Site logo

RAVNATELJ-RAVNATELJICA USTANOVE CEKOM 3LJ – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

RAVNATELJ/RAVNATELJICA USTANOVE CEKOM 3LJ

Radno mjesto


UGLJANE, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA



1



Na odre?eno; reizbor



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



1.2.2024.



13.2.2024.


Posloprimac


Fakultet, akademija, magisterij, doktorat



Kategorija B



5 godina


USTANOVA CEKOM 3LJ

Ugljane 115 C, 21 240 Trilj

OIB 35341410291

KLASA: 112 -01/24-01/02

URBROJ: 2181-12-10-24-01

Ugljane, 26.01.2024. godine

Na temelju ?lanka 13. Statuta Ustanove CEKOM 3LJ, Upravno vije?e Ustanove, raspisuje

JAVNI NATJE?AJ

za imenovanje Ravnatelja Ustanove CEKOM 3LJ

Minimalni uvjeti za izbor Ravnatelja su:

  • najmanje završen sveu?ilišni diplomski studij ili sveu?ilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stru?ni diplomski studij iz podru?ja tehni?kog, prirodnog, biomedicinskog i zdravstvenog, biotehni?kog i društvenog smjera,
  • najmanje pet godina radnog iskustva na odgovaraju?im poslovima,
  • najmanje poznavanje jednog stranog jezika,
  • poznavanje rada na ra?unalu,
  • posjedovanje voza?ke dozvole B kategorije

Na natje?aj se mogu javiti osobe oba spola.

Ravnatelja imenuje Upravno vije?e na mandat od ?etiri godine i može biti ponovo biran, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.

Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogu?nosti e-mail adresa), naziv mjesta za koje se podnosi prijava.

Prijavu je potrebno vlastoru?no potpisati.

Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:

  • životopis,
  • pisani prijedlog programa rada za ?etverogodišnje razdoblje
  • dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
  • dokaz o stru?noj spremi: diploma (ukoliko kandidat uz prijavu priloži diplomu ste?enu u inozemstvu, dužan je uz predmetnu svjedodžbu dostaviti i odgovaraju?i dokaz o priznavanju ili jednakovrijednosti inozemne obrazovne kvalifikacije),
  • uvjerenje o ne vo?enju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca),
  • dokaz o ukupnom radnom iskustvu, ne stariji od 1 mjeseca: Elektroni?ki zapis (e – radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje ili istovjetnih stranih ustanova, a koji zapis/potvrda, izme?u ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, po?etku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stru?noj spremi, radnom vremenu, mjestu rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja.

Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.

Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjen?anog ili rodnog lista).

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natje?aj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natje?aj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natje?aja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji na?in je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).

Temeljem ?lanka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19 i 84/21) i ?lanka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske: https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835

Kandidat koji se, sukladno ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natje?aj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvr?enom statusu osobe s invaliditetom.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natje?aju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natje?aja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natje?aj, o ?emu joj se dostavlja pisana obavijest.

Intervju sa provjerom znanja i sposobnosti kandidata obaviti ?e se samo sa kandidatima koji ispunjavaju formalne uvjete iz Natje?aja, a o ?emu ?e kandidati biti obaviješteni putem internetske stranice Ustanove i osobno na mail adresu, ako je dostupna, najmanje pet dana prije odre?enog termina.

Radi zaštite osobnih podataka, prilikom predaje prijave na natje?aj Kandidat ?e dobiti pisanu oznaku.

Ako se kandidat ne odazove na zakazani intervju, smatra se da je povukao prijavu na javni natje?aj.

Na internetskoj stranici Ustanove Cekom 3lj, u sklopu Pravilnika dostupan je opis poslova radnog mjesta Ravnatelja.Javni natje?aj za imenovanje Ravnatelja Ustanove Cekom 3lj objavljen je u Narodnim novinama, Javnim glasilima, te na mrežnim stranicama Ustanove i grada Trilja.

Prijave s prilozima dostavljaju se na adresu: Ustanova CEKOM 3LJ , Ugljane 115C, 21240 Trilj, u roku od 14 (?etrnaest) dana od dana objave natje?aja u „Narodnim novinama“, bez obzira na datume objava u javnim glasilima i internetskim stranicama, s obveznom naznakom „za Ravnatelja Ustanove CEKOM 3LJ“ – Ne otvaraj


Poslodavac


Ustanova za istraživanje i širenje znanja u podru?ju prehrane i zdravlja CEKOM 3LJ


pisana zamolba: Ugljane 115C, 21240 Trilj


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart