POMO?NIK-ICA ZA DJECU S TEŠKO?AMA U RAZVOJU
[ad_1]
POMO?NIK/ICA ZA DJECU S TEŠKO?AMA U RAZVOJU
Radno mjesto
OPUZEN, DUBROVA?KO-NERETVANSKA ŽUPANIJA
1
Na odre?eno; pove?an opseg posla
20 sati tjedno
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
U cijelosti
24.1.2024.
1.2.2024.
Posloprimac
Srednja škola 4 godine
Nije važno
Na temelju ?lanka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07,
94/13,98/19,57/22 i 101/23), ?lanka 50.Statuta Dje?jeg vrti?a Opuzen i Odluke
Upravnog vije?a od 23.01.2024 g. Dje?ji vrti? Opuzen objavljuje:
NATJE?AJ ZA ZASNIVANJE
RADNOG ODNOSA
1. jedan (1) izvršitelj/ica na odre?eno vrijeme, nepuno radno vrijeme, za obavljanje poslova
radnog mjesta: POMO?NIK/ICA ZA DJECU S TEŠKO?AMA U RAZVOJU,
dok postoji potreba za obavljanjem poslova, a najdulje do 31. kolovoza 2024.
UVJETI za radno mjesto POMO?NIK/ICA ZA DJECU S TEŠKO?AMA U RAZVOJU:
prema ?l. 24. i ?l. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97, 107/07,
94/13 ,98/19,57/22 i 101/23 ) i Pravilniku o vrsti stru?ne spreme stru?nih djelatnika te vrsti i
stupnju stru?ne spreme ostalih djelatnika u dje?jem vrti?u (NN 133/97):
1. punoljetnost
2. hrvatsko državljanstvo
3. zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta
– Dokaz o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta dostavit ?e
izabrani kandidat po dostavljenoj obavijesti o izboru
4. završeno najmanje ?etverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje
5. završeno osposobljavanje i ste?ena djelomi?na kvalifikacija
6. da nije roditelj niti drugi ?lan obitelji djeteta kojem se pruža potpora
PRIJAVA na natje?aj mora biti vlastoru?no potpisana, sadržavati naznaku radnog mjesta i
vrste radnog odnosa za koje se prijavljuje i sljede?e priloge:
1. Životopis (vlastoru?no potpisan)
2. Dokaz o ste?enoj stru?noj spremi (preslika)
3. Dokaz o državljanstvu (preslika domovnice ili osobne iskaznice)
4. Potvrdu o podacima (o stažu) evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili Elektroni?ki zapis o radno pravnom statusu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – ne starije od dana objave natje?aja
5. Uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela navedenih u ?l. 25. st. 1. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97,107/07, 94/13 i 98/19) – ne starije od dana objave natje?aja
6. Uvjerenje nadležnog prekrašajnog suda da se protiv kandidata ne vodi prekršajni postupak ?l. 25. st.4. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN 10/97,107/07, 94/13 i 98/19)
7. Potvrda Hrvatskog zavoda za socijalni rad da nije izre?ena mjera obiteljsko pravne zaštite ?l.25. st.9. i 10.
Na natje?aj se, pod ravnopravnim uvjetima, mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju dužan je u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Uz prijavu na natje?aj dužan je, uz dokaze o ispunjavanju uvjeta natje?aja, priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i ?lanova njihovih obitelji (NN 121/17) dužan je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dostaviti sve potrebne dokaze iz ?lanka 103. navedenog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju dostupni su na mrežnoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843, a dodatne informacije o dokazima koji su potrebni u svrhu ostvarivanje prednosti pri zapošljavanju, potražiti na sljede?oj
poveznici: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje//POPIS%20DOKAZ A%20ZA%20OSTVA
Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vije?a od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u svezi s obradom osobnih podataka i slobodnog kretanja takvih podataka, svi dokumenti dostavljeni na natje?aj poslani su slobodnom voljom kandidata te se smatra da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka, a koji ?e se obra?ivati isklju?ivo u svrhu provo?enja natje?ajnog postupka.
Kandidatom prijavljenim na natje?aj smatrat ?e se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu sa svim prilozima te koja ispunjava formalne uvjete iz natje?aja. Nepotpune i nepravodobne prijave ne?e se razmatrati.
Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objavljivanja natje?aja.
Prijave za natje?aj s obveznom dokumentacijom dostavljaju se poštom na adresu:
Dje?ji vrti? Opuzen, Opuzen, Zagreba?ka 3/1, s naznakom “za natje?aj”.
O rezultatima provedenog natje?aja kandidati ?e biti obaviješteni u roku od osam (8) dana od dana donošenja odluke o odabiru kandidata putem mrežne stranice Vrti?a.
Natje?aj je objavljen na mrežnim stranicama i oglasnim plo?ama Hrvatskog Zavoda za zapošljavanje te mrežnim stranicama i oglasnoj plo?i Dje?jeg vrti?a Opuzen dana
24. 01. 2024. g.
Poslodavac
DJE?JI VRTI? OPUZEN
pisana zamolba: Zagreba?ka 3/1, 20355 Opuzen
[ad_2]
Source link