Site logo

POMO?NIK-ICA U NASTAVI – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

POMO?NIK/ICA U NASTAVI

Radno mjesto


ZAGREB



1



Na odre?eno; novootvoreni poslovi



20 sati tjedno



Nema smještaja



Bez naknade



6.2.2024.



14.2.2024.


Posloprimac


Srednja škola 4 godine



Nije važno


Pomo?nik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu u?eniku tijekom odgojno-obrazovnoga procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motori?ku aktivnost u?enika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pi?a, u obavljanju higijenskih potreba, u svakodnevnim nastavnim, izvannastavnim i izvanu?ioni?kim aktivnostima, a sve prema izra?enome programu rada prema utvr?enim funkcionalnim sposobnostima i potrebama svakoga pojedinog u?enika te uputama u?itelja/nastavnika, stru?nih suradnika škole, odnosno stru?noga tima.

Poslovi pomo?nika u nastavi su:

 Potpora u komunikaciji i socijalnoj uklju?enosti:

– poticati u?enika na suradnju s ostalim u?enicima,

– poticati i usmjeravati u?enika na prihvatljive oblike ponašanja te upozoravati u?enika na štetnost i posljedice neprihvatljivih oblika ponašanja uz prethodno savjetovanje s u?iteljem/nastavnikom i/ili stru?nim suradnikom,

– pružiti potporu u?eniku u provedbi pravila rada i igre,

– davati potporu u socijalizaciji uz interakciju s drugim u?enicima.

 Potpora u kretanju:

– voditi u?enika kojemu je potrebna potpora u kretanju (pridržavati, usmjeravati, upozoravati na prepreke i sl.),

– pružiti potporu u?eniku koji se kre?e u kolicima pri svladavanju prepreka,

– voziti u?enika u kolicima ako se u?enik ne može samostalno voziti te upravljati pomagalima za penjanje i spuštanje u svrhu svladavanja prostornih prepreka,

– pružiti potporu u?eniku u promjeni položaja tijela.

 Potpora pri uzimanju hrane i pi?a:

– dodatno pripremiti hranu u?eniku: rezanje, usitnjavanje i sl.,

– hranjenje ovisno o potrebi u?enika,

– pružiti potporu u?eniku pri pijenju.

 Potpora u obavljanju higijenskih potreba (samo u slu?aju nepostojanja adekvatne medicinske/njegovateljske pomo?i za obavljanje tih potreba):

– pružiti potporu pri održavanju higijene,

– pružiti potporu u?eniku u kretanju (vo?enje, vožnja) pri odlasku u toalet,

– pružiti potporu u?eniku pri korištenju toaleta (stavljanje na toalet i pridržavanje tijekom sjedenja; higijena tijela nakon obavljene nužde; mijenjanje higijenskih uložaka i higijena tijela pri mijenjanju; svla?enje i odijevanje odje?e; presvla?enje pelena i higijena tijela pri presvla?enju; pranje ruku nakon obavljene nužde),

– pružiti potporu u?eniku pri presvla?enju (skidanje i odijevanje odje?e i obu?e) tijekom boravka u školi i izvanu?ioni?kim aktivnostima ovisno o potrebi u?enika i situaciji.

 Potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka:

– pružiti potporu u?eniku u korištenju pedagoško-didakti?kih pomagala (Brailleova stroja, taktilne i/ili elektroni?no-akusti?ne opreme, alternativnih oblika komunikacije te drugih specifi?nih pomagala i opreme),

– pisati prema diktatu u?enika u zadacima koji zahtijevaju pisanje rukom i/ili na ra?unalu vode?i ra?una da se ne ometa nastavni proces,

– pružati tehni?ku potporu u?eniku u ?itanju, pisanju, ra?unanju i izvo?enju grafi?kih radova,

– dodavati u?eniku školski pribor,

– pridržavati udžbenik, fiksirati radne listi?e i bilježnice za radnu podlogu,

– pružati potporu u?eniku pri izvo?enju prakti?nih radova prema naputku u?itelja/nastavnika,

– pružati potporu u?eniku u izvo?enju primjerenoga programa tjelesno-zdravstvene kulture prema naputku u?itelja/nastavnika i nadležnoga školskog lije?nika,

– pružati potporu u?eniku u provo?enju izvanu?ioni?ke nastave uz prethodnu potvrdu lije?nika školske medicine za u?enika izdanu na zahtjev škole u navedenu svrhu prema individualnim stanjima i potrebama u?enika,

– dodatno pro?itati zadatak i/ili uputu u?eniku,

– usmjeravati pažnju u?enika na nastavne aktivnosti,

– poticati u?enika na izvršavanje zadanih uputa,

– voditi/usmjeravati u?enika u izvršavanju zadataka na nastavnome materijalu,

– pružati potporu u?eniku u samovrednovanju svoga rada i uspjeha te riješenih zadataka.

 Suradnja s radnicima škole te vršnjacima u?enika u razredu, što podrazumijeva razmjenu informacija potrebnu za pra?enje i unapre?ivanje rada s u?enikom.

 O izvršenim poslovima pomo?nik u nastavi vodi dnevnik rada na obrascu 4.


Poslodavac


Osnovna škola Gra?ani



[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart