un pla?e“, obra?un,
  • uskla?ivanje pomo?nih knjiga s glavnom knjigom,
  • obavlja sve poslove iz okvira financijsko-ra?unovodstvenih i administrativnih poslova,
  • sudjeluje u izradi i pripremi materijala za periodi?ne obra?une i druge obra?une, te godišnji obra?un,
  • obavlja i druge poslove u svezi likvidacije knjigovodstvenih dokumenata,
  • odgovoran je za zakonitost, ispravnost, to?nost, ažurnost i urednost u vo?enju i arhiviranju dokumentacije iz svog djelokruga rada
  • priprema dokumente za knjiženje,
  • knjiženje materijala, roba i sitnog inventara, obra?uni, priprema i obra?un godišnjeg popisa imovine, obveza i potraživanja
  • uskla?ivanje analiti?ke evidencije sa skladišnom evidencijom,
  • vo?enje knjige osnovnih sredstava, priprema i obra?un godišnjeg popisa,
  • izrada bruto stanja – mjese?no, i mjese?ni pregled potrošnje po artiklima,
  • poslovi vezani uz obra?un pla?a i dr. materijalnih prava po kolektivnom ugovoru,
  • te unos podataka u web aplikaciju „centralni obra?un pla?e“, obra?un,
  • izdavanje i izrada razli?itih potvrda, evidencija i sl. vezano uz obra?un pla?e radnika,
  • vo?enje evidencije kredita radnika,
  • izrada statisti?kih i drugih izvještaja vezanih uz obra?un pla?a,
  • knjiženje knjigovodstvenih isprava u knjigu ulaznih ra?una,
  • uskla?ivanje pomo?nih knjiga s glavnom knjigom,
  • sudjeluje u izradi i pripremi materijala za periodi?ne obra?une i druge obra?une, te godišnji obra?un,
  • obavlja sve poslove iz okvira financijsko-ra?unovodstvenih i svih administrativnih poslova,
  • odgovoran je za zakonitost, ispravnost, to?nost, ažurnost i urednost u vo?enju i arhiviranju dokumentacije iz svog djelokruga rada
  • Radi poslove koji se odnose na aplikaciju „registar zaposlenih“:  unosi i ažurira sve
  • potrebne podatke i promjene o zaposlenicima i radnim mjestima,
  • Radi poslove koji se odnose na aplikaciju „centralni obra?un pla?a“ – prima
  • evidenciju prisutnosti na radu, kontrolira sate rada i iste unosi u aplikaciju COP
  • unosi sve druge podatke vezane za obra?un pla?e – obustave, bolovanja, naknade za 
  • troškove prijevoza,
  • vrši obra?un pla?e i ostalih prava po TKU te izradu svih potrebnih datoteka i spiskova za
  • banke, te obrazaca za poreznu upravu te ispostavlja zahtjeve za isplatu preko riznice
  • poslovi obra?una i refundacije bolovanja sa HZZO-om,
  • vodi knjigu ulaznih faktura – analiti?ko knjigovodstvo dobavlja?a,
  • vrši formalnu i ra?unsku kontrolu i likvidiranje knjigovodstvene dokumentacije
  • ispostavljanje zahtjeva za pla?anje teku?ih izdataka (ra?una dobavlja?ima) putem
  • aplikacije podrška planiranju i analizi,
  • ispostavlja zahtjeve Ministarstvu za pla?anje ra?una objedinjene nabave
  • obavlja i druge poslove u svezi likvidacije knjigovodstvenih dokumenata,
  • vodi ostale evidencije po poslovima likvidature,
  • uskla?uje analiti?ku evidenciju s glavnom knjigom,
  • sudjeluje u izradi i pripremi materijala za periodi?ne obra?une i druge obra?une, te godišnji obra?un,
  • odgovoran je za zakonitost, ispravnost, to?nost, ažurnost i urednost u vo?enju i arhiviranju dokumentacije iz svog djelokruga rada
  • obavlja i ostale poslove po nalogu ravnatelja ili voditelja ra?unovodstva
  • koji po svom ustrojstvu pripadaju ili su vezani za djelokrug rada.

Poslodavac


DOM ZA ODRASLE OSOBE BIDRUŽICA


pisana zamolba: IVANI? DESINI?KI 30,49216 DESINI?


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart