Site logo

RA?UNOVODSTVENI REFERENT – REFERENTICA – FINANCIJSKI KNJIGOVO?A – KNJIGOVOTKINJA

[ad_1]

RA?UNOVODSTVENI REFERENT / REFERENTICA – FINANCIJSKI KNJIGOVO?A / KNJIGOVOTKINJA

Radno mjesto


VUKOVAR, VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA



1



Na neodre?eno; upražnjeni poslovi



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



17.1.2024.



25.1.2024.


Posloprimac


Srednja škola 4 godine



1 godinu


Sukladno ?lanku 56. u vezi s ?lankom 160. stavak 1. i 2. Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 155/2023.) te ?lanku 2. i 4. Uredbe o raspisivