?LAN UPRAVE – DIREKTOR (M-Ž)
[ad_1]
?LAN UPRAVE – DIREKTOR (M/Ž)
Radno mjesto
SENJ, LI?KO-SENJSKA ŽUPANIJA
1
Na odre?eno; reizbor
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
Djelomi?no
9.10.2023.
17.10.2023.
Posloprimac
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Kategorija B
3 godine
Za direktora može biti imenovana osoba koja pored uvjeta u smislu ?lanka 239. st. 2 i ?lanka 423. st. 1 Zakona o trgova?kim društvima (NN 152/2011) ispunjava i sljede?e uvjete:
- VŠS/VSS, magistar struke ili stru?ni specijalist društvenog ili tehni?kog smjera/sveu?ilišni prvostupnik ili stru?ni prvostupnik društvenog ili tehni?kog smjera
- najmanje 3 godine radnog iskustva na odgovaraju?im rukovode?im poslovima
- voza?ki ispit „B“ kategorije“
- poznavanje rada na ra?unalu
OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA:
- Organizira i rukovodi procesom rada i poslovanja Društva,
- Izvješ?uje Skupštinu i Nadzorni odbor Društva o rezultatima poslovanja,
- Izvršava odluke Skupštine i Nadzornog odbora Društva,
- U suradnji s voditeljima odjela te koordinatorima unutar radnih jedinica i odjela sastavlja i predlaže Skupštini i Nadzornom odboru Društva kratkoro?ne i dugoro?ne programske ciljeve Društva vezane za razvoj, unapre?ivanje postoje?ih djelatnosti i usluga, financije i zapošljavanje,
- Predstavlja i zastupa Društvo,
- Prati zakonske propise i vodi ra?una o pravilnoj primjeni istih,
- Predlaže mjere unapre?ivanja organizacije i u?inkovitosti poslovanja Društva,
- Poduzima mjere prilago?avanja poslovanja Društva zahtjevima tržišta,
- Kreira kadrovsku politiku Društva,
- Utvr?uje unutarnju organizaciju i sistematizaciju radnih mjesta Društva uz prethodnu suglasnost Nadzornog odbora, te odlu?uje o pitanjima iz radnih odnosa u skladu sa posebnim propisima,
- Daje izvješ?a o poslovanju i djelatnosti Društva gradskom vije?u, nadležnim odborima i ostalim radnim tijelima Grada Senja,
- Razvija u?inkovit timski rad,
- Prati izvršenje ugovorenih poslova ve?e vrijednosti,
- Odgovoran je za zakonitost rada Društva, pravilnu primjenu zakonskih propisa u poslovanju, te odvijanje pružanja usluga sukladno zakonskim odredbama, tehni?kim propisima i pravilima struke, za organizaciju, funkcioniranje, razvoj i u?inkovitost cjelokupnog Društva, materijalno i financijsko poslovanje i namjensko trošenje sredstava Društva,
- Utvr?uje raspored radnog vremena organizacijskih jedinica,
- Obavlja i druge poslove koje su mu zakonom i drugim aktima, te odlukama Skupštine i Nadzornog odbora stavljeni u nadležnost.
Na natje?aj se mogu javiti osobe oba spola.
Uz prijavu na natje?aj kandidati su dužni priložiti:
- životopis,
- dokaz o odgovaraju?em stupnju obrazovanja: presliku diplome, a kandidat koji je traženi stupanj obrazovanja stekao izvan Republike Hrvatske dužan je dostaviti presliku diplome zajedno s prijevodom ovlaštenog sudskog tuma?a za predmetni jezik i pismo te potvrdu o priznatoj školskoj kvalifikaciji od nadležnog tijela ili agencije Republike Hrvatske; (Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni – presliku vjen?anog ili rodnog lista);
- potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (kandidat može dostaviti dokaz pribavljen putem sustava e-gra?ani) iz koje je razvidno da kandidat ima najmanje tri (3) godine radnog iskustva na rukovode?im poslovima koji zahtijevaju navedeni stupanj stru?ne spreme,
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (kandidat može dostaviti dokaz pribavljen putem sustava e-gra?ani);
- uvjerenje pribavljeno od nadležnog suda ili putem sustava e-gra?ani da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak koji ne smije biti starije od petnaest (15) dana od dana podnošenja prijave;
- izjavu pod kaznenom i materijalnom odgovornoš?u da ne postoje okolnosti iz ?lanka 239. stavak 2. Zakona o trgova?kim društvima, te okolnosti propisane ovim natje?ajem, a odnose se na uvjete da se kao fizi?ka osoba ne bavi, samostalno ili u zajednici s drugim osobama djelatnoš?u koja je konkurentna djelatnoš?u trgova?kog društva, da nije ?lan konkurentskog trgova?kog društva ili njegovog organa, da nije prokurist ili namještenik u takvom društvu, ili da ne radi za takvo društvo temeljem neke osnove, zatim da ne postoji sukob interesa u skladu s posebnim propisima koji ure?uju sprje?avanje sukoba interesa izme?u privatnog i javnog interesa u obnašanju javnih dužnosti;
- program rada i razvoja Društva u mandatnom razdoblju (maksimalno tri kartice teksta).
Dokumentacija uz prijavu može se dostaviti u neovjerenoj preslici.
U prijavi na natje?aj potrebno je navesti osobne podatke (ime i prezime, OIB, datum i mjesto ro?enja, adresa stanovanja, broj telefona, adresa elektroni?ke pošte) i naziv radnog mjesta za koje se prijavljuje. Prijavu je potrebno vlastoru?no potpisati. Dopunu prijave mogu?e je podnijeti zaklju?no do dana isteka natje?ajnog roka.
Podnošenjem prijave na ovaj natje?aj, podnositelji prijave su suglasni i daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natje?aj isklju?ivo u svrhu provedbe natje?ajnog postupka, sukladno Op?oj uredbi o zaštiti podataka (EU) 2016/679 i Zakonu o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka (NN 42/2018).
Temeljem ?lanka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19 i 84/21) kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/15-kako-se-ostvaruje-pravo-prednosti-pri-zaposljavanjuprema-zakonu-o-hrvatskim-braniteljima-iz-domovinskog-rata-i-clanovima-njihovihobitelji/2166
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima, moraju se u prijavi na javni natje?aj pozvati na to pravo.
Poslodavac utvr?uje listu kandidata koji ispunjavaju uvjete Javnog natje?aja i poziva ih na testiranje i razgovor. Testiranje se sastoji od procjene psihološkog profila i kompetencija kandidata, a razgovorom se utvr?uju ciljevi i motivacija za rad. Potom ?e sastaviti Zapisnik koji se zatim proslje?uje Skupštini društva na odlu?ivanje, koja ?lana uprave – direktora Društva izabire i imenuje potrebnom ve?inom glasova iz ?l. 26 st. 3 Zakona o vodnim uslugama (NN 66/19).
S izabranim i imenovanim ?lanom uprave – direktorom Društva Nadzorni odbor sklapa Ugovor o radu na odre?eno vrijeme u trajanju od 4 (?etiri) godine.
O na?inu obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kao i vremenu i mjestu održavanja iste kandidate ?e se obavijestiti najmanje 5 dana prije održavanja i to putem elektroni?ke pošte koju je kandidat naveo u prijavi.
Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana donošenja ove odluke i raspisivanja natje?aja.
Prijava sa svim potrebnim podacima i dokazima o ispunjavanju uvjeta dostavlja se u zatvorenoj omotnici na adresu: VODOVOD I ODVODNJA d.o.o. Senj, Splitska 2, 53270 Senj, s naznakom „NATJE?AJ ZA RADNO MJESTO Direktor – NE OTVARAJ“, putem pošte ili osobno u sjedište Društva (Splitska 2, 53270 Senj).
O ishodu natje?aja kandidati ?e biti pravovremeno obaviješteni putem elektroni?ke pošte navedene u natje?ajnoj dokumentaciji.
Javni natje?aj je otvoren do 17. listopada 2023. godine do 12:00 sati.
Nepravovremene ponude ne?e biti razmatrane.
VODOVOD I ODVODNJA d.o.o.
Poslodavac
VODOVOD I ODVODNJA društvo s ograni?enom odgovornoš?u za javnu vodoopskrbu i javnu odvodnju
pisana zamolba: Splitska 2, Senj
[ad_2]
Source link