POMO?NIK-ICA U NASTAVI – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
POMO?NIK/ICA U NASTAVI
Radno mjesto
ZAGREB
1
Na odre?eno; novootvoreni poslovi
20 sati tjedno
Nema smještaja
Bez naknade
6.2.2024.
14.2.2024.
Posloprimac
Srednja škola 4 godine
Nije važno
Pomo?nik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu u?eniku tijekom odgojno-obrazovnoga procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motori?ku aktivnost u?enika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pi?a, u obavljanju higijenskih potreba, u svakodnevnim nastavnim, izvannastavnim i izvanu?ioni?kim aktivnostima, a sve prema izra?enome programu rada prema utvr?enim funkcionalnim sposobnostima i potrebama svakoga pojedinog u?enika te uputama u?itelja/nastavnika, stru?nih suradnika škole, odnosno stru?noga tima.
Poslovi pomo?nika u nastavi su:
Potpora u komunikaciji i socijalnoj uklju?enosti:
– poticati u?enika na suradnju s ostalim u?enicima,
– poticati i usmjeravati u?enika na prihvatljive oblike ponašanja te upozoravati u?enika na štetnost i posljedice neprihvatljivih oblika ponašanja uz prethodno savjetovanje s u?iteljem/nastavnikom i/ili stru?nim suradnikom,
– pružiti potporu u?eniku u provedbi pravila rada i igre,
– davati potporu u socijalizaciji uz interakciju s drugim u?enicima.
Potpora u kretanju:
– voditi u?enika kojemu je potrebna potpora u kretanju (pridržavati, usmjeravati, upozoravati na prepreke i sl.),
– pružiti potporu u?eniku koji se kre?e u kolicima pri svladavanju prepreka,
– voziti u?enika u kolicima ako se u?enik ne može samostalno voziti te upravljati pomagalima za penjanje i spuštanje u svrhu svladavanja prostornih prepreka,
– pružiti potporu u?eniku u promjeni položaja tijela.
Potpora pri uzimanju hrane i pi?a:
– dodatno pripremiti hranu u?eniku: rezanje, usitnjavanje i sl.,
– hranjenje ovisno o potrebi u?enika,
– pružiti potporu u?eniku pri pijenju.
Potpora u obavljanju higijenskih potreba (samo u slu?aju nepostojanja adekvatne medicinske/njegovateljske pomo?i za obavljanje tih potreba):
– pružiti potporu pri održavanju higijene,
– pružiti potporu u?eniku u kretanju (vo?enje, vožnja) pri odlasku u toalet,
– pružiti potporu u?eniku pri korištenju toaleta (stavljanje na toalet i pridržavanje tijekom sjedenja; higijena tijela nakon obavljene nužde; mijenjanje higijenskih uložaka i higijena tijela pri mijenjanju; svla?enje i odijevanje odje?e; presvla?enje pelena i higijena tijela pri presvla?enju; pranje ruku nakon obavljene nužde),
– pružiti potporu u?eniku pri presvla?enju (skidanje i odijevanje odje?e i obu?e) tijekom boravka u školi i izvanu?ioni?kim aktivnostima ovisno o potrebi u?enika i situaciji.
Potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka:
– pružiti potporu u?eniku u korištenju pedagoško-didakti?kih pomagala (Brailleova stroja, taktilne i/ili elektroni?no-akusti?ne opreme, alternativnih oblika komunikacije te drugih specifi?nih pomagala i opreme),
– pisati prema diktatu u?enika u zadacima koji zahtijevaju pisanje rukom i/ili na ra?unalu vode?i ra?una da se ne ometa nastavni proces,
– pružati tehni?ku potporu u?eniku u ?itanju, pisanju, ra?unanju i izvo?enju grafi?kih radova,
– dodavati u?eniku školski pribor,
– pridržavati udžbenik, fiksirati radne listi?e i bilježnice za radnu podlogu,
– pružati potporu u?eniku pri izvo?enju prakti?nih radova prema naputku u?itelja/nastavnika,
– pružati potporu u?eniku u izvo?enju primjerenoga programa tjelesno-zdravstvene kulture prema naputku u?itelja/nastavnika i nadležnoga školskog lije?nika,
– pružati potporu u?eniku u provo?enju izvanu?ioni?ke nastave uz prethodnu potvrdu lije?nika školske medicine za u?enika izdanu na zahtjev škole u navedenu svrhu prema individualnim stanjima i potrebama u?enika,
– dodatno pro?itati zadatak i/ili uputu u?eniku,
– usmjeravati pažnju u?enika na nastavne aktivnosti,
– poticati u?enika na izvršavanje zadanih uputa,
– voditi/usmjeravati u?enika u izvršavanju zadataka na nastavnome materijalu,
– pružati potporu u?eniku u samovrednovanju svoga rada i uspjeha te riješenih zadataka.
Suradnja s radnicima škole te vršnjacima u?enika u razredu, što podrazumijeva razmjenu informacija potrebnu za pra?enje i unapre?ivanje rada s u?enikom.
O izvršenim poslovima pomo?nik u nastavi vodi dnevnik rada na obrascu 4.
Poslodavac
Osnovna škola Gra?ani
[ad_2]
Source link