Site logo

KNJIGOVO?A MATERIJALNIH I OSNOVNIH SREDSTAVA (M-Ž)

[ad_1]

KNJIGOVO?A MATERIJALNIH I OSNOVNIH SREDSTAVA (M/Ž)

Radno mjesto


DUBROVNIK, DUBROVA?KO-NERETVANSKA ŽUPANIJA



1



Na neodre?eno; upražnjeni poslovi



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



22.12.2023.



30.12.2023.


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska


3 godine


 
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o. za vodoopskrbu i komunalnu hidrotehniku, Dubrovnik, Vladimira Nazora 19, OIB: 00862047577 (dalje u tekstu: Društvo), temeljem ?lanka 28. stavka 1. Zakona o vodnim uslugama (NN 66/2019) i Odluke uprave Društva od dana 22.12.2023. godine raspisuje sljede?i
 
                                                                   JAVNI NATJE?AJ
                                       za radno mjesto Knjigovo?a materijalnih i osnovnih sredstava
 

Podaci o radnom mjestu

 

NAZIV ORGANIZACIJSKE JEDINICE:     Služba financija i ra?unovodstva, Odjel knjigovodstva

NAZIV RADNOG MJESTA:                       Knjigovo?a materijalnih i osnovnih sredstava

BROJ IZVRŠITELJA:                                 jedan (1)

VRSTA RADNOG ODNOSA:                    na neodre?eno vrijeme

PROBNI RAD:                                          šest (6) mjeseci

RADNO VRIJEME:                                   puno radno vrijeme

MJESTO RADA:                                       Dubrova?ko-neretvanska županija

SMJEŠTAJ:                                              ne

NAKNADA ZA PRIJEVOZ:                       da

NATJE?AJ VRIJEDI OD:                                   22.12.2023. godine

NATJE?AJ VRIJEDI DO:                                   30.12.2023. godine

RAZINA OBRAZOVANJA:                       VŠS/SSS ekonomskog smjera

RADNO ISKUSTVO:                                najmanje jedna (1) godina (VŠS) odnosno tri (3) godine (SSS)

DRUGI UVJETI:                                   

                                                          

OPIS RADNOG MJESTA:

  • Obavljanje poslova financijske obrade dokumenata materijalnog poslovanja Društva (materijal) u skladu s prethodno ustanovljenim radnim postupcima te usmenim nalozima voditelja Odjela knjigovodstva,
  • Zaprimanje i razvrstavanje dokumenata materijalnog poslovanja Društva u svrhu vo?enja knjigovodstvene evidencije o osnovnim sredstvima
  • Zaprimanje i razvrstavanje dokumenata materijalnog poslovanja Društva koji se dobivaju iz skladišta (ulaz – primke i izlaz – izdatnice redovno investicijsko održavanje, usluge tre?im licima, rashod i sl.)
  • Vo?enje analiti?ke knjigovodstvene evidencije sitnog inventara (ambalaže, auto guma na skladištu i u upotrebi, elektro-materijala i dijelova za vodomjere te auto-dijelove) i zaštitnih sredstva/nov?anih zaduženja organizacijskih dijelova Društva
  • Vo?enje analiti?ke knjigovodstvene evidencije osnovnih sredstva
  • Uskla?ivanje analiti?ke knjigovodstvene evidencije sa skladišnom evidencijom i financijskim knjigovodstvom
  • Knjiženje promjena na osnovi primljenih i kontroliranih dokumenata u analiti?koj knjigovodstvenoj evidenciji
  • Izra?ivanje odgovaraju?e interne knjigovodstvene temeljnice za knjiženje promjena na odgovaraju?im kontima,
  • Prema primijenjenoj metodi otpisivanjavrijednosti u odre?enim rokovima utvr?ivanje iznosa otpisa sitnog inventara, (auto guma i ambalaže, i zaštitnih sredstva) teevidentiranje utvr?enja otpisa u evidenciji odnosnih stvari, te shodno tome prenošenje podataka za knjiženje otpisa u financijskom knjigovodstvu,
  • Izvješ?ivanje voditelja Odjela knjigovodstvenih poslova usmeno o provedbi svih radnih zadataka te dostavljanje na ovjeru izvješ?a i poslovne dokumentacije iz podru?ja rada
  • Predlaganje poboljšanja i korektivnih mjera u slu?ajevima u?estalog uo?avanja nesukladnosti prilikom obavljanja knjigovodstvenih poslova
  • Aktivno pra?enje doma?ih i inozemnih zakonskih, podzakonskih akata i standarda iz podru?ja financijskog poslovanja,trgova?kih društava, komunalnog gospodarenja i poreza prema uputama rukovoditelja Službe
  • Obavljanje ostalih poslova iz podru?ja odgovornosti i stru?ne spreme po nalogu neposredno nadre?ene osobe

     

 
Upute za prijavu
 
Na natje?aj se mogu prijaviti osobe oba spola.
 
Prijava na natje?aj treba sadržavati najmanje: ime i prezime, adresu, broj telefona/mobitela i e-mail adresu kandidata/kinje i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje.
 
