Site logo

ADMINISTRATIVNI FINANCIJSKI SURADNIK – SURADNICA – PRIPRAVNIK

[ad_1]

ADMINISTRATIVNI FINANCIJSKI SURADNIK / SURADNICA – PRIPRAVNIK

Radno mjesto


SPLIT, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA



1


  • Na odre?eno; pove?an opseg posla
  • pripravnik


Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



21.12.2023.



15.1.2024.


Posloprimac

  • Viša ili prvostupanjska
  • Fakultet, akademija, magisterij, doktorat


Kategorija B



Traži se pripravnik


Opis radnog mjesta

  • Pruža podršku za administrativne poslove: pisana, telefonska, elektronska  korespondencija, arhiviranje projektne dokumentacije, vo?enje administracije i arhive.
  • U suradnji s voditeljicom financija i administrativnom financijskom suradnicom priprema i vodi propisane pomo?ne poslovne knjige: knjiga blagajne, knjiga putnih naloga, knjiga ulaznih ra?una, knjiga izlaznih ra?una, knjiga zaposlenika, knjiga deviznih ra?una, knjiga protokola s ostalim zaposlenicima, evidencija ugovora.
  • Obavlja provjeru i pla?anje ra?una.
  • Sudjeluje u pripremi  financijske dokumentacije za knjigovodstveni servis (usluge i projekti) i pojedine donatore.
  • Sudjeluje u pripremi materijala za izradu programskih i financijskih izvještaja u skladu sa zahtjevima donatora i potpisanim ugovorima.
  • Priprema formulare za vo?enje kalendarskih aktivnosti (evidencija radnog vremena, raspored odsustva iz ureda i dr.), vodi mjese?nu evidenciju o radnim satima zaposlenika te izra?uje zbirni godišnji pregled za potrebe daljnjih analiza optere?enja zaposlenika i planiranja.
  • Administrira organizacijske aktivnosti (vo?enje evidencije ?lanova, loko vožnja, evidencija održavanja službenog vozila).
  • Vodi evidenciju uredskih troškova i ispla?enih mjese?nih pla?a zaposlenicima.
  • Obavlja poslove obrade i arhiviranja podataka, podjele informacija me?u zaposlenicima, te druge pomo?ne poslove (fotokopiranje, skeniranje i sl.).
  • Provodi inventuru imovine i odgovara za inventar, vodi evidenciju o korištenju imovine.
  • Nabavlja i prati potrošnju uredskog materijala, vodi brigu o održavanju ureda, odgovorna je za komunikaciju i organizaciju rada dobavlja?a i podugovorenih
  • Pruža podršku voditeljima/icama programa/odjela/projekata i usluga u pripremi, provedbi i administriranju projektnih aktivnosti.
  • Obavlja logisti?ke poslove vezane uz projektne aktivnosti i aktivnosti usluga

    • rezervacija smještaja, putovanja, obavještavanje korisnika i sl. usluge
    • nabava
    • podrška voditeljima projekta/odjela/programa i usluga u organizaciji doga?anja.
    • sudjelovanje u pripremi dokumentacije za slanje ponuda naru?iteljima prilikom natje?aja za usluge.
    • sudjeluje u pripremi dokumentacije prilikom ugovaranja projekta (?iš?enje prora?una).

  • Pra?enje stanja prihoda i rashoda vezanih uz provedbu usluga, cash flow-a te izra?un dobiti ili gubitka u suradnji s voditeljicom financija, administrativnom financijskom suradnicom, izvršnom direktoricom i voditeljima/icama usluga.
  • Prati financijske, pravne i porezne aspekte u poslovanju udruga.
  • Obavlja poslove vezanie uz zaštitu na radu.
  • Odgovara za obavljanje poslova koje mu/joj povjere voditelji/ce programa/odjela/projekata, voditelj/ica financija i izvršni/a direktor/ica uz njihovu podršku i superviziju.
  • Pruža podršku u upravljanju glavnim ra?unom elektronske pošte Udruge kao i u komunikaciji putem info e-maila te u pra?enju relevantnih lista elektronske pošte.
  • Otpremanje izlazne pošte i protokoliranje ulazne prema utvr?enom dogovoru s ostalim zaposlenicima.           

Uvjeti

  • VSS/VŠS/SSS ekonomskog usmjerenja.
  • Odli?no poznavanje rada na ra?unalu (MS Office) te posebno MS Excel.
  • Izvrsne organizacijske vještine, pouzdanost, to?nost i sistemati?nost.
  • Izvrsno pismeno i usmeno znanje engleskog jezika.

Prednosti

  • Iskustvo rada i/ili volontiranja u civilnom sektoru.
  • Poznavanje principa okolišno odgovornog ponašanja.
  • Voza?ka dozvola B kategorije.

Traženi profil kandidata

  • Osjetljivost na pitanja zaštite okoliša, o?uvanja prirode i održivog razvoja.
  • Spremnost na u?enje i usvajanje novih znanja i vještina.
  • Dobre organizacijske, logisti?ke i operativne vještine.
  • Dobre komunikacijske vještine.
  • Komunikativnost, upornost, strpljivost, temeljitost, kreativnost, prilagodljivost okruženju  te iskustvo rada s osobama razli?itih profila.
  • Izrazita spremnost na timski rad, ali i samostalnost u radu, odgovornost i proaktivnost.
  • Sposobnost za simultani rad na nekoliko projekata.
  • Spremnost na prilagodljivost iznenadnim rokovima i fleksibilnost u radnom vremenu.
  • Ustrajnost i kreativnost u pronalaženju rješenja.
  • Spremnost na uvo?enje promjena koje rezultiraju ve?om okolišnom odgovornoš?u.
  • Spremnost na putovanja u RH i inozemstvo.

Što mi nudimo:

Odabrani kandidat/kinja raditi ?e s osobama s višegodišnjim iskustvom rada na financijsko-administrativnim te ra?unovodstveno-knjigovodstvenim poslovima u neprofitnim organizacijama.

Budu?em djelatniku/ici nudimo:

  • mogu?nost usvajanja specifi?nih znanja i vještina u ra?unovodstvu neprofitnih organizacija,
  • stjecanje iskustva rada u civilnom sektoru,
  • mogu?nost usvajanja znanja i vještina u izvještavaju EU projekata te projekata financiranih od strane me?unarodnih organizacija, iz državnog / županijskog i/ili gradskog prora?una te od ostalih pravnih osoba,
  • mogu?nost usavršavanja i sudjelovanja na aktivnostima poput treninga, radionica i seminara u RH i EU,
  • dinami?no i poticajno radno okruženje,
  • mogu?nost sudjelovanja u kreiranju pozitivnih društvenih promjena.

Uz prijavu na natje?aj potrebno je priložiti

  • Životopis – na hrvatskom jeziku.
  • Pismo motivacije – na hrvatskom jeziku do maksimalno 1000 rije?i, koje sadržava opis dosadašnjeg iskustva, ste?enih vještina i znanja relevantnih za navedeno radno mjesto, motiviranosti za rad na ovom radnom mjestu i osobna o?ekivanja od radnog mjesta i organizacije.


Prijave sa navedenom dokumentacijom se zaprimaju isklju?ivo putem e-maila na adresu info@sunce-st.org.

Rok za podnošenje prijave je 15.1.2024.

O?ekivani po?etak rada je u velja?i 2024.

Postupak odabira kandidata/kinje: 

Komisija ?e pro?itati sve zaprimljene prijave i na osnovu procjene njihove kvalitete

odabrati ?e maksimalno do 8 kandidata/kinja za ulazak u uži krug s kojima ?e se provesti testiranje, a potom i razgovori. Na osnovu razgovora i rezultata testiranja komisija ?e odabrati najboljeg kandidata/kinju. Kandidati ?e o rezultatima natje?aja i eventualnom razgovoru biti obaviješteni putem e-maila.


Poslodavac


UDRUGA ZA PRIRODU, OKOLIŠ I ODRŽIVI RAZVOJ ‘SUNCE’ SPLIT


e-mailom: info@sunce-st.org


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart