Site logo

ADMINISTRATIVNI REFERENT-ICA (M(Ž) – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

ADMINISTRATIVNI REFERENT/ICA (M(Ž)

Radno mjesto


DUBROVNIK, DUBROVA?KO-NERETVANSKA ŽUPANIJA



1


  • Na neodre?eno; novootvoreni poslovi
  • mogu?nost zaposlenja osobe sa invaliditetom


Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



19.1.2024.



27.1.2024.


Posloprimac


Srednja škola 4 godine


Potrebno poznavanje osnova informatike

  • osnove korištenja ra?unala u Windows okruženju



Kategorija B



1 godinu


DOM ZA STARIJE OSOBE RAGUSA
Pionirska 4, Dubrovnik
 
Dubrovnik, dana 19.01.2024.
 
Na temelju ?lanka 11. i ?lanka 37. stavak 2. u vezi s ?lankom 15. Zakona o ustanovama („Narodne novine“, br. 76/1993, 29/1997, 47/1999, 35/2008., 127/2019. i 151/22), ?lanka 204. stavka 2. Zakona o socijalnoj skrbi („Narodne novine“ broj: 18/22, 46/22, 119/22, 71/23, 156/23), odredbi ?lanka 19. i 33. Statuta DOM ZA STARIJE OSOBE RAGUSA (KLASA: 011-03/2023-01/1; URBROJ: 2117-1-133-04/1-23-1) te odredbi Pravilnika o unutarnjoj sistematizaciji Doma za starije osobe Ragusa, postupaju?i po ?lanku 24. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama („Narodne novine“ broj: 56/2022, 127/2022, 58/2023, 128/2023), DOM ZA STARIJE OSOBE RAGUSA, Dubrovnik, Pionirska 4, OIB: 79868851108, koju zastupa privremena Ravnateljica Maja Bender (dalje: Ustanova i/ili Dom) raspisuje
 
NATJE?AJ
za radno mjesto:
 
–  ADMINISTRATIVNI REFERENT/ICA (M/Ž), 1 izvršitelj/ica, na neodre?eno vrijeme uz obvezni rok probnog rada u trajanju od 6 (šest) mjeseci, u punom radnom vremenu.
 
 
Opis poslova radnog mjesta:
 

  • obavlja administrativne, op?e i kadrovske poslove,
  • prati i primjenjuje zakonske propise iz podru?ja radnog prava,
  • obavlja poslove vezane za zasnivanje i raskid radnog odnosa, te priprema ugovore o radu, odluke i drugu potrebitu dokumentaciju u svezi radnih odnosa,
  • izdaje potvrde radnicima,
  • vodi potrebite evidencije i sastavlja planove korištenja godišnjih odmora svih radnika,
  • zaprima i evidentira ulaz i izlaz poštanskih pošiljaka, predaje ravnatelju te ih raspore?uje i razdjeljuje,
  • obavlja pripremne poslove za obra?un pla?e radnicima,
  • kontrolira ispravnost evidencija dolaska i odlaska radnika s posla,
  • izdaje putne naloge i putne radne listove i vodi evidencije o njima,
  • zaprima, raspore?uje i otprema poštu, te vodi urudžbeni zapisnik,
  • nabavlja uredski materijal,
  • sudjeluje u izradi plana nabave za uredski materijal,
  • po potrebi vodi blagajni?ko poslovanje,
  • vodi poslove i prati propise zaštite na radu,
  • uspostavlja telefonske veze,
  • prima stranke i najavljuje ravnatelju,
  • vrši poslove prijave i odjave radnika,
  • vodi zapisnike sa sjednica Upravnog vije?a, stru?nog vije?a i drugih sastanaka koje organizira ravnatelj/ica,
  • obavlja i druge poslove po nalogu ravnatelja.

     

     

Uvjeti:

  • srednja stru?na sprema upravnog, ekonomskog, gimnazije ili drugog društvenog usmjerenja;
  • 1 godina radnog iskustva;
  • znanje rada na ra?unalu;
  • položen voza?ki ispit B kategorije,
  • ispunjavanje uvjeta iz ?lanka 261. stavak 1. i 2. Zakona o socijalnoj skrbi („Narodne novine“ broj: 18/22, 46/22, 119/22, 71/23, 156/23).