Uz prijavu na natje?aj kandidati/kinje moraju dostaviti:

  • kratak životopis,
  • dokaz o stru?noj spremi (presliku svjedodžbe, diplome i/ili potvrde visokoškolske ustanove o ste?enoj stru?noj spremi),
  • presliku osobne iskaznice,
  • elektroni?ki zapis ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radnom stažu – ne stariji od mjesec dana,
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu (elektroni?ki zapis ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – ne stariji od mjesec dana),
  • dokaz o radnom iskustvu ostvarenom na odgovaraju?im poslovima u trajanju od najmanje jedne (1) godine (VŠS) odnosno najmanje tri (3) godine (SSS), koji sadrži vrstu poslova koju je kandidat obavljao, vrstu stru?ne spreme tih poslova i razdoblje u kojem je obavljao te poslove (preslika ugovora, rješenja ili potvrde poslodavca), a koje je evidentirano u elektroni?kom zapisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
  • uvjerenje da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak (ne starije od 3 mjeseca).

 
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata/kinje ?e se predo?iti izvornik.
 
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan/a je u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
 
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima mora se u prijavi na natje?aj pozvati na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
 
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno ?lanku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021) ili ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/2013, 152/2014, 39/2018, 32/2020), dužan/a je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
 
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021) uz prijavu na oglas dužan/a je priložiti, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze propisane ?lankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021), koji su objavljeni na mrežnoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
 https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
 
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/2013, 152/2014, 39/2018, 32/2020), uz prijavu na natje?aj dužna je priložiti dokaz o utvr?enom statusu osobe s invaliditetom.
 
Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako na kraju provedenog natje?ajnog postupka kandidati/kinje ostvare najve?i/isti broj ukupnih bodova, prednost pri zapošljavanju ima onaj kandidat/kninja koji se u svojoj prijavi pozvao na pravo prednosti te isto dokazao.
 
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u natje?aju.
 
Pravovremenom prijavom smatra se prijava podnesena u roku važenja natje?aja (uklju?uju?i zadnji dan natje?ajnog roka). Dopunu prijave mogu?e je podnijeti zaklju?no s zadnjim danom natje?ajnog roka.
 
Neuredne, nepotpune i nepravovremene prijave ne?e se razmatrati te se osobe koje ne podnesu uredne, potpune i pravodobne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete natje?aja ne?e smatrati kandidatima/kinjama prijavljenima na natje?aj.
 
Podnošenjem prijave na ovaj natje?aj, kandidati/kinje su suglasni i daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natje?aj isklju?ivo u svrhu provedbe natje?ajnog postupka, sukladno Op?oj uredbi o zaštiti podataka (EU) 2016/679 (SL EU L119) i Zakonu o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
 
Natjec?ajna dokumentacija odnosno podaci o kandidatima c?uvaju se s?est (6) mjeseci od zavrs?etka natjec?aja, a dulje u sluc?aju sudskog ili slic?nog postupka, kada se c?uvaju do zavrs?etka tog postupka.
 
Natje?ajni postupak obuhva?a obveznu provjeru znanja i sposobnosti kandidata/kinja intervjuom. Na provjeru znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati/kinje koji ispunjavaju formalne uvjete natje?aja.
 
O podru?ju provjere znanja i sposobnosti te mjestu i vremenu održavanja intervjua kandidati/kinje ?e biti obaviješteni/e najmanje dva (2) dana prije održavanja i to putem elektroni?ke pošte/broja telefona/mobitela koje su naveli u prijavi.
 
Prijava se, sa svim potrebnim podacima i dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu:
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o., Vladimira Nazora 19, 20 000 Dubrovnik, s naznakom „Natje?aj za radno mjesto Knjigovo?a materijalnih i osnovnih sredstava – NE OTVARAJ“, putem pošte ili osobno u sjedište Društva
 

O ishodu natje?aja kandidati ?e biti pravovremeno obaviješteni putem elektroni?ke pošte ili pismeno na adresu prebivališta navedenu u prijavi na natje?aj.

 

Društvo zadržava pravo u cijelosti poništiti natje?aj odnosno ne prihvatiti niti jednu pristiglu prijavu, bez obveze obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema kandidatima/kinjama. Obavijest o poništenju natje?aja kandidati/kinje ?e dobiti pisanim putem.

 

Ovaj natje?aj objavit ?e se s danom po?etka njegova važenja u sredstvima informiranja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje sukladno ?lanku 32. stavku 2. Zakona o tržištu rada (NN  118/2018, 32/2020, 18/2022) i na Internet stranici Društva.

 

                                              

 

                                                                                   _______________________________        

                                                                                   VODOVOD DUBROVNIK d.o.o.

                                                                                   predsjednik uprave

                       


Poslodavac


VODOVOD DUBROVNIK D.O.O. ZA VODOOPSKRBU I KOMUNALNU HIDROTEHNIKU



  • osobni dolazak: VLADIMIRA NAZORA 19, DUBROVNIK

  • pisana zamolba: Vladimira Nazora 19, Dubrovnik


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart