KUSTOS-ICA ZA IZLOŽBENU DJELATNOST – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
KUSTOS/ICA ZA IZLOŽBENU DJELATNOST
Radno mjesto
ZAGREB
1
Na neodre?eno; upražnjeni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
1.8.2024.
2.9.2024.
Posloprimac
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
- Engleski jezik
- živi ostali strani
- osnove korištenja ra?unala u Windows okruženju
Potreban položen stru?ni ispit; stru?ni ispit za muzejsko stru?no zvanje kustos
1 godinu
Na temelju suglasnosti Gradskog ureda za kulturu i civilno društvo 17.06. 2024. (KLASA: 611-01/24-015/3; URBROJ: 251-08-32/004-24-19, a u skladu sa Statutom Muzeja te Pravilnikom o unutarnjem ustroju i na?inu rada, Muzej za umjetnost i obrt, Trg Republike Hrvatske 10, Zagreb, ovim putem objavljuje
N A T J E ? A J
za izbor na radno mjesto
kustosa za izložbenu djelatnost (m/ž)
za rad u Muzeju za umjetnost i obrt na neodre?eno vrijeme s punim radnim vremenom
– 1 izvršitelj/izvršiteljica
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveu?ilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveu?ilišni studij ili specijalisti?ki diplomski stru?ni studij društveno-humanisti?kog smjera, polje povijest umjetnosti, Likovna akademija nastavni?ki smjer, polje menadžmenta u kulturi odnosno produkcija kulturnih doga?anja (najmanje 300 ECTS bodova)
- položen stru?ni ispit za kustosa
- aktivno znanje engleskog jezika i još jednog svjetskog jezika – minimalno razina B prema Zajedni?kom europskom referentnom okviru za jezike
- napredno poznavanje rada na aplikacijama sustava Microsoft Office programskog paketa
Probni rad:
– 6 mjeseci
Opis poslova:
- sudjeluje u realizaciji izložbenih projekata i prati tijek njihove realizacije u svim segmentima
- pomaže autoru izložbe u svim segmentima realizacije izložbenog projekta (kontrola snimanja izložaka, organizacija transporta i dr.)
- koordinira poslove s Odjelom poslova za marketing i veze s javnoš?u
- koordinira poslove oko izrade cjelokupnog tiskovnog materijala izložbi
- koordinira poslove s urednikom i redakcijom kataloga
- pravovremeno organizira poslove oko tiska kataloga, pozivnica, plakata i drugog promotivnog materijala izložbi u suradnji s Odjelom poslova za marketing i veze s javnoš?u
- brine o pravovremenoj dostavi svih potrebnih podloga za promociju izložbe Odjelu poslova za marketing i veze s javnoš?u
- vodi brigu o pravilnom korištenju osnovnih elemenata vizualnog identiteta MUO u svim promo materijalima i publikacijama u suradnji s Odjelom poslova za marketing i veze s javnoš?u.
- vodi brigu o pravilnom korištenju loga sponzora, partnera MUO i medijskih pokrovitelja u suradnji s Odjelom poslova za marketing i veze s javnoš?u
- koordinira poslove oko posebnih programa Pedagoškog odjela
- u suradnji s Odjelom za produkciju izložbi i održavanje koordinira tehni?ke i organizacijske poslove oko realizacije gostuju?ih izložbi u muzeju i izvan muzeja
- obavlja poslove u vezi s posudbom izložaka za izložbe koje se održavaju u MUO (preuzimanje, povrat, pripremanje dokumentacije za njihovo osiguranje) u suradnji s Odjelom zajedni?kih poslova
- koordinira posudbu MUO predmeta drugim institucijama u suradnji s nadležnim kustosom i Odjelom dokumentacije
- obavlja poslove u vezi s autorskim pravima vanjskih suradnika u suradnji s tajnikom muzeja
- sudjeluje na otvorenjima izložbi i posebnih programa kao i na predstavljanjima za medije i poslovne partnere u suradnji s Odjelom poslova za marketing i veze s javnoš?u
- sura?uje sa svim odjelima Muzeja potrebnim za realizaciju pojedine izložbe
- obavlja i druge poslove po uputi i nalogu ravnatelja
Uz prijavu na natje?aj treba priložiti:
- životopis
- presliku domovnice
- presliku dokaza o stru?noj spremi i traženim znanjima
- presliku dokaza o ukupnom radnom iskustvu, ne stariji od 6 mjeseci (elektroni?ki zapis – u slu?aju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroni?kom obliku preko korisni?kih stranica Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili potvrdu o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobno traženje osiguranika izdaje na šalterima podru?nih službi/ureda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje)
- uvjerenje o nekažnjavanju, ne starije od 6 mjeseci
Natje?ajna dokumentacija prilaže se u elektroni?kom zapisu ili preslici.
Izrazi koji se koriste u nastavku teksta ovog natje?aja, a imaju rodno zna?enje, koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski spol.
Na natje?aj se pod ravnopravnim uvjetima imaju pravo javiti osobe oba spola.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na natje?aj priložiti sve dokaze kojima dokazuje pravo prednosti prema posebnom propisu i ima prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno ?lanku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) uz prijavu na natje?aj dužan je u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve dokaze propisane ?lankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanje prava prednosti:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno ?lanku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21) uz prijavu na natje?aj dužan je u prijavi pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti dokaze iz ?lanka 49. stavka 1. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanje prava prednosti:
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s ?lankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), uz prijavu na natje?aj dužne su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaz o invaliditetu.
Prijavom na natje?aj smatra se da je kandidat dao svoju privolu za obradu svojih osobnih podataka u svrhu zapošljavanja, a u skladu s odredbama Op?e uredbe o zaštiti osobnih podataka. Sva dostavljena dokumentacija poslana je slobodnom voljom kandidata. Dostavljena natje?ajna dokumentacija koristi se isklju?ivo u svrhu provo?enja postupka zapošljavanja. Prijavom na natje?aj smatra se da je kandidat dao privolu, ako bude izabran, da se njegovi osobni podaci objave na mrežnoj stranici Muzeja za umjetnost i obrt. Osobni podaci podnositelja prijave dostupni iz prijave, kao i osobni podaci dostupni iz gore navedenih priloga uz prijavu na natje?aj, prikupljaju se i obra?uju isklju?ivo za potrebe provedbe javnog natje?aja.
Prijavom na natje?aj kandidat je izri?ito suglasan da Muzej za umjetnost i obrt i Grad Zagreb, kao voditelji obrade mogu prikupljati, koristiti se i dalje obra?ivati podatke u svrhu provo?enja natje?ajne procedure, sukladno odredbama Op?e uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i vije?a od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Op?a uredba o zaštiti podataka) SL EU L119 i Zakona o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“ broj 42/18).
Prijava se podnosi na hrvatskom jeziku. U prijavi na natje?aj potrebno je navesti osobne podatke kandidata (ime, prezime, adresa stanovanja, broj telefona te adresu elektroni?ke pošte).
Kandidati koji ispunjavaju uvjete propisane javnim natje?ajem i u?u u uži izbor bit ?e pozvani na razgovor na temelju kojega ?e se izvršiti ocjena i kona?ni izbor. Za kandidata koji se ne odazove na poziv na razgovor smatrat ?e se da je odustao od poziva po ovom natje?aju.
Rok za podnošenje prijava je 30 dana od objave javnog natje?aja na mrežnim stranicama Muzeja za umjetnost i obrt i objave u biltenu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natje?aja dostavljaju se na adresu: Muzej za umjetnost i obrt, Trg Republike Hrvatske 10, poštanski pretinac 38, 10000 Zagreb, s naznakom: „Za natje?aj – kustos za izložbenu djelatnost“ ili na e-mail adresu: uprava@muo.hr s naznakom „Za natje?aj – kustos za izložbenu djelatnost“
Kandidat koji nije podnio pravodobnu i potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natje?aja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natje?aj o ?emu joj se dostavlja pisana obavijest na adresu stanovanja ili elektroni?ke pošte koju je nazna?ila u prijavi.
Natje?aj je otvoren do 2. rujna 2024.
O rezultatima javnog natje?aja kandidati ?e biti obaviješteni u roku od 8 dana od donošenja Odluke o izboru objavom obavijesti o izabranom kandidatu na internetskoj stranici Muzeja za umjetnost i obrt https://muo.hr sukladno ?lanku 10. stavku 1. to?ka 10. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ broj 25/13, 85/15 i 69/22).
Provoditelj natje?aja zadržava pravo ne izabrati nijednog kandidata i poništiti natje?aj.
Poslodavac
MUZEJ ZA UMJETNOST I OBRT
- pisana zamolba: Trg Republike Hrvatske 10, Zagreb, PP 38
- e-mailom: uprava@muo.hr
[ad_2]
Source link