 
 
Uz vlastoru?no potpisanu prijavu na natje?aj s osobnim podacima za kontakt, potrebno je priložiti:
 

  1. životopis s opisom dosadašnjeg radnog iskustva (vlastoru?no potpisan),
  2. dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik domovnice ili preslik osobne iskaznice),
  3. dokaz o odgovaraju?em stupnju obrazovanja (ovjeren preslik diplome ili uvjerenja o stru?noj spremi),
  4. dokaz o radnom iskustvu[1] (elektroni?ki zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranjem i ugovor o radu ili potvrda poslodavca),
  5. dokaz o položenom voza?kom ispitu B-kategorije (preslik voza?ke dozvole),
  6. dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat/kinja na njega poziva,
  7. uvjerenje da kandidat/kinja nije osu?ivan/a odnosno da nije pokrenut istražni ili kazneni postupak (izvornik, ne starije od 6 mjeseci).

 
Ako nije navedeno da se isprave prilažu u izvorniku ili ovjerenoj kopiji, tražene isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predo?it ?e se izvornik.
 
Na natje?aj se mogu javiti ravnopravno osobe oba spola (?lanak 13. Zakona o ravnopravnosti spolova „Narodne novine“, br. 82/08, 69/17). Rije?i i pojmovi, korišteni u ovom javnom natje?aju, koji imaju rodno zna?enje odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
 
Ako kandidat/tkinja ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan/na je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
 
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s ?lankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji („Narodne novine“, br. 121/17, 98/19, 84/21), a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su uz prijavu na natje?aj, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natje?aja i dokaze za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske (https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf).
 
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s ?lankom 48. stavkom 1. do 3. Zakon o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“, br. 84/21), pozivaju se da uz prijavu na natje?aj dostave dokaze iz ?lanka 49. stavak 1. Zakona. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske(https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf).
 
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti iz ?lanka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, br. 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) dužan je uz prijavu na natje?aj osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natje?aja priložiti i dokaz o ispunjavanju uvjeta iz ?lanka 9. stavka 2. Zakona.
 
Natje?aj ?e se objaviti putem Narodnih novina, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i na internetskoj stranici DOM ZA STARIJE OSOBE RAGUSA (www.domragusa.hr).
 
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju natje?ajnih uvjeta podnose se najkasnije u roku od 8 dana od dana objave natje?aja na stranici Narodnih novina, isklju?ivo preporu?enom poštom DOMU ZA STARIJE OSOBE RAGUSA na adresu Pionirska 4, p.p. 297, 20000 Dubrovnik, s naznakom: » Javni natje?aj za zapošljavanje za administrativnog referenta – ne otvaraj «.   
 
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natje?aju. Nepotpune i nepravovremene prijave ne?e se razmatrati. Osobe koje podnesu nepotpune ili nepravovremene prijave na natje?aj ne smatraju se kandidatima/kinjama prijavljenim na natje?aj.
 
Kandidate koji se prijavljuju na natje?aj za oglašeno radno mjesto i ispunjavaju formalne uvjete natje?aja, provest ?e se prethodna provjera znanja i sposobnosti pisanim razgovorom (intervjuom) i/ili testiranjem te provjerom rada na osobnom ra?unalu (Microsoft Office paket – Word, Excel, PowerPoint). Kandidati/kinje ?e o vremenu i mjestu održavanja razgovora i/ili testiranja te o popisu literature na kojoj se temelji testiranje biti obavješteni elektroni?kom poštom, odnosno pozvani telefonski, najmanje sedam dana prije njegovog održavanja.
 
Ako kandidat/kinja ne pristupi razgovoru i/ili testiranju, smatra se da je povukao/la prijavu na natje?aj.
 
Ako se na javni natje?aj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete odnosno ako prijavljeni kandidati ne pristup testiranju i/ili razgovoru ili ako pristupljeli kandidati/kinje ne zadovolje na testiranju i/ili postoji drugi opravdani razlog, Ustanova ?e obustaviti/poništiti postupak po objavljenom natje?aju.
 
O krajnjim rezultatima natje?aja kandidati/kinje ?e biti obaviješteni dostavom Obavijesti o izboru izabranog kandidata ili o obustavi/poništenju natje?aja u roku od 45 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
 
Obavijest o ishodu natje?aja bit ?e objavljeni sukladno ?l. 10. st. (1) to?. 10. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13, 85/15, 69/22).
 
Temeljem odluke o izboru, sklapa se s imenovanim kandidatom/tkinjom ugovor o radu, sukladno odredbama Zakona o radu, i op?im aktima Ustanove uz uvjet zdravstvene sposobnosti kandidata.
 
Odabrani kandidat/kinja pozvat ?e se da u primjerenom roku, a prije sklapanja ugovora o radu, dostave uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, uz napomenu da se nedostavljanje uvjerenja smatra odustajanjem od zasnivanja radnog odnosa.  
 
 
Upute vezane uz zaštitu osobnih podataka (GDPR):
 
Ustanova kao voditelj obrade osobnih podataka štiti Vašu privatnost te obra?uje samo one osobne podatke koji su nužni radi provo?enja selekcijskog postupka povodom objavljenog natje?aja za ovo radno mjesto. Po gore navedenoj pravnoj osnovi i u skladu sa nazna?enom svrhom, prikuplja i obra?uje one osobne podatke koji su sadržani u Vašem životopisu, kao i druge podatke koje prikupi tijekom testiranja i drugih radnji u selekcijskom postupku. Obzirom su nam osobni podaci koje nam dostavljate nužni za razmatranje Vaše molbe za posao i donošenje odluke o zapošljavanju, obavještavamo Vas da u slu?aju uskrate davanja traženih podataka Ustanova ne?e biti u mogu?nosti razmatrati Vašu molbu za zapošljavanje. U navedenom smislu prijavom na natje?aj upoznati ste i pristaje da se podaci objave sukladno odredbama 10. st. (1) to?. 10. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13, 85/15, 69/22).
 
Dostavom životopisa jam?ite da su podaci koje ste nam u ovu svrhu predo?ili istiniti i potpuni, te potvr?ujete da ste primili na znanje da ?e Voditelj obrade vršiti obradu Vaših gore navedenih osobnih podataka, što obuhva?a pravo Ustanove na prikupljanje, bilježenje, organizaciju, strukturiranje, pohranu, prilagodbu ili izmjenu, pronalaženje, obavljanje uvida, uporabu, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi na?in, uskla?ivanje ili kombiniranje, ograni?avanje, brisanje ili uništavanje podataka.
 
Ustanova ?e Vaše osobne podatke iz životopisa ?uvati  za vrijeme trajanja natje?aja za posao, nakon ?ega ?e se podaci brisati ili uništiti izuzev ukoliko je navedeno potrebno radi obrane od pravnih zahtjeva te potrebom ?uvanja dokumentacije radi opravdanja zapisnika o javnom natje?aju (transparentnost postupka). U navedenom slu?aju podaci ?e se zadržati, ali ne i dalje obra?ivati. U slu?aju da ugovor o radu bude s Vama sklopljen, podaci ?e se ?uvati za vrijeme trajanja radnog odnosa odnosno sve dok postoji obveza odnosno opravdani interes Ustanove na ?uvanje dokumentacije vezano za radni odnos.
 
 
DOM ZA STARIJE OSOBE RAGUSA
 
 
__________________________________
Maja Bender, Privremena Ravnateljica
 
 

 


[1] Sukladno odredbi Pravilnika o unutarnjoj sistematizaciji Doma za starije osobe Ragusa – pod radnim iskustvom smatra se radno iskustvo u struci na istim ili sli?nim poslovima uklju?uju?i i vrijeme provedeno na vježbeni?kom stažu

Poslodavac


DOM ZA STARIJE RAGUSA



[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart