OPERATER-KA KORISNI?KE PODRŠKE – SERVICE DESK OPERATOR
[ad_1]
OPERATER/KA KORISNI?KE PODRŠKE – SERVICE DESK OPERATOR
Radno mjesto
ZAGREB
10
Na neodre?eno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
17.7.2024.
16.8.2024.
Posloprimac
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Kategorija B
2 godine
Opis posla:
• Obrada incidenata – tiketi (otvaranje, rješavanje, eskalacija, zatvaranje)
• Redoviti nadzor IT sustava pomo?u alata za nadzor
• Pronalaženje najboljeg rješenja za poslovne potrebe naših klijenata
• Vo?enje korisnika kroz proces rješavanja problema i njihovo informiranje napretka
• Izrada mjese?nih izvješ?a za klijente
• Identificiranje i predlaganje mogu?ih poboljšanja postupaka
• Kontinuirano u?enje i profesionalni razvoj
Mogli biste savršeno odgovarati ako ste:
• Neovisni u radu;
• Planirano i organizirano pristupate aktivnostima,
• Fokusirati se na bitne stvari,
• Radite brzo i u?inkovito te pokazujete snažnu želju za stalnim razvojem karijere i stjecanjem iskustva;
• Sklon inovacijama, uvijek isprobavaju?i razli?ite pristupe i traže?i nove, bolje i u?inkovitije na?ine rada uvažavaju?i i prihva?aju?i razli?itosti, poštuju?i druge ljude i njihova mišljenja i ideje te ih spremno daju?i sebiproaktivnost;
Što o?ekujemo:
• Srednjoškolska diploma, prvostupnik ili magisterij iz ra?unalnog inženjerstva ili srodnog podru?ja
• Napredno poznavanje Windows platforme i paketa Office te osnovno poznavanje Microsoft poslužiteljskih tehnologija
• Osnovno poznavanje mrežnih i sigurnosnih tehnologija
• Te?no znanje engleskog jezika (govorno i pisano) Spremnost na rad u režimu rada 24/7
• Spremnost na rad u brzom i dinami?nom okruženju
• Spremnost na stalno u?enje, pra?enje novih tehnologija
Što ?e vam donijeti dodatne bodove:
• Microsoft certifikati
• Poželjno 1-2 godine radnog iskustva na sli?nim poslovima
Što Vi imate od toga?
• Konkurentna pla?a prema Vašem iskustvu,
• Poslovni telefon po Vašem izboru,
• InHouse centar za testiranje – dajemo Vam mogu?nost stjecanja stru?nih certifikata, mentor – bez obzira na iskustvo koje imate, osigurat ?emo Vam adekvatnog mentora, redovite povratne informacije o Vašem u?inak i personalizirani plan razvoja karijere,
• Mogu?nost ostvarivanja razli?itih vrsta bonusa,
• Subvencija Multisport kartice;- nije važna samo vježba za mozak, minimalno 25 dana godišnjeg odmora,
• Potpuni zdravstveni pregledi – prilago?eno muškarcima i ženama, psihološko savjetovanje – brinemo o vašoj dobrobiti, ru?ak i naknade za prijevoz, naknade za djecu zaposlenika
What you’ll do:
• Processing of incidents – tickets (opening, solving, escalation, closing)
• Regular monitoring of IT systems using monitoring tools
• Finding the best solution for our customers business needs
• Walking the customers through the problem-solving process and keeping them informed of progress
• Producing monthly reports for customers
• Identifying and suggesting possible improvements on procedures
• Continuous learning and professional development
We could be a perfect fit if you are:
• approaching activities in a planned and organized manner, focused on essentials and working quickly and efficiently
• showing a strong desire for constant career development and gaining experience
• inclined to innovate, always trying out different approaches and looking for new, better and more efficient ways of working
• appreciating and accepting differences, respecting other people and their opinions and ideas and readily giving them yourself
What we expect:
• High School degree, Bachelor’s or Master’s degree in computer engineering or related field
• Advanced knowledge of Windows platform and Office package and basic knowledge of Microsoft server technologies
• Basic knowledge of network and security technologies
• Fluency in English (spoken & written)
• Willingness to work in 24/7 work mode
• Willingness to work in a fast-pacing and dynamic environment
• Readiness for constant learning, to keep up with new technologies
What will bring you extra points:
• Microsoft certificates
• Preferably 1-2 years of work experience in similar jobs
What’s in it for you?
• Competitive salary according to your experience
• A business phone of your choice
• InHouse testing center- we are giving you an option of gaining professional certificates
• Mentor – no matter how much experience you’ve got, we will provide you with an adequate mentor
• Regular feedback on your performance and personalized career development plan
• Possibility to earn different types of bonuses
• Subvention of Multisport card – not only brain workout is important
• Minimum of 25 vacation days
• Complete health checks- adjusted for men and women
• Psychological counseling- we care about your well-being
• Lunch and transportation compensations
• Benefits for children of employees
Za ispravnost teksta odgovara poslodavac.
Poslodavac
GNK ASG društvo s ograni?enom odgovornoš?u za sport, turizam i turisti?ka agencija
e-mailom: prijave@gmx.com
[ad_2]
Source link