PRIPRAVNIK-CA ZA MARKETINŠKO POVEZIVANJE PROIZVODA
[ad_1]
PRIPRAVNIK/CA ZA MARKETINŠKO POVEZIVANJE PROIZVODA
Radno mjesto
ZAGREB
1
- Na odre?eno; pove?an opseg posla
- pripravnik
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
22.12.2023.
4.1.2024.
Posloprimac
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Traži se pripravnik
Pripravnik za marketinško povezivanje proizvoda igra klju?nu ulogu u podršci marketinškim naporima proizvoda
provo?enjem istraživanja tržišta, identificiranjem mogu?nosti za rast, doprinose?i pozicioniranju proizvoda i
strategijama komunikacije.
Osim toga, pomaže u koordinaciji marketinških kampanja, izvještaja i procesa objavljivanja, osiguravaju?i to?ne i
ažurirane informacije za u?inkovito generiranje potražnje i uspješno lansiranje proizvoda koji obuhva?aju: CPaaS
klju?ne proizvode poput voice, video, SMS, MMS, e-maila te drugih inovativnih proizvoda cpaas platformi vezanih
uz autentifikaciju, sigurnost i orkestraciju konverzacija.
Što ?eš raditi?
– Istraživanje tržišta: Pružanje podrške u istraživanju tržišta s naglaskom na konkurentske / GAP analize.
– Prikupljanje uvida: Ekstrakcija podataka iz razli?itih pružatelja podataka za tvrtke i pojedince poput Zoominfo,
izvještaja industrijskih analiti?ara poput Gartner, IDC-a i sli?no, tehnoloških medija i drugih internetskih izvora.
– Identifikacija prilika: Otkrivanje prilika, obrazaca i/ili praznina za posve?eni proizvod i donošenje ovih nalaza na
strukturiran na?in starijim ?lanovima tima kako bi se stvorio akcijski plan.
– Pružanje podrške u pozicioniranju proizvoda, stvaranju prodajnih materijala poput brošure, prezentacije, analize
konkurecije, razni izvještaji, ponude itd. i stvaranju strategije komunikacije kombiniranjem prisutnosti na razli?itim
digitalnim kanalima koji uklju?uju razne društvene mreže, Demandbase i poboljšanja korisni?kog iskustva kroz
upotrebu Infobipovih vlastitih proizvoda.Suradnja: Pružanje podrške u suradnji s lokalnim timovima za poboljšanje
prodaje.
– Marketinške kampanje: Pomo? u planiranju i koordinaciji marketinških kampanja za generiranje potražnje kroz
razli?ite kanale, s glavnim fokusom na digitalno korisni?ko iskustvo.
– Pomo?, vo?enje i izvršavanje redovitih izvještaja.Koordinacija procesa objavljivanja: Pomo? u procesu
objavljivanja koordiniranjem i pripremom svih relevantnih dionika i sadržaja na vrijeme.
– Ažuriranje: Održavanje i ažuriranje repozitorija, baza podataka i svih relevantnih izvora informacija koju uklju?uju
sustave Sharepoint, Confluence, Jira, Workboard itd.. Osiguravanje da je sav sadržaj dostupan u digitalnom
formatu, uvijek dostupan udaljenim korisnicima i ažuriran.
Prava si osoba za nas ako:
– Imaš završenu visoku stru?nu spremu iz smjera ekonomije (VSS diplomirani ekonomist/ica).
– Tek si završio/la fakultet i u potrazi si za prvim poslom.
– Imaš strast prema marketingu.
– Želiš razumjeti tehni?ku i poslovnu stranu IT rješenja.
– Te?no govoriš hrvatski i engleski jezik.
Poslodavac
INFOBIP d.o.o. za informati?ke usluge
e-mailom: marija.boskovicdevescovi@infobip.com
[ad_2]
Source link