AUDIO-VIZUALNI TEHNI?AR-KA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
AUDIO-VIZUALNI TEHNI?AR/KA
Radno mjesto
ŠIBENIK, ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA
1
Na odre?eno; pove?an opseg posla
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
4.4.2024.
4.5.2024.
Rad na jednom mjestu
Posloprimac
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
1 godinu
Osnovne radne aktivnosti:
Provedba aktivnosti u pogledu organizacije doga?anja
- Mjerenje dvorana i razumijevanje set up-ova dvorana.
- Sudjelovanje u postavljanju dvorana, izložbenih prostora (montaža i demontaža – stolovi, stolice, tehni?ka oprema) prije, tijekom i nakon doga?anja.
- Odgovornost za postavljanje, održavanje, rastavljanje audio i video opreme (mikrofoni, zvu?nici, priklju?ne žice i kabeli, plo?e za zvuk i miksanje, kamere, monitori i ostali poslužitelji srodne elektroni?ke opreme za doga?aje uživo ili snimljene poput koncerata, sastanaka, kongresa, prezentacija i ostalih doga?aja).
- Postavljanje promo materijala klijenta za na to predvi?ena mjesta unutar konferencijskih prostora, te briga o istome za vrijeme trajanja doga?anja.
- Održavanje tehni?kih proba u konferencijskim prostorima i za doga?anja, u suradnji s klijentima.
- Za vrijeme trajanja doga?anja, biti na raspolaganju klijentima u slu?aju poteško?a s tehni?kom opremom ili dodatnih zahtjeva klijenta.
- Kontroliranje svijetla i zvuka za doga?anje.
- Organizacija i izdavanje/povrati banketne i tehni?ke opreme iz konferencijskih prostora, u suradnji s nadre?enim.
- Kontrola ?isto?e konferencijskih prostora.
- Prijava ošte?enja ili kvarova nadre?enom.
- Dužni su prepoznati potrebu za ve?im popravcima opreme i javiti ih nadre?enoj osobi.
- Prepoznavanje prilika za pove?anje prihoda pove?anjem prodaje i ponudom poboljšanja kako bi se organizirali izvanredni doga?aji.
- Održavanje i vo?enje inventure za AV opremu.
Upravljanje logistikom i aktivnostima u pogledu doga?aja
- Vo?enje ra?una o nesmetanom napretku u organizaciji doga?anja poštovanjem utvr?enih postupaka, suradnjom s drugim djelatnicima i osiguravanjem to?nosti.
- Pozdravljanje gostiju tijekom doga?aja i provjera pojedinosti.
- Utvr?ivanje operativnih izazova povezanih sa skupinom gostiju i odre?ivanje najboljeg na?ina suradnje s osobljem hotela i klijentom kako bi se riješili ti izazovi i razvila alternativna rješenja.
- Posredovanje izme?u Event managera i klijenta tijekom svih faza doga?aja (prije doga?aja, tijekom doga?aja, nakon doga?aja), zajedno s nadre?enim.
- Sudjelovanje u provjeri lokacije s klijentom i pružanje podrške prodajnom procesu prema potrebi
Osiguravanje izvrsne usluge
- Stvaranje atmosfere u svim aktivnostima povezanim s organizacijom doga?anja koja ispunjava ili premašuje o?ekivanja gostiju.
- Sudjelovanje u razgovoru s kupcima kako bi se utvrdili ciljevi i zahtjevi povezani s doga?ajima, poput sastanaka, konferencija i kongresa.
- Obavlja i druge poslove sukladno nalogu nadre?enog zaposlenika
POTREBNA ZNANJA, VJEŠTINE I OSOBINE
- Izražene vještine prezentiranja i komunikacije (verbalne, slušne i pisane).
- Izvrsno poznavanje engleskog i još jednog stranog jezika u govoru i pismu.
- Prilagodljivost, rješavanje problema, profesionalno ponašanje i organizacijske sposobnosti.
Poslodavac
SOLARIS, D.D. ZA HOTELIJERSTVO, UGOSTITELJSTVO I TURIZAM
e-mailom: kadrovska@amadriapark.com
[ad_2]
Source link