Site logo

PRIPRAVNIK-CA ZA MARKETINŠKO POVEZIVANJE PROIZVODA

[ad_1]

PRIPRAVNIK/CA ZA MARKETINŠKO POVEZIVANJE PROIZVODA

Radno mjesto


ZAGREB



1


  • Na odre?eno; pove?an opseg posla
  • pripravnik


Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



22.12.2023.



4.1.2024.


Posloprimac


Fakultet, akademija, magisterij, doktorat



Traži se pripravnik


Pripravnik za marketinško povezivanje proizvoda igra klju?nu ulogu u podršci marketinškim naporima proizvoda
provo?enjem istraživanja tržišta, identificiranjem mogu?nosti za rast, doprinose?i pozicioniranju proizvoda i
strategijama komunikacije.

Osim toga, pomaže u koordinaciji marketinških kampanja, izvještaja i procesa objavljivanja, osiguravaju?i to?ne i

ažurirane informacije za u?inkovito generiranje potražnje i uspješno lansiranje proizvoda koji obuhva?aju: CPaaS

klju?ne proizvode poput voice, video, SMS, MMS, e-maila te drugih inovativnih proizvoda cpaas platformi vezanih

uz autentifikaciju, sigurnost i orkestraciju konverzacija.

Što ?eš raditi?

– Istraživanje tržišta: Pružanje podrške u istraživanju tržišta s naglaskom na konkurentske / GAP analize.

– Prikupljanje uvida: Ekstrakcija podataka iz razli?itih pružatelja podataka za tvrtke i pojedince poput Zoominfo,

izvještaja industrijskih analiti?ara poput Gartner, IDC-a i sli?no, tehnoloških medija i drugih internetskih izvora.

– Identifikacija prilika: Otkrivanje prilika, obrazaca i/ili praznina za posve?eni proizvod i donošenje ovih nalaza na

strukturiran na?in starijim ?lanovima tima kako bi se stvorio akcijski plan.

– Pružanje podrške u pozicioniranju proizvoda, stvaranju prodajnih materijala poput brošure, prezentacije, analize

konkurecije, razni izvještaji, ponude itd. i stvaranju strategije komunikacije kombiniranjem prisutnosti na razli?itim

digitalnim kanalima koji uklju?uju razne društvene mreže, Demandbase i poboljšanja korisni?kog iskustva kroz

upotrebu Infobipovih vlastitih proizvoda.Suradnja: Pružanje podrške u suradnji s lokalnim timovima za poboljšanje

prodaje.

– Marketinške kampanje: Pomo? u planiranju i koordinaciji marketinških kampanja za generiranje potražnje kroz

razli?ite kanale, s glavnim fokusom na digitalno korisni?ko iskustvo.

– Pomo?, vo?enje i izvršavanje redovitih izvještaja.Koordinacija procesa objavljivanja: Pomo? u procesu

objavljivanja koordiniranjem i pripremom svih relevantnih dionika i sadržaja na vrijeme.

– Ažuriranje: Održavanje i ažuriranje repozitorija, baza podataka i svih relevantnih izvora informacija koju uklju?uju

sustave Sharepoint, Confluence, Jira, Workboard itd.. Osiguravanje da je sav sadržaj dostupan u digitalnom

formatu, uvijek dostupan udaljenim korisnicima i ažuriran.

Prava si osoba za nas ako:

– Imaš završenu visoku stru?nu spremu iz smjera ekonomije (VSS diplomirani ekonomist/ica).

– Tek si završio/la fakultet i u potrazi si za prvim poslom.

– Imaš strast prema marketingu.

– Želiš razumjeti tehni?ku i poslovnu stranu IT rješenja.

– Te?no govoriš hrvatski i engleski jezik.


Poslodavac


INFOBIP d.o.o. za informati?ke usluge


e-mailom: marija.boskovicdevescovi@infobip.com


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart