ADMINISTRATIVNI ASISTENT – ASISTENTICA – KOORDINATOR PROGRAMA KORISNIKA PROSTORA
[ad_1]
ADMINISTRATIVNI ASISTENT / ASISTENTICA – KOORDINATOR PROGRAMA KORISNIKA PROSTORA
Radno mjesto
SPLIT, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
1
Na odre?eno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
8.12.2023.
18.12.2023.
Posloprimac
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
2 godine
Rije?i i pojmovi koji imaju rodno zna?enje korišteni u ovom natje?aju odnose se jednako na muški i ženski rod bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Na natje?aj se mogu javiti osobe oba spola.
Opis poslova:
– dogovara sastanke o korištenju prostora izme?u korisnika i ravnatelja u skladu s Odlukom o definiranju programskog profila i iznosa za korištenje prostora u MKC/DM;
– obavlja poslove koordinacije korisnika i prostora
– provjera i prikupljanje podataka za pripremu ugovora za korištenje
– administrativna podrška i koordinacija s voditeljima programa
– upravlja rezervacijama
– posreduje u definiranju i razmjeni informacija vezano za potrebe korisnika te usluga koje treba pružiti tehni?ki tim ustanove;
– administrira i ažurira zajedni?ki kalendar;
– obavlja administrativne poslove iz svog podru?ja rada;
– prikuplja izviješ?a korisnika;
– sudjeluje u izradi izvješ?a o radu ustanove;
– po potrebi i rasporedu obavlja druge poslove po nalogu ravnatelja;
– za svoj rad odgovoran je ravnatelju i redovno ga izvještava o svome radu.
Radni odnos se zasniva na odre?eno, puno radno vrijeme, uz obvezni probni rad, u trajanju koje ovisi o stru?noj spremi.
Uvjeti za radno mjesto:
- organizacijske vještine
- iskustvo u administraciji
- sposobnost efikasne komunikacije i koordinacije
- poznavanje rada s uredskim softverima
- sposobnost upravljanja vremenom i prioritizacijom zadataka
- fleksibilnost i prilagodljivost promjenama
– dvije godine iskustva u koordinaciji kulturnih programa
Uz vlastoru?no potpisanu prijavu kandidati su u elektroni?kom obliku obvezni priložiti:
- dokaz o ste?enoj stru?noj spremi (presliku svjedodžbe/diplome),
- dokaz o radnom iskustvu (elektroni?ki zapis ili presliku potvrde o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovaraju?im poslovima, ili drugi dokaz iz kojeg je vidljivo na kojim poslovima je kandidat radio,
- uvjerenje da se protiv osobe ne vodi kazneni postupak ne starije od 6 mjeseci,
- životopis u kojem se taksativno navodi radno iskustvo, obrazovanje, osnovne vještine i sposobnosti i druge važne informacije,
Pored navedenih obaveznih priloga, kandidat može priložiti i druge priloge kojima potvr?uje svoja znanja, sposobnosti ili radno iskustvo – do 4 priloga. Dostavljena dokumentacija se ne vra?a.
Osobe koje se pozivaju na pravo prednosti sukladno ?lanku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (Narodne novine br. 121/17, 98/19, 84/21), ?lanku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13, 98/19), ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) te ?lanku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), dužne su u prijavi na javni natje?aj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na natje?aj dužne su priložiti i dokaze propisane ?lankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji. Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://bit.ly/Popis-prava-prednosti-branitelji
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj 84/21), uz prijavu na natje?aj dužne su u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti dokaze iz ?lanka 49. stavka 1. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata. Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://bit.ly/Popis-prava-prednosti-civilne
Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom natje?aju. Osoba koja nije podnijela pravodobnu i potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natje?aja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natje?aj, niti ?e biti pozvana na dopunu istih.
Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vije?a od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u svezi s obradom osobnih podataka i slobodnog kretanja takvih podataka, svi dokumenti dostavljeni na natje?aj poslani su slobodnom voljom kandidata te se smatra da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka, a koji ?e se obra?ivati isklju?ivo u svrhu provo?enja natje?ajnog postupka.
Natje?ajna dokumentacija odnosno podaci o kandidatima ?uvaju se šest mjeseci od završetka natje?aja, a dulje u slu?aju sudskog ili sli?nog postupka, u kojem slu?aju se ?uvaju do završetka postupka. Nakon isteka roka ?uvanja dokumentacija se uništava, s time da svaki kandidat po isteku roku ?uvanja može preuzeti svoju dokumentaciju.
Prijave na natje?aj s traženom dokumentacijom poslati elektroni?kom poštom na mail adresu:
Naslov: NATJE?AJ ZA RADNO MJESTO ADMINISTRATIVNI ASISTENT – KOORDINATOR
Elektroni?ka poruka sa svom dokumentacijom ne smije biti ve?a od 25 MB.
Prijavitelji/ce ?e dobiti povratnu elektroni?ku poruku s potvrdom zaprimanja prijave.
Rok za podnošenje prijava je 10 dana od dana objave natje?aja.
Natje?aj je otvoren od 8. prosinca 2023. do 18. prosinca 2023. u 23.59 sati.
Kandidati ?e biti pozvani na razgovor radi utvr?ivanja njihovih stru?nih znanja, sposobnosti i vještina.
Materijali za pripremu dostupni su na internetskoj stranici https://mkcsplit.hr, posebno dio o rezervaciji i uvjetima korištenja prostora, https://mkcsplit.hr/rezerviraj-prostor/.
Najmanje 2 (dva) dana prije dana odre?enog za razgovor svi ?e kandidati o istom biti obaviješteni i putem maila. Kandidat koji ne pristupi razgovoru smatrat ?e se da je povukao prijavu i više se ne smatra kandidatom prijavljenim na javni natje?aj.
O rezultatima natje?aja kandidati ?e biti obaviješteni elektroni?kom poštom u roku od 15 (petnaest) dana od dana donošenja odluke. Odluka o rezultatima bit ?e objavljena i na mrežnim stranicama MKC-a sukladno ?lanku 10. stavku 1. to?ka 10. Zakona o pravu na pristup informacijama (Narodne novine broj: 25/13, 85/15 i 69/22).
Provoditelj natje?aja zadržava pravo ne izabrati nijednog kandidata i poništiti natje?aj.
Poslodavac
MULTIMEDIJALNI KULTURNI CENTAR, USTANOVA ZA ORGANIZACIJU KULTURNIH DOGA?AJA
e-mailom: mkcsplit@mkcsplit.hr
[ad_2]
Source link