STRU?NI-NA SURADNIK-CA ZA PROSTORNO URE?ENJE
[ad_1]
STRU?NI/NA SURADNIK/CA ZA PROSTORNO URE?ENJE
Radno mjesto
KRAPINA, KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
1
Na neodre?eno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
U cijelosti
9.4.2024.
24.4.2024.
Posloprimac
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
1 godinu
ZAVOD ZA PROSTORNO URE?ENJE KRAPINSKO – ZAGORSKE ŽUPANIJE
KLASA: 350-01/24-01/02, URBROJ: 2140-46-24-5
Krapina, 09. travnja 2024.
Na temelju ?lanka 4. Pravilnika o radu, pla?ama i naknadama Zavoda za prostorno ure?enje Krapinsko-zagorske županije (KLASA: 350-01/08-01/11 URBROJ: 2140-20-01-08-03, KLASA: 350-01/08-01/18 URBROJ: 2140-20-01-08-03, KLASA: 350-01/10-01/01 URBROJ: 2140-20-01-10-03, KLASA: 350-01/10-01/20 URBROJ: 2140-20-01-10-03 i KLASA: 350-01/21-01/12, URBROJ: 2140-20-01-21-03) i Odluke o potrebi zasnivanja radnog odnosa za radno mjesto stru?nog suradnika za prostorno ure?enje (KLASA: 350-01/24-01/01, URBROJ: 2140-46-24-1), ravnateljica Zavoda za prostorno ure?enje Krapinsko-zagorske županije objavljuje
N A T J E ? A J
za prijam u radni odnos na neodre?eno vrijeme za radno mjesto stru?nog suradnika za prostorno ure?enje
Prima se stru?ni suradnik za prostorno ure?enje – 1 izvršitelj/ica na neodre?eno vrijeme uz obvezni probni rad od 6 (šest) mjeseci.
Osim op?ih uvjeta za zasnivanje radnog odnosa kandidati moraju ispunjavati slijede?e posebne uvjete:
– magistar struke ili stru?ni specijalist iz podru?ja tehni?kih znanosti, polje arhitektura i urbanizam
– najmanje jedna godina radnog staža na poslovima prostornog ure?enja ili drugim odgovaraju?im poslovima
– poznavanje rada u programskim alatima koji se koriste u procesu izrade dokumenata prostornog ure?enja (AutoCAD, ArcGIS i dr.)
Na Natje?aj za prijam u radni odnos na neodre?eno vrijeme za radno mjesto stru?nog suradnika za prostorno ure?enje (dalje u tekstu: Natje?aj) mogu se ravnopravno prijaviti kandidati oba spola, a rije?i i pojmovi koji imaju rodno zna?enje korišteni u ovome Natje?aju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Na Natje?aj se mogu javiti i osobe koje su po prijašnjim propisima stekle visoku stru?nu spremu tražene struke.
Uz pisanu prijavu na Natje?aj kandidati su dužni priložiti slijede?e priloge, koji mogu biti i u neovjerenim preslikama te ?e odabrani kandidat predo?iti izvornik, a kojima kandidat dokazuje da ispunjava formalne uvjete Natje?aja:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (važe?a osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica) ili Elektroni?ki zapis iz Knjige državljana,
– dokaz o traženoj stru?noj spremi (diploma, potvrda, uvjerenje),
– uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak, ne starije od 6 mjeseci,
– dokaz o radnom stažu (ispis Elektroni?kog zapisa o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Potvrda o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),
– dokaz o traženom radnom stažu u struci na poslovima prostornog ure?enja ili drugim odgovaraju?im poslovima (ugovor o radu, potvrda poslodavca, rješenje o prijmu ili rasporedu i sl.)
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju moraju se u prijavi pozvati na to pravo te, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti pisane dokaze o svom statusu i sve druge dokaze sukladno odredbama posebnih zakona, te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Pozivaju se osobe iz ?lanka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji („Narodne novine”, broj 121/17. i 98/19.) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz ?lanka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:
- rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz ?lanka 101. stavka 1. to?aka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji)
- dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slu?aju iz ?lanka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji)
- presliku pravomo?nog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja
- dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi
- potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz ?lanka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stru?noj spremi (u slu?aju iz ?lanka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji)
- presliku pravomo?nog rješenja o priznatom pravu na nov?anu naknadu iz ?lanka 107. ovoga Zakona ili prava na zajam?enu minimalnu naknadu (osobe iz ?lanka 101. stavka 1. to?aka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji)
- potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz ?lanka 101. stavka 1. to?aka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji
- rodni list (osobe iz ?lanka 101. stavka 1. to?aka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji)
- rješenje o priznatom statusu ?lana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz ?lanka 101. stavka 1. to?aka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji).
Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Natje?aju.
Odabir kandidata ?e se izvršiti uz pomo? stru?nih metoda procjene kompetencija i osobina kandidata te natje?ajni postupak obuhva?a prethodno psihologijsko testiranje, provjeru znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta putem prakti?nog rada na osobnom ra?unalu i intervjua.
Na prethodnu procjenu i provjeru znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natje?aja.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj procjeni i provjeri smatra se da je povukao prijavu na Natje?aj.
Vrijeme i mjesto održavanja prethodne procjene i provjere znanja i sposobnosti kandidata objaviti ?e se najmanje pet dana prije dana odre?enog za provedbu procjene odnosno provjere znanja i sposobnosti kandidata na web stranici Zavoda za prostorno ure?enje Krapinsko-zagorske županije www.prostor-kzz.hr.
Pisane prijave na Natje?aj, s obveznim prilozima, podnose se na adresu: Zavod za prostorno ure?enje Krapinsko-zagorske županije, Magistratska 1, 49000 Krapina, s naznakom „Natje?aj za zasnivanje radnog odnosa u Zavodu za prostorno ure?enje Krapinsko-zagorske županije” u roku od 15 dana od dana objave Natje?aja pri Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, Podru?na služba Krapina i web-stranici Zavoda za prostorno ure?enje Krapinsko-zagorske županije www.prostor-kzz.hr.
Ako prijavi na objavljeni Natje?aj nisu priložene isprave kojima se dokazuje ispunjavanje uvjeta za zasnivanje radnog odnosa, osoba koja želi zasnovati radni odnos pozvati ?e se da u roku od 3 dana dostavi potrebne isprave.
Osobe koje ne?e podnijeti pravodobnu i urednu prijavu ili ne?e ispunjavati formalne uvjete iz Natje?aja ne?e se smatrati kandidatima prijavljenim na Natje?aj i o istome ?e biti pisano obaviještene.
Svi kandidati podnošenjem prijave daju svoju suglasnost Zavodu za prostorno ure?enje Krapinsko-zagorske županije, Krapina, Magistratska 1, OIB: 87875393102, da u njoj navedene osobne podatke prikuplja, obra?uje i pohranjuje u svrhu provedbe Natje?aja, te da ih može koristiti u svrhu sklapanja ugovora, kontaktiranja i objave na web stranici i oglasnoj plo?i Zavoda. Sve pristigle prijave biti ?e zašti?ene od pristupa neovlaštenih osoba te pohranjene na sigurno mjesto i ?uvane u skladu s uvjetima i rokovima predvi?enim zakonskim propisima, aktima i odlukama Zavoda za prostorno ure?enje Krapinsko-zagorske županije.
O rezultatima Natje?aja kandidati ?e biti obaviješteni objavom odluke o odabiru kandidata na web-stranici Zavoda za prostorno ure?enje Krapinsko-zagorske županije www.prostor-kzz.hr.
Dostava odluke svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmoga dana od dana objave na web-stranici Zavoda.
Poslodavac
Zavod za prostorno ure?enje Krapinsko-zagorske županije
pisana zamolba: Magistratska 1, 49000 Krapina
[ad_2]
Source link