Site logo

POMO?NIK-ICA U NASTAVI – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

POMO?NIK/ICA U NASTAVI

Radno mjesto


IVANKOVO, VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA



1



Na odre?eno; pove?an opseg posla



25 sati tjedno



2 smjene



Nema smještaja



Djelomi?no



2.12.2023.



10.12.2023.


Posloprimac


Srednja škola 4 godine



Nije važno


Osnovna škola „August Cesarec“, Ivankovo
KLASA: 112-01/23-01/192
URBROJ: 2196-48-23-01
Ivankovo, dana 1. 12.  2023. godine
Temeljem ?lanka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22) i Poziva „Osiguravanje pomo?nika u nastavi i stru?nih komunikacijskih posrednika u?enicima s teško?ama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama – faza VI“, u okviru Europskog socijalnog fonda plus, Operativnog programa U?inkoviti ljudski potencijali 2021.-2027., škola objavljuje
JAVNI POZIV
za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomo?nika u nastavi
od 2. 12 . 2023.  do 10. 12 . 2023. godine
Broj pomo?nika u nastavi:  1
Mjesto rada:  Osnovna škola „August Cesarec“, Ivankovo
 Radno vrijeme: minimalno 20 sati tjedno ili nepuno radno vrijeme ovisno o potrebama u?enika s teško?ama u razvoju
Prijevoz na rad:  djelomi?no
Vrsta ugovora:  Ugovor o radu na odre?eno vrijeme, a najduže do kraja nastavne godine 2023./2024.
I. UVJETI
– završeno najmanje ?etverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
– ne postojanje zapreke za zasnivanje radnog odnosa  sukladno ?lanku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,
–  punoljetnost,
–  hrvatsko državljanstvo,
–  zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.
-  završeno osposobljavanje u trajanju od najmanje 20 sati koje je najmanje sadržavalo sljede?e elemente programa:

  • osnovna na?ela obrazovanja u?enika s teško?ama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
  • karakteristike u?enika s teško?ama u razvoju (za sve vrste teško?a),
  • podrška u?enicima s teško?ama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (na?in pružanja pomo?i),
  • suradnja s u?iteljem/nastavnikom/stru?nim timom škole/roditeljima i drugim u?enicima,
  • prava u?enika s teško?ama u razvoju.

    Uz prethodno navedene uvjete, stru?ni komunikacijski posrednik mora imati završenu edukaciju te ste?ene kompetencije za obavljanje posla stru?nog komunikacijskog posrednika.

         Na natje?aj se pod jednakim uvjetima mogu javiti kandidati oba spola.

    II. OPIS POSLOVA POMO?NIKA U NASTAVI

           Poslovi pomo?nika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uklju?enosti, kretanju, pri uzimanju hrane, obavljanju higijenskih potreba, obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s u?iteljima/nastavnicima te vršnjacima u?enika u razredu te poslovi specifi?ni za funkcioniranje pojedinih u?enika ili skupine u?enika.

           Pomo?nik u nastavi može pružati potporu jednom ili dvoje u?enika u istome razrednom odjelu ili razli?itim razrednim odjelima ili kao pomo?nik u nastavi skupini u?enika istoga razrednog odjela/odgojno-obrazovne skupine uzimaju?i u obzir individualne potrebe svakog u?enika.

    III. OPIS POSLOVA STRU?NOG KOMUNIKACIJSKOG POSREDNIKA

    Poslovi stru?noga komunikacijskog posrednika su pružati komunikacijsku potporu u onom sustavu komunikacije koji u?enik preferira, pripremati se za nastavu i neposredni rad s u?enikom u svrhu objašnjavanja/prevo?enja odre?enih pojmova u?eniku prema uputama u?itelja/nastavnika, pružati potporu u?eniku pri uporabi radnih materijala i korištenju udžbenika, dodatno objasniti/prevesti pojmove u?eniku, poticati u?enika na pisanje i izražavanje u onom sustavu komunikacije koji u?enik preferira, a u skladu s u?enikovim mogu?nostima i sklonostima, poticati u?enika na suradnju s ostalim u?enicima, pružati potporu u kretanju za gluhoslijepe u?enike i osigurati prenošenje vizualnih/auditivnih informacija (opisivanje okoline u nastavnim, izvannastavnim i izvanu?ioni?kim aktivnostima), ispisivati na ra?unalu tekst izlaganja predava?a tijekom nastave, sura?ivati s u?iteljima/nastavnicima i stru?nim suradnicima i obavljati ostale poslove iz ?lanka 3. Pravilnika o pomo?nicima u nastavi i stru?nim komunikacijskim posrednicima sukladno potrebama u?enika.

    IV. DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE 

           Poštivanje razli?itosti, afinitet prema djeci s teško?ama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, to?nost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost. 

    V. UGOVORNI UVJETI

           S odabranim pomo?nicima u nastavi i stru?nim komunikacijskim posrednicima, po dobivanju suglasnosti Ministarstva, škole ?e sklopiti ugovor o radu na odre?eno vrijeme za vrijeme trajanja nastavne godine, kojim ?e se definirati me?usobna prava i obveze. Radno vrijeme bit ?e odre?eno sukladno individualnim potrebama u?enika s teško?ama u razvoju kojima ?e pomo?nici u nastavi i stru?ni komunikacijski posrednici  pružati asistenciju za vrijeme nastave i izvan- u?ioni?kih aktivnosti.

          Po sklapanju ugovora o radu i po?etku rada u školi partneru, pomo?nici u nastavi i stru?ni komunikacijski posrednici ?e biti upu?eni na obavljanje zdravstvenog (sanitarnog) pregleda, sukladno važe?oj zakonskoj obvezi za osobe koje obavljaju poslove u odgojno-obrazovnim ustanovama.

    VI. POSTUPAK PRIJAVE 

           Kandidati koji se prijavljuju za radna mjesta pomo?nika u nastavi i stru?nih komunikacijskih posrednika dužni su priložiti sljede?e dokumente:
  •  zamolba  (obvezno navesti datum i mjesto ro?enja, adresu stanovanja te kontakt telefonski broj i e-mail, navesti preferiranu školu, navesti radno mjesto PUN ili SKP),
  • životopis (ukoliko je primjenjivo: navesti podatke o iskustvu u radu s djecom s teško?ama (naziv institucije / udruge / tvrtke, te trajanje),
  • dokaz o odgovaraju?em stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o ste?enoj stru?noj spremi),
  • potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ukoliko se radi o nezaposlenoj osobi,
  • obostrana preslika osobne iskaznice,
  • uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 3 mjeseca,
  • potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomo?nika u minimalnom trajanju od 20 sati ukoliko kandidat ima završen program edukacije (preslika),
  • vlastoru?no potpisanu Privolu za prikupljanje osobnih podataka

    Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju završen program edukacije za poslove pomo?nika u minimalnom trajanju od 20 sati, uz uvjet da isti završe prije po?etka rada. Organizacija i troškovi edukacije biti ?e pokriveni

    VII. ODABIR KANDIDATA

           Odabir kandidata za pomo?nike u nastavi i stru?nog komunikacijskog posrednika izvršit ?e Školski odbor Osnovne škole „August Cesarec“, Ivankovo .                                                                

    Ukoliko odabrani kandidati nemaju valjani dokaz o završenom odgovaraju?em programu edukacije, nakon selekcijskog postupka u obvezi su sudjelovati u programu edukacije, a koji ?e se realizirati kroz minimalno 20 sati prethodno po?etku rada pomo?nika u školama partnerima u projektu. Odgovaraju?im programom edukacije smatra se edukacija u trajanju od najmanje 20 sati koja je najmanje sadržavala sljede?e elemente programa:
  • osnovna na?ela obrazovanja u?enika s teško?ama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
  • karakteristike u?enika s teško?ama u razvoju (za sve vrste teško?a),
  • podrška u?enicima s teško?ama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih
  • vještina (na?in pružanja pomo?i),
  • suradnja s u?iteljem/nastavnikom/stru?nim timom škole/roditeljima i drugim u?enicima,
  • prava u?enika s teško?ama u razvoju.

    Odabrani kandidati koji posjeduju dokaz o završenoj edukaciji prema minimalnim elementima programa mogu se, po provedbi selekcijskog postupka, angažirati kao pomo?nici u nastavi i stru?ni komunikacijski posrednici bez uklju?ivanja u novi program edukacije.

    VIII. DOSTAVA PRIJAVA

          Prijave se podnose preporu?eno poštom ili predaju osobno u zatvorenoj omotnici na sljede?u adresu škole

    Osnovna škola „August Cesarec“, Ivankovo

    Trg bana Jela?i?a 15

    32281 Ivankovo

    s napomenom 

    „Prijava za obavljanje poslova PUN/SKP“.

           Rok za podnošenje prijava je 10. 12. 2023. godine. 

           Nepotpune i  nepravodobne prijave ne?e se razmatrati.

     

                                                                                     Ravnatelj:   Željko Pulji?,                                       

     

    Potrebno je imati završeno osposobljavanje za rad na poslovima pomo?nika u nastavi u rad s u?enicima s teško?ama.

Poslodavac


Osnovna škola August Cesarec


pisana zamolba: Osnovna škola “August Cesarec”, Ivankovo, Trg bana


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart