Site logo

MLA?I-A INŽENJER-KA ZA INTEGRACIJSKE USLUGE

[ad_1]

MLA?I/A INŽENJER/KA ZA INTEGRACIJSKE USLUGE

Radno mjesto


ZAGREB



1



Na odre?eno; pove?an opseg posla



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



22.8.2024.



27.8.2024.


Posloprimac

  • Viša ili prvostupanjska
  • Fakultet, akademija, magisterij, doktorat

U Infobipu sanjamo veliko. Prošle je godine više od polovine svjetskog stanovništva komuniciralo s tvrtkama
putem Infobipove platforme. To se nije dogodilo slu?ajno: kroz više od 75 ureda na 6 kontinenata uistinu smo
posve?eni pomaganju našim klijentima da dosegnu i angažiraju mobilne korisnike. Pridružite nam se u
kontinuiranom uspjehu Infobipa stvaraju?i proizvode koje naši korisnici vole.

Zašto je ova uloga važna u Infobipu?

Ova pozicija je klju?na jer omogu?uje pružanje kvalitetne tehni?ke podrške prilikom integracije Infobip proizvoda

sa sustavima klijenta. Kao tre?a razina eskalacije za upravljane usluge, ova pozicija je tako?er uklju?ena u

tehni?ku podršku za prilago?ena rješenja, ?ime doprinosi efikasnom upravljanju proizvodima i uslugama. 

Pored rješavanja tehni?kih problema, ova pozicija podrazumjeva sudjelovanje na sastancima s klijentima s ciljem

razumijevanja njihovih zahtjeva i pretvaranja istih u funkcionalne dizajne te time doprinosi zadovoljstvu korisnika i

uskla?enost s ugovornim obvezama. 

Što ?eš raditi?

– Podrška u dizajnu prilago?enih rješenja i definiranju zahtjeva za integraciju rješenja na osnovnoj razini.

– Podrška u integraciji Infobip proizvoda sa sustavima klijenta (prilago?ena skriptirana rješenja na mGate, API, cloud platformama, SaaS itd.).

– Sudjelovanje na sastancima s klijentima s ciljem razumijevanja njihovih zahtjeva i pretvaranja istih u funkcionalne dizajne.

– Osiguranje najvišeg stupnja zadovoljstva klijenta tijekom integracijskih projekata.

– Usvajanje znanja za pružanje podrške regionalnim timova (Managed Services) kada je rije? o složenom rješavanju problema, na?inima rada, alatima i podršci.

– Usvajanje znanja iz pružanja tre?e razine podrške (eskalacije) za prilago?ena rješenja i vrlo složene integracije.

– Sudjelovanje u raspravama vezanim za razvoj proizvoda za sve proizvode povezane s integracijskim uslugama.

– Prikupljanje i pružanje povratne informacije timu o prilago?enim integracijama.

– Dokumentiranje najboljih integracijskih rješenja i dijeljenje istih s ?lanovima odjela.

– Usvajanje znanja o najboljim praksama kodiranja, baza podataka, cloud i mrežnih tehnologija koje se koriste u svakodnevnim zadacima.

– Unaprije?ivanje znanja i razvijanje vještina kroz svakodnevne zadatke i asistenciju iskusnijim ?lanovima tima.

– Usvajanje znanja o razli?itim funkcionalnostima koje se uvode s svakim novim nadogradnjama proizvoda.

Više o tebi:

– Imaš završenu višu / visoku stru?nu spremu.

– Poznaješ operacijske sustave MS Windows.

– Imaš znanje o mobilnim telekomunikacijskim mrežama i tehnologijama.

– Poznaješ mrežnu arhitekturu, skriptiranje i baze podataka.

– Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu.

– Posjeduješ vještine timskog rada.

– Znatiželjan/na si i motiviran/a za u?enje.

– U?inkovit/a si u izvršavanju zadataka.

– Želiš se stalno usavršavati.

 


Poslodavac


INFOBIP d.o.o. za informati?ke usluge


e-mailom: lea.hercigonja@infobip.com


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart