Site logo

AUDIO-VIZUALNI TEHNI?AR-KA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

AUDIO-VIZUALNI TEHNI?AR/KA

Radno mjesto


ŠIBENIK, ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA



1



Na odre?eno; pove?an opseg posla



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



9.5.2024.



31.5.2024.



Rad na jednom mjestu


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska


1 godinu


Osnovne radne aktivnosti:

 

  1. Provedba aktivnosti u pogledu organizacije doga?anja

  • Mjerenje dvorana i razumijevanje set up-ova dvorana.
  • Sudjelovanje u postavljanju dvorana, izložbenih prostora (montaža i demontaža – stolovi, stolice, tehni?ka oprema) prije, tijekom i nakon doga?anja.
  • Odgovornost za postavljanje, održavanje, rastavljanje audio i video opreme (mikrofoni, zvu?nici, priklju?ne žice i kabeli, plo?e za zvuk i miksanje, kamere, monitori i ostali poslužitelji srodne elektroni?ke opreme za doga?aje uživo ili snimljene poput koncerata, sastanaka, kongresa, prezentacija i ostalih doga?aja).
  • Postavljanje promo materijala klijenta za na to predvi?ena mjesta unutar konferencijskih prostora, te briga o istome za vrijeme trajanja doga?anja.
  • Održavanje tehni?kih proba u konferencijskim prostorima i za doga?anja, u suradnji s klijentima.
  • Za vrijeme trajanja doga?anja, biti na raspolaganju klijentima u slu?aju poteško?a s tehni?kom opremom ili dodatnih zahtjeva klijenta.
  • Kontroliranje svijetla i zvuka za doga?anje.
  • Organizacija i izdavanje/povrati banketne i tehni?ke opreme iz konferencijskih prostora, u suradnji s nadre?enim.
  • Kontrola ?isto?e konferencijskih prostora.
  • Prijava ošte?enja ili kvarova nadre?enom.
  • Dužni su prepoznati potrebu za ve?im popravcima opreme i javiti ih nadre?enoj osobi.
  • Prepoznavanje prilika za pove?anje prihoda pove?anjem prodaje i ponudom poboljšanja kako bi se organizirali izvanredni doga?aji.
  • Održavanje i vo?enje inventure za AV opremu.

 

  1. Upravljanje logistikom i aktivnostima u pogledu doga?aja

  • Vo?enje ra?una o nesmetanom napretku u organizaciji doga?anja poštovanjem utvr?enih postupaka, suradnjom s drugim djelatnicima i osiguravanjem to?nosti.
  • Pozdravljanje gostiju tijekom doga?aja i provjera pojedinosti.
  • Utvr?ivanje operativnih izazova povezanih sa skupinom gostiju i odre?ivanje najboljeg na?ina suradnje s osobljem hotela i klijentom kako bi se riješili ti izazovi i razvila alternativna rješenja.
  • Posredovanje izme?u Event managera i klijenta tijekom svih faza doga?aja (prije doga?aja, tijekom doga?aja, nakon doga?aja), zajedno s nadre?enim.
  • Sudjelovanje u provjeri lokacije s klijentom i pružanje podrške prodajnom procesu prema potrebi.

 

  1. Osiguravanje izvrsne usluge

  • Stvaranje atmosfere u svim aktivnostima povezanim s organizacijom doga?anja koja ispunjava ili premašuje o?ekivanja gostiju.
  • Sudjelovanje u razgovoru s kupcima kako bi se utvrdili ciljevi i zahtjevi povezani s doga?ajima, poput sastanaka, konferencija i kongresa.
  • Obavlja i druge poslove sukladno nalogu nadre?enog zaposlenika.


POTREBNA ZNANJA, VJEŠTINE I OSOBINE

  • Izražene vještine prezentiranja i komunikacije (verbalne, slušne i pisane).
  • Izvrsno poznavanje engleskog i još jednog stranog jezika u govoru i pismu.
  • Prilagodljivost, rješavanje problema, profesionalno ponašanje i organizacijske sposobnosti.

Poslodavac


SOLARIS, D.D. ZA HOTELIJERSTVO, UGOSTITELJSTVO I TURIZAM


e-mailom: kadrovska@amadriapark.com


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart