Site logo

POMO?NIK-POMO?NICA U NASTAVI – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

POMO?NIK/POMO?NICA U NASTAVI

Radno mjesto


VUKOVAR, VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA



1



Na odre?eno; novootvoreni poslovi



25 sati tjedno



2 smjene



Nema smještaja



Djelomi?no



20.10.2023.



27.10.2023.


Posloprimac


Srednja škola 4 godine



Nije važno


 

 

                Na temelju ?lanka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi  (NN br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 16/12., 86/12., 94/13. i 152/14., 07/17., 68/18., 98/19., 64/20. i 152/22.), i Poziva „Osiguravanje pomo?nika u nastavi i stru?nih komunikacijskih posrednika u?enicima s teško?ama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VI.“ ravnateljica Osnovne škole Dragutina Tadijanovi?a u Vukovaru,  Lidija Mileti?, prof. objavljuje

JAVNI POZIV

za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomo?nika u nastavi

u Osnovnoj školi Dragutina Tadijanovi?a

  

Broj pomo?nika u nastavi:  (1)  :

za u?enicu 5. razreda 

Mjesto rada:  Osnovna škola Dragutina Tadijanovi?a

Radno vrijeme:  minimalno 20 sati tjedno ili nepuno radno vrijeme ovisno o potrebama u?enika s teško?ama u razvoju

Prijevoz na rad: djelomi?no/u visini cijene karte linijskog gradskog prijevoza ovlaštenog gradskog prijevoznika

Vrsta ugovora: Ugovor o radu na odre?eno vrijeme, a najdulje do kraja nastavne godine 2023./2024.

I.

            1. UVJETI 

 

  • završeno minimalno ?etverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
  • nepostojanje zapreke za zasnivanje radnog odnosa sukladno ?lanku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi

-     hrvatsko državljanstvo

–     zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima,

  • završeno osposobljavanje u trajanju od najmanje 20 sati koje je najmanje sadržavalo slijede?e elemente programa:

  • osnovna na?ela obrazovanja u?enika s teško?ama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
  • karakteristike u?enika s teško?ama u razvoju (za sve vrste teško?a),
  • podrška u?enicima s teško?ama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (na?in pružanja pomo?i),
  • suradnja s u?iteljem/nastavnikom/stru?nim timom škole/roditeljima i drugim u?enicima,
  • prava u?enika s teško?ama u razvoju.

 

Na natje?aj se pod jednakim uvjetima mogu javiti kandidati oba spola.

 

II. 

            OPIS POSLOVA POMO?NIKA U NASTAVI

            Poslovi pomo?nika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uklju?enosti, potpora u kretanju, potpora pri uzimanju hrane i pi?a, potpora u obavljanju higijenskih potreba, potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka,  suradnja s u?iteljima/nastavnicima te vršnjacima u?enika u razredu kao i poslovi specifi?ni za funkcioniranje pojedinih u?enika ili skupine u?enika.

            Pomo?nik u nastavi pruža potporu jednom u?eniku u jednom razrednom odjelu. 

 

III.

            DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE

            Poštivanje razli?itosti, afinitet prema djeci s teško?ama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, to?nost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.

 

IV. 

            UGOVORNI UVJETI 

S odabranim pomo?nicima u nastavi, po dobivanju suglasnosti Ministarstva, škola ?e sklopiti ugovor o radu na odre?eno vrijeme trajanja nastavne godine kojim ?e se definirati me?usobna prava i obveze. Radno vrijeme bit ?e odre?eno sukladno individualnim potrebama u?enika s teško?ama u razvoju kojima ?e pomo?nici u nastavi pružati asistenciju za vrijeme nastave i izvan- u?ioni?kih aktivnosti.

 

V. 

            POSTUPAK PRIJAVE 

            Kandidati koji se prijavljuju za radna mjesta pomo?nika u nastavi dužni su priložiti sljede?e dokumente:

  • zamolba (obvezno navesti datum i mjesto ro?enja, adresu stanovanja te kontakt telefonski broj i e-mail, ukoliko je primjenjivo: navesti podatke o iskustvu u radu s djecom s teško?ama (naziv institucije / udruge / tvrtke, te trajanje, navesti radno mjesto PUN)
  • životopis (ukoliko je primjenjivo: navesti podatke o iskustvu u radu s djecom s teško?ama (naziv institucije / udruge / tvrtke, te trajanje)
  • dokaz o odgovaraju?em stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o ste?enoj stru?noj spremi)
  • obostrana preslika osobne iskaznice
  • uvjerenje da se ne vodi kazneni postupak ne starije od 3 mjeseca od dana objave ovog natje?aja
  • potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomo?nika u minimalnom trajanju od 20 sati ukoliko kandidat ima završen program edukacije (preslika)

 

Isprave se prilažu u neovjerenom presliku.

Osnovna škola Dragutina Tadijanovi?a zadržava pravo uvida u originale dokumenata.

Na natje?aj se pod jednakim uvjetima mogu javiti kandidati oba spola.

 

Podnošenjem prijave na ovaj poziv pristupnici daju privolu Školi za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na javni poziv u svrhu provedbe natje?ajnog postupka, sukladno odredbama Op?e Uredbe (EU) 2016/679 o zaštiti osobnih podataka i Zakona o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).

Kandidati koji prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

            Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (Narodne novine broj  121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natje?aj dužne su priložiti i dokaze propisane ?lankom 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja sa popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:  https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Pronac/Zapo%C5%A1ljavanje/Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf.

 

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natje?aj dužne su u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. ?lanka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja sa popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti:  prednosti:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

 

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno ?lanku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13 i 98/19), uz prijavu na natje?aj dužni su, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nisu koristili pravo prednosti prilikom zapošljavanja po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je na?in prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).

 

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13.,152/14., 39/18. i 32/20.), uz prijavu na natje?aj dužni su, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o invaliditetu ( javna isprava o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u o?evidnik zaposlenih osoba s invaliditetom) te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji na?in je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca, odnosno služba.

 

VI. 

            ODABIR KANDIDATA

            Odabir kandidata za pomo?nika u nastavi izvršit ?e stru?no povjerenstvo za selekciju kandidata nakon obavljenog intervjua.

            O mjestu i vremenu održavanja intervjua, kandidati ?e biti naknadno obaviješteni telefonskim putem ili objavom na Internet stranici škole (http://os-dtadijanovica-vu.skole.hr )

           

VII.

DOSTAVA PRIJAVA 

Prijave se podnose osobnom predajom u zatvorenoj omotnici  na sljede?oj adresi škole:

 

                                      OSNOVNA ŠKOLA DRAGUTINA TADIJANOVI?A

                                          32000 VUKOVAR , 204. vukovarske brigade 24A

          u vremenu od 8.00 do 14.00 sati                              

s napomenom

Prijava za obavljanje poslova pomo?nika u nastavi “.

 

Rok za podnošenje prijava: 27. listopada  2023. godine do 15.00 sati. 

 

Nepotpune i nepravodobne prijave ne?e se razmatrati.

Dodatni upiti i informacije na e-mail : ured@os-dtadijanovica-vu.skole.hr

Izrazi koji se koriste u ovom Javnom pozivu, a imaju rodno zna?enje odnose se jednako na muški i ženski rod.

 

                                                                                                          Ravnateljica škole:

                                                                                                          Lidija Mileti?, prof.

 


Poslodavac


OSNOVNA ŠKOLA DRAGUTINA TADIJANOVI?A VUKOVAR


osobni dolazak: VUKOVAR, 204. VUKOVARSKE BRIGADE 24A


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart