VODITELJ-ICA SISTEMSKE PODRŠKE – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
[ad_1]
VODITELJ/ICA SISTEMSKE PODRŠKE
Radno mjesto
PORE?-PARENZO, ISTARSKA ŽUPANIJA
1
Na neodre?eno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
23.2.2024.
15.3.2024.
Posloprimac
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Kategorija B
5 godina
Opis posla:
Voditelj Sistemske podrške odgovoran je za osiguravanje besprijekorne isporuke servisnih usluga ugovorenih korisnika od strane TM Soltuions tvrke. Klju?ne odgovornosti voditelja jest osigurati pružanje visoke razine usluge korisnicima na u?inkovit i ekonomi?an na?in. Posao voditelja obuhva?a istovremeno i administrativne i tehni?ke uloge:
- Upravljanje timom sistemske podrške
- Upravljanje Srvice deskom
- Upravljanje pružanim uslugama za jednog ili više korisnika
- Koordinacija ?lanova tima po zadacima i po Korisnicima
- Izvještavanje prema Upravi
- Suradnja s odjelom logistike
- Suradnja sa Partnerima i Distributerima
Definiranje pruženih usluga odjela
Što nudimo:
- Mogu?nost daljnjeg profesionalnog razvoja kroz edukaciju i rad na zanimljivim zadacima i projektima
- Pozitivna radna atmosfera s otvorenom komunikacijom
- Rad u poticajnom radnom okruženju
Primanja u skladu s ostvarenim rezultatima
Znanje i kvalifikacije:
- SSS/VSS/Magistar inženjer ra?unarstva – Informacijskog, ili srodnog tehni?kog usmjerenja
- Te?no korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
- Najmanje 5 godina radnog iskustva od ?ega najmanje 2 godina u odjelu sistemske podrške
- Upravljanje system support odjelom: radi osiguravanja u?inkovitog i optimalnog pružanja usluga Korisnicima. To uklju?uje upravljanje incidentima, upravljanje problemima, upravljanje promjenama i upravljanje razinom ugovorene usluge
- Upravljanje odnosima s korisnicima: snažne me?uljudske i komunikacijske vještine za izgradnju i održavanje odnosa s korisnicima. Razumijevanje zahtjeva korisnika, upravljanje o?ekivanjima i osiguravanje zadovoljstva korisnika tijekom cijelog postupka pružanja usluge.
- Kontinuirani razvoj system support odjela u skladu s razvojem IT tehnologija i potrebama tržišta. Neprekidno usavršavanje Service Delivery Managera kao i cijelog tima sistemske podrške uz proaktivno identificiranje podru?ja za usavršavanje u skladu s cjelokupnom strategijom IT tržišta
Prednost upravljanje projektima: potrebne su visoke vještine upravljanja projektima za planiranje, organiziranje i koordinaciju resursa, vremenskih crta i rezultata
Radni odnos: Stalni radni odnos
Potrebna Voza?ka dozvola: B kategorije
Poslodavac
Tri M. Solutions društvo s ograni?enom odgovornoš?u za informati?ke tehnologije i savjetovanje
e-mailom: mario.mladino@tmsolutions.hr
[ad_2]
Source link