DJELATNIK-CA U ODJELU PODRŠKE KLIJENTIMA
[ad_1]
DJELATNIK/CA U ODJELU PODRŠKE KLIJENTIMA
Radno mjesto
ZAGREB
1
Na odre?eno; pove?an opseg posla
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
25.7.2024.
30.7.2024.
Posloprimac
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
U Infobipu sanjamo veliko. Prošle je godine više od polovine svjetskog stanovništva komuniciralo s tvrtkama
putem Infobipove platforme. To se nije dogodilo slu?ajno: kroz više od 75 ureda na 6 kontinenata uistinu smo
posve?eni pomaganju našim klijentima da dosegnu i angažiraju mobilne korisnike.
Pridružite nam se u kontinuiranom uspjehu Infobipa stvaraju?i proizvode koje naši korisnici vole.
Zašto je ova uloga važna u Infobipu?
Ova pozicija je klju?na jer omogu?uje pružanje kvalitetne tehni?ke podrške klijentima.
Kroz rješavanje tehni?kih problema, odgovaranje na upite i pra?enje procedura, osigurava se zadovoljstvo
korisnika i uskla?enost s ugovornim obvezama.
Tako?er, kreiranje i ažuriranje tehni?ke dokumentacije te kontinuirani razvoj znanja doprinose efikasnom
upravljanju proizvodima i uslugama.
Što ?eš raditi?
– Pružanje tehni?ke i postprodajne podrške klijentima.
– Rješavanje tehni?kih problema.
– Pravovremeno odgovaranje na upite klijenata, u skladu s ugovorom o razini usluge.
– Izvještavanje o aktivnostima i doga?ajima voditelju tima.
– Pra?enje preporu?enih i obveznih procedura u timu.
– Kreiranje i ažuriranje tehni?ke dokumentacije.
– Kontinuirani razvoj znanja s ciljem potpunog poznavanja funkcionalnosti svake nadogradnje produkta.
Više o tebi:
– Imaš završenu visoku stru?nu spremu.
– Imaš znanje o mrežnim tehnologijama, programiranju i SQL-u.
– Poznaješ operacijske sustave MS Windows.
– Poznaješ mrežnu arhitekturu i internet tehnologiju.
– Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu.
– Posjeduješ vještine timskog rada.
– Znatiželjan/na si i motiviran/a za u?enjem.
– U?inkovit/a si u izvršavanju zadataka.
– Želiš se stalno usavršavati.
Poslodavac
INFOBIP d.o.o. za informati?ke usluge
e-mailom: lea.hercigonja@infobip.com
[ad_2]
Source link