SPECIJALIST-ICA KORISNI?KE PODRŠKE – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
SPECIJALIST/ICA KORISNI?KE PODRŠKE
Radno mjesto
BJELOVAR, BJELOVARSKO-BILOGORSKA ŽUPANIJA
1
Na neodre?eno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
U cijelosti
29.5.2024.
30.6.2024.
Posloprimac
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
1 godinu
Opis posla :
Klju?ne odgovornosti:
• Odgovaranje na upite korisnika putem e-maila, chata i telefona na pravodoban i profesionalan na?in.
• Rješavanje i otklanjanje problema korisnika vezanih uz naš mobilni sadržaj i usluge.
• Pružanje to?nih informacija o zna?ajkama proizvoda, pretplatama, naplati i tehni?koj podršci.
• Održavanje visoke razine zadovoljstva korisnika osiguravaju?i da se svi korisni?ki kontakti obavljaju s empatijom i profesionalnoš?u.
• Dokumentiranje interakcija s korisnicima i povratnih informacija radi poboljšanja naših usluga.
• Suradnja s drugim ?lanovima tima i odjelima radi rješavanja složenih problema i unapre?enja procesa korisni?ke podrške.
Kvalifikacije:
• Izvrsne komunikacijske vještine na engleskom jeziku, kako u pisanom tako i u usmenom obliku.
• Prethodno iskustvo u ulozi korisni?ke podrške je poželjno ali nije nužno.
• Snažne sposobnosti rješavanja problema i pažnja prema detaljima.
• Sposobnost samostalnog rada i u?inkovitog upravljanja vremenom.
• Korištenje MS Office paketa
Što nudimo:
• Fleksibilno radno vrijeme.
• Mogu?nosti za obuku i profesionalni razvoj.
• Rad s najnovijom tehnologijom.
• Mogu?nost napredovanja.
• Besplatna kontinuirana obuka.
• Najbolji tim s kojim ste ikada radili.
• Izvrsna atmosfera!
• Zaposlenik godine.
• Zabavne aktivnosti.
• Sudjelujemo na najvažnijim kongresima i konferencijama.
Poslodavac
IDB Mobile Technology društvo s ograni?enom odgovornoš?u za trgovinu i usluge
e-mailom: marija.tomic@idbmobile.com
[ad_2]
Source link