RA?UNOVO?A (M-Ž) – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
RA?UNOVO?A (M/Ž)
Radno mjesto
OGULIN, KARLOVA?KA ŽUPANIJA
1
Na neodre?eno; novootvoreni poslovi
20 sati tjedno
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
U cijelosti
9.5.2024.
17.5.2024.
Posloprimac
Ekonomija
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
1 godinu
Na temelju ?lanka 36. Statuta Zavi?ajnog muzeja Ogulin („Glasnik Karlova?ke županije“, br. 24/19 i 67b/20, ?lanka 15. i ?lanka 18. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i na?inu rada Zavi?ajnog muzeja Ogulin od 02.05.2024. godine te Zaklju?ka Gradona?elnika Grada Ogulina o davanju suglasnosti za provedbu Javnog natje?aja za zapošljavanje na radno mjesto ra?unovo?e u Zavi?ajnom muzeju Ogulin (KLASA: 611-03/24-01/06, URBROJ: 2133-02-01/01-24-2 od dana 07. svibnja 2024. godine) Upravno vije?e Zavi?ajnog muzeja Ogulin, raspisuje
J A V N I N A T J E ? A J
za radno mjesto – ra?unovo?a (m/ž)
u Zavi?ajnom muzeju Ogulin
– 1 izvršitelj na neodre?eno vrijeme,
nepuno radno vrijeme od 20 sati tjedno, uz probni rad od 3 mjeseca
Kandidati/kandidatkinje moraju udovoljavati sljede?im uvjetima:
- završen preddiplomski sveu?ilišni studij ili stru?ni studij u trajanju od najmanje tri godine ili integrirani preddiplomski i diplomski sveu?ilišni studij ili specijalisti?ki diplomski stru?ni studij ili s njim izjedna?en studij ekonomskog usmjerenja ili viša ili visoka stru?na sprema istog usmjerenja ste?ena u skladu s ranijim propisima,
- jedna godina radnog iskustva na odgovaraju?im poslovima,
- znanje rada na ra?unalu u okviru poslova radnog mjesta.
Opis poslova i radnih zada?a:
- rukovodi ra?unovodstveno-knjigovodstvenim poslovima te je odgovoran za zakonitost ra?unovodstveno-knjigovodstvenog poslovanja koje se vodi sukladno odredbama Pravilnika o prora?unskom ra?unovodstvu i ra?unskom planu koji se odnosi na prora?unske korisnike prora?una jedinica lokalne i podru?ne (regionalne) samouprave,
- obavlja knjiženje, ažuriranje i obradu cjelokupne knjigovodstvene dokumentacije i financijskog transfera Muzeja,
- obavlja pravne i administrativne poslove u svezi sa zasnivanjem i prestankom radnog odnosa te pravima i obvezama zaposlenika,
- obavlja i knjiži analiti?ki obra?un neto i bruto pla?a i naknada/otpremnine, jubilarne nagrade, regres za godišnji odmor, boži?nice, darove za djecu i ostale nespomenute naknade pla?a,
- obra?unava poreze i prireze i ostala zakonska davanja, troškove prijevoza na posao i s posla, obustave iz neto pla?a/kredite, ?lanarine, ovrhe, osiguranja i ostalo,
- vodi analiti?ku evidenciju ispla?enih pla?a, ispunjava potrebnu dokumentaciju i rekapitulaciju za potrebe mirovinsko-invalidskog osiguranja (MIO),
- sastavlja mjese?na, godišnja i druga izvješ?a o ispla?enim pla?ama i drugim primanjima na na?in i u rokovima sukladno zakonu za potrebe Porezne uprave, mirovinsko-invalidskog osiguranja, statistike Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) i druge korisnike,
- vodi analiti?ku evidenciju poreza i prireza te izra?uje njihov godišnji obra?un za svakog zaposlenika, izra?uje godišnje izvješ?e po navedenim obra?unima te ih dostavlja Poreznoj upravi,
- izra?uje potvrde o ispla?enom dohotku zaposlenicima i osobama koje su ostvarile drugi dohodak s osnova ugovora o djelu te naknada za autorsko djelo,
- obavlja obra?un bolovanja na teret HZZO-a te traži refundaciju na temelju prikupljene i ispunjene dokumentacije,
- obavlja i knjiži analiti?ki obra?un za osobe koje rade na stru?nom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa,
- vodi analiti?ku knjigu ulaznih ra?una i obavlja njihovo pla?anje,
- vodi analiti?ku knjigu izlaznih ra?una i obavlja njihovo fakturiranje,
- vodi analiti?ku knjigu honorara i ostalih naknada osoba koje nisu zaposlenici Muzeja,
- obavlja obra?un ugovora o djelu, obra?un naknada za autorska djela i izra?uje potrebnu dokumentaciju vezanu uz isplatu,
- vodi obra?un putnih naloga i njihovu isplatu,
- uspostavlja ra?unovodstvene evidencije koje omogu?uju pra?enje korištenja sredstava po izvorima financiranja i programima (projektima/aktivnostima),
- provodi knjiženja u poslovnim knjigama na temelju vjerodostojnih i urednih isprava na kojima postoji potpis, žig ili druga oznaka od strane odgovorne osobe odnosno ravnatelja, kojim se potvr?uje da je na njima izvršen uvid i kontrola te je time dokumentacija odobrena za evidentiranje u glavnoj knjizi,
- dodjeljuje oznake prora?unskih klasifikacija za evidentiranje u glavnoj knjizi,
- obavlja kontiranje i knjiženje svih dokumenata u glavnoj knjizi koji obuhva?aju: ulazne i izlazne ra?une, blagajni?ke dokumente, bankovne izvode kunskog i deviznog žiro ra?una, rekapitulacije obra?una pla?a i ostalih naknada, rekapitulacije ugovora o djelu i autorskih ugovora, temeljnice, obra?unske liste popisa imovine, potraživanja i obveza i druge dokumente na kojima se temelji knjiženje u glavnoj knjizi,
- vodi analiti?ko knjigovodstvo dugotrajne nefinancijske imovine (osnovnih sredstava), knjiži inventurne razlike i obavlja obra?une sukladno zakonu,
- vodi analiti?ko knjigovodstvo kratkotrajne nefinancijske imovine (sitnog inventara), uskla?uje i knjiži inventurne razlike,
- provodi kontrolu i uskla?ivanje svih analiti?kih knjiga s glavnom knjigom,
- obavlja po nalogu ravnatelja, a na temelju dokumenata ovjerenih njegovim potpisom, žigom ili drugom oznakom, pla?anje obveza, kao i drugih financijskih transakcija,
- sastavlja i predaje temeljna financijska izvješ?a na na?in i u rokovima koji su utvr?eni Pravilnikom o financijskom izvještavanju u prora?unskom ra?unovodstvu,
- sastavlja statisti?ka i ostala financijska izvješ?a prema potrebi za sve ostale korisnike na na?in i u skladu s rokovima,
- poslovne knjige i ra?unovodstvene isprave ?uva sukladno rokovima utvr?enim Pravilnikom o prora?unskom ra?unovodstvu i ra?unskom planu,
- sastavlja i izra?uje godišnji Financijski plan prora?unskog korisnika Muzeja sukladno Zakonu o prora?unu na na?in i prema uputama i prijedlogu Osniva?a i ravnatelja,
- izra?uje projekcije financijskih planova za naredne godine, plan razvojnih programa, mjese?ne, tromjese?ne i polugodišnje financijske planove, izmjene i dopune financijskih planova,
- priprema i daje financijske podatke vezane uz plan nabave Muzeja za teku?u godinu,
- priprema i daje financijske podatke vezane uz provo?enje javne nabave Muzeja za teku?u godinu,
- provodi unos, obradu i ažuriranje financijskih planova Muzeja,
- prati izvršenje financijskih planova za sve izvore financiranja i programe,
- izra?uje tromjese?na, polugodišnja i godišnja izvješ?a o ostvarenju plana, s analizom i obradom podataka o ostvarenim prihodima i rashodima u odnosu na plan ili na prethodna razdoblja, a prema potrebi sve ostale analize financijskih planova i njihova ostvarenja za potrebe ravnatelja, Upravnog vije?a, Osniva?a i ostalih korisnika,
- prati i prou?ava materijalno-financijske propise, odgovara za njihovu primjenu i o novim propisima redovito izvještava ravnatelja,
- sastavlja financijska izvješ?a o pojedinim programima te kreira sve dokumente vezane uz financijsko poslovanje Muzeja,
- sudjeluje u radu stru?nih povjerenstava, komisija, odbora i drugih tijela,
- odlukom ravnatelja odlazi na studijska putovanja u Republici Hrvatskoj ili u inozemstvo u cilju stru?nog usavršavanja i podnosi izvješ?e ravnatelju,
- obvezan je osposobiti se, sukladno Zakonu o zaštiti na radu, za poslove i radne zada?e svojeg radnog mjesta,
- provodi protupožarne mjere u okviru djelokruga rada uz prethodnu edukaciju,
- obavlja i ostale poslove iz svoga djelokruga rada po izravnom nalogu ravnatelja.
U prijavi za natje?aj potrebno je navesti osobne podatke podnositelja/ice prijave (ime, prezime, adresu stanovanja, broj telefona, te adresu elektroni?ke pošte).
Uz vlastoru?no potpisanu pisanu prijavu na natje?aj potrebno je priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (preslik osobne iskaznice ili domovnice),
- dokaz o stru?noj spremi (preslik diplome/potvrde o završenom studiju),
- dokaz o radnom iskustvu (potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, odnosno ispis elektroni?kog zapisa podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne starije od 30 dana od dana objave natje?aja)) i preslik potvrde prethodnih poslodavaca o vremenu i vrstama posla koje je kandidat/kinja obavljao/la ili preslik ugovora o radu ili drugi odgovaraju?i dokaz,
- dokaz o aktivnom znanju najmanje jednog stranog jezika (preslik indeksa/dopunske isprave o studiju, svjedodžbe, odnosno drugog dokaza o aktivnom znanju najmanje jednog stranog jezika ili vlastoru?no potpisana izjava o aktivnom znanju najmanje jednog stranog jezika),
- dokaz o znanju rada na ra?unalu (preslik indeksa/dopunske isprave o studiju, svjedodžbe, odnosno drugog dokaza o aktivnom znanju rada na ra?unalu ili vlastoru?no potpisana izjava kandidata/kinje o znanju rada na ra?unalu),
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak ili potvrda sustava e-gra?anin s QR kodom (ne starije od 30 dana od dana objave natje?aja).
Vrsta posla: stalni radni odnos/radni odnos na neodre?eno vrijeme, nepuno radno vrijeme od 20 sati tjedno.
Kandidati dokumente dostavljaju isklju?ivo u neovjerenim preslikama. Nakon odabira kandidata, a prije potpisivanja ugovora o radu, odabrani kandidat ?e dostaviti na uvid originalne dokumente ili ovjerene preslike.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje zakonom utvr?eno pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan/a je u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo, odnosno uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno ?lanku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji („Narodne novine“, br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) uz prijavu na natje?aj dužan/a je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
Kandidat/kinja koji/a ima pravo prednosti kod zapošljavanja sukladno ?lanku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ br. 84/21) da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju pod jednakim uvjetima, dužan je uz prijavu na natje?aj priložiti i dokaze navedene na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja, na poveznici: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem ?lanka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužan je u prijavi na javni natje?aj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvr?enom statusu osobe s invaliditetom.
Na natje?aj se mogu pod ravnopravnim uvjetima javiti osobe oba spola, a izrazi u muškom rodu koji se koriste u ovom javnom natje?aju uporabljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.
Osobni podaci podnositelja prijave dostupni iz prijave, kao i osobni podaci dostupni iz gore navedenih priloga uz prijavu na natje?aj, prikupljaju se i obra?uju isklju?ivo za potrebe provedbe javnog natje?aja te sukladno važe?im propisima (Op?oj uredbi o zaštiti osobnih podataka i Zakonu o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka „Narodne novine“ broj 42/18).
Prijavom na javni natje?aj kandidat/kinja daje privolu Zavi?ajnom muzeju Ogulin za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na javni natje?aj i dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u svrhu odabira kandidata.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natje?aju.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natje?aja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natje?aj te ?e joj o tome biti dostavljena pisana obavijest.
Nakon formalne provjere pristiglih prijava sa svakim od kandidata koji ispunjavaju propisane uvjete obavit ?e se intervju.
Vrijeme i mjesto održavanja intervjua bit ?e objavljeni najmanje tri dana prije održavanja provjere na web stranici Zavi?ajnog muzeja Ogulin www.zavicajni-muzej-ogulin.hr
Kandidati ?e, osim objavom na web stranici, na intervju biti pozvani i putem adrese elektroni?ke pošte koju su dužni nazna?iti u prijavi.
Za kandidata/kinju koji/a ne pristupi intervjuu smatrat ?e se da je povukao/la prijavu.
Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave javnog natje?aja.
Natje?aj se objavljuje na Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, Ispostava Ogulin, internetskoj stranici Grada Ogulina https://www.ogulin.hr/ i na internetskoj stranici Zavi?ajnog muzeja Ogulin www.zavicajni-muzej-ogulin.hr,
Prijave se podnose neposredno ili preporu?enom poštom na adresu: Zavi?ajni muzej Ogulin, Trg hrvatskih rodoljuba 2, 47300 Ogulin, s obveznom naznakom: »Natje?aj za ra?unovo?u – ne otvarati“.
Za prijavu koja je na natje?aj upu?ena kao preporu?ena pošiljka, dan koji je predana pošti smatra se danom predaje javnopravnom tijelu kojem je upu?ena.
Nepotpune i nepravodobne prijave ne?e se razmatrati.
O rezultatima izbora kandidati/kinje bit ?e obaviješteni pisanim putem najkasnije u roku od 8 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
Kandidate koji nisu izabrani Poslodavac o tome pisano izvješ?uje i vra?a im dostavljenu dokumentaciju u roku od 8 dana od dana izbora.
Zavi?ajni muzej Ogulin pridržava pravo poništiti natje?aj bez navo?ena razloga, odnosno ne donijeti odluku o izboru kandidata, bez obveze obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema kandidatima.
Poslodavac
ZAVI?AJNI MUZEJ OGULIN
- osobni dolazak: TRG HRVATSKIH RODOLJUBA 2
- pisana zamolba: Zavi?ajni muzej Ogulin, Trg hrvatskih rodoljuba 2,
[ad_2]
Source link