VODITELJ RA?UNOVODSTVA – FINANCIJSKI KNJIGOVO?A (M-Ž)
[ad_1]
VODITELJ RA?UNOVODSTVA – FINANCIJSKI KNJIGOVO?A (M/Ž)
Radno mjesto
DUBROVNIK, DUBROVA?KO-NERETVANSKA ŽUPANIJA
1
Na neodre?eno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
16.2.2024.
24.2.2024.
Posloprimac
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Kategorija B
1 godinu
DOM ZA STARIJE OSOBE RAGUSA
Pionirska 4, Dubrovnik
Na temelju ?lanka 11. i ?lanka 37. stavak 2. u vezi s ?lankom 15. Zakona o ustanovama („Narodne novine“, br. 76/1993, 29/1997, 47/1999, 35/2008., 127/2019. i 151/22), ?lanka 204. stavka 2. Zakona o socijalnoj skrbi („Narodne novine“ broj: 18/22, 46/22, 119/22, 71/23, 156/23), odredbi ?lanka 19. i 33. Statuta DOM ZA STARIJE OSOBE RAGUSA (KLASA: 011-03/2023-01/1; URBROJ: 2117-1-133-04/1-23-1) te odredbi Pravilnika o unutarnjoj sistematizaciji Doma za starije osobe Ragusa, postupaju?i po ?lanku 24. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama („Narodne novine“ broj: 56/2022, 127/2022, 58/2023, 128/2023), DOM ZA STARIJE OSOBE RAGUSA, Dubrovnik, Pionirska 4, OIB: 79868851108, koju zastupa privremena Ravnateljica Maja Bender (dalje: Ustanova i/ili Dom) raspisuje
NATJE?AJ
za radno mjesto:
– VODITELJ/ICA RA?UNOVODSTVA – FINACNIJSKI KNJIGOVO?A (M/Ž), 1 izvršitelj/ica, na neodre?eno vrijeme uz obvezni rok probnog rada u trajanju od 6 (šest) mjeseci, u punom radnom vremenu.
Opis poslova radnog mjesta:
- organizira rad i rukovodi svim poslovima financijskog ra?unovodstva,
- raspore?uje radne zadatke na zaposlenike unutar ra?unovodstva i koordinira njihov rad,
- podnosi izvješ?a o radu i financijskom poslovanju ravnatelju,
- prati, prou?ava i nadzire primjenu zakonskih i drugih propisa,
- izra?uje prijedlog financijskog plana ustanove, kao i rebalanse istog,
- brine o kretanju nov?anih sredstava i njihovom namjenskom korištenju,
- ima obvezu upozoriti ravnatelja i Upravno vije?e na nezakonitost odluka i ne provoditi takve odluke,
- dužan je davati izvješ?a o rezultatima rada i poslovanja tijekom svakog mjeseca,
- vodi kartice i knjiži promjene na karticama korisnika,
- redovito uskla?uje stanja kartica korisnika sa blagajnom kako bi obra?unata cijena smještaja bila ispravno napla?ena od korisnika,
- odgovoran je za pravilnu evidenciju pla?anja smještaja korisnika,
- vodi potrebne evidencije dugotrajne imovine, obra?unava i knjiži ispravke vrijednosti iste,
- odgovoran je za pra?enje stanja i kretanja zaliha sitnog inventara i materijala,
- organizira popis i odgovoran je za provo?enje redovitog i izvanrednih popisa imovine, sitnog inventara i dr.
- obra?unava pla?u zaposlenika,
- kontira i provodi sva potrebna financijska knjiženja,
- izra?uje završni ra?un, statisti?ka i financijska izvješ?a tijekom godine,
- u suradnji sa ravnateljem provodi postupak javne nabave i odgovoran je za pravovremeno i zakonito provo?enje istog,
- daje prijedloge za ekonomi?nije i svrsishodnije poslovanje Doma,
- dužan je u?iti, usmjeravati i upozoravati likvidatora-blagajnika, administrativnog referenta te voditelje odjela o ekonomi?nom poslovanju Doma,
- za svoj rad izravno je odgovoran ravnatelju
- obavlja i druge poslove po Zakonu, op?im aktima Doma i po nalogu ravnatelja.
Uvjeti:
- završen diplomski sveu?ilišni studij odnosno, dodiplomski sveu?ilišni studij;
- 1 godina radnog iskustva;
- znanje rada na ra?unalu;
- položen voza?ki ispit B kategorije;
- ispunjavanje uvjeta iz ?lanka 261. stavak 1. i 2. Zakona o socijalnoj skrbi („Narodne novine“ broj: 18/22, 46/22, 119/22, 71/23, 156/23).
Uz vlastoru?no potpisanu prijavu na natje?aj s osobnim podacima za kontakt, potrebno je priložiti:
- životopis s opisom dosadašnjeg radnog iskustva (vlastoru?no potpisan),
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik domovnice ili preslik osobne iskaznice),
- dokaz o odgovaraju?em stupnju obrazovanja (ovjeren preslik diplome ili uvjerenja o stru?noj spremi),
- dokaz o radnom iskustvu (elektroni?ki zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranjem i ugovor o radu ili potvrda poslodavca),
- dokaz o položenom voza?kom ispitu B-kategorije (preslik voza?ke dozvole),
- dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat/kinja na njega poziva,
- uvjerenje da kandidat/kinja nije osu?ivan/a odnosno da nije pokrenut istražni ili kazneni postupak (izvornik, ne starije od 6 mjeseci).
Ako nije navedeno da se isprave prilažu u izvorniku ili ovjerenoj kopiji, tražene isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predo?it ?e se izvornik.
Na natje?aj se mogu javiti ravnopravno osobe oba spola (?lanak 13. Zakona o ravnopravnosti spolova „Narodne novine“, br. 82/08, 69/17). Rije?i i pojmovi, korišteni u ovom javnom natje?aju, koji imaju rodno zna?enje odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
Ako kandidat/tkinja ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan/na je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s ?lankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji („Narodne novine“, br. 121/17, 98/19, 84/21), a koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje toga prava, dužni su uz prijavu na natje?aj, priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz natje?aja i dokaze za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske (https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf).
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s ?lankom 48. stavkom 1. do 3. Zakon o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“, br. 84/21), pozivaju se da uz prijavu na natje?aj dostave dokaze iz ?lanka 49. stavak 1. Zakona. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske(https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf).
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti iz ?lanka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, br. 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) dužan je uz prijavu na natje?aj osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz natje?aja priložiti i dokaz o ispunjavanju uvjeta iz ?lanka 9. stavka 2. Zakona.
Natje?aj ?e se objaviti putem Narodnih novina, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i na internetskoj stranici DOM ZA STARIJE OSOBE RAGUSA (www.domragusa.hr).
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju natje?ajnih uvjeta podnose se najkasnije u roku od 8 dana od dana objave natje?aja na stranici Narodnih novina, isklju?ivo preporu?enom poštom DOMU ZA STARIJE OSOBE RAGUSA na adresu Pionirska 4, p.p. 297, 20000 Dubrovnik, s naznakom: »Javni natje?aj za zapošljavanje za voditelja/icu ra?unovodstva – financijski knjigovo?a – ne otvaraj«.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natje?aju. Nepotpune i nepravovremene prijave ne?e se razmatrati. Osobe koje podnesu nepotpune ili nepravovremene prijave na natje?aj ne smatraju se kandidatima/kinjama prijavljenim na natje?aj.
Kandidate koji se prijavljuju na natje?aj za oglašeno radno mjesto i ispunjavaju formalne uvjete natje?aja, provest ?e se prethodna provjera znanja i sposobnosti pisanim razgovorom (intervjuom) i/ili testiranjem te provjerom rada na osobnom ra?unalu (Microsoft Office paket – Word, Excel, PowerPoint). Kandidati/kinje ?e o vremenu i mjestu održavanja razgovora i/ili testiranja te o popisu literature na kojoj se temelji testiranje biti obavješteni elektroni?kom poštom, odnosno pozvani telefonski, najmanje sedam dana prije njegovog održavanja.
Ako kandidat/kinja ne pristupi razgovoru i/ili testiranju, smatra se da je povukao/la prijavu na natje?aj.
Ako se na javni natje?aj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete odnosno ako prijavljeni kandidati ne pristup testiranju i/ili razgovoru ili ako pristupljeli kandidati/kinje ne zadovolje na testiranju i/ili postoji drugi opravdani razlog, Ustanova ?e obustaviti/poništiti postupak po objavljenom natje?aju.
O krajnjim rezultatima natje?aja kandidati/kinje ?e biti obaviješteni dostavom Obavijesti o izboru izabranog kandidata ili o obustavi/poništenju natje?aja u roku od 45 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.
Obavijest o ishodu natje?aja bit ?e objavljeni sukladno ?l. 10. st. (1) to?. 10. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13, 85/15, 69/22).
Temeljem odluke o izboru, sklapa se s imenovanim kandidatom/tkinjom ugovor o radu, sukladno odredbama Zakona o radu, i op?im aktima Ustanove uz uvjet zdravstvene sposobnosti kandidata.
Odabrani kandidat/kinja pozvat ?e se da u primjerenom roku, a prije sklapanja ugovora o radu, dostave uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, uz napomenu da se nedostavljanje uvjerenja smatra odustajanjem od zasnivanja radnog odnosa.
Upute vezane uz zaštitu osobnih podataka (GDPR):
Ustanova kao voditelj obrade osobnih podataka štiti Vašu privatnost te obra?uje samo one osobne podatke koji su nužni radi provo?enja selekcijskog postupka povodom objavljenog natje?aja za ovo radno mjesto. Po gore navedenoj pravnoj osnovi i u skladu sa nazna?enom svrhom, prikuplja i obra?uje one osobne podatke koji su sadržani u Vašem životopisu, kao i druge podatke koje prikupi tijekom testiranja i drugih radnji u selekcijskom postupku. Obzirom su nam osobni podaci koje nam dostavljate nužni za razmatranje Vaše molbe za posao i donošenje odluke o zapošljavanju, obavještavamo Vas da u slu?aju uskrate davanja traženih podataka Ustanova ne?e biti u mogu?nosti razmatrati Vašu molbu za zapošljavanje. U navedenom smislu prijavom na natje?aj upoznati ste i pristaje da se podaci objave sukladno odredbama 10. st. (1) to?. 10. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13, 85/15, 69/22).
Dostavom životopisa jam?ite da su podaci koje ste nam u ovu svrhu predo?ili istiniti i potpuni, te potvr?ujete da ste primili na znanje da ?e Voditelj obrade vršiti obradu Vaših gore navedenih osobnih podataka, što obuhva?a pravo Ustanove na prikupljanje, bilježenje, organizaciju, strukturiranje, pohranu, prilagodbu ili izmjenu, pronalaženje, obavljanje uvida, uporabu, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi na?in, uskla?ivanje ili kombiniranje, ograni?avanje, brisanje ili uništavanje podataka.
Ustanova ?e Vaše osobne podatke iz životopisa ?uvati za vrijeme trajanja natje?aja za posao, nakon ?ega ?e se podaci brisati ili uništiti izuzev ukoliko je navedeno potrebno radi obrane od pravnih zahtjeva te potrebom ?uvanja dokumentacije radi opravdanja zapisnika o javnom natje?aju (transparentnost postupka). U navedenom slu?aju podaci ?e se zadržati, ali ne i dalje obra?ivati. U slu?aju da ugovor o radu bude s Vama sklopljen, podaci ?e se ?uvati za vrijeme trajanja radnog odnosa odnosno sve dok postoji obveza odnosno opravdani interes Ustanove na ?uvanje dokumentacije vezano za radni odnos.
DOM ZA STARIJE OSOBE RAGUSA
__________________________________
Maja Bender, Privremena Ravnateljica
Sukladno odredbi Pravilnika o unutarnjoj sistematizaciji Doma za starije osobe Ragusa – pod radnim iskustvom smatra se radno iskustvo u struci na istim ili sli?nim poslovima uklju?uju?i i vrijeme provedeno na vježbeni?kom stažu.
Poslodavac
DOM ZA STARIJE RAGUSA
pisana zamolba: Pionirska 4, p.p. 297, 20 000 Dubrovnik
[ad_2]
Source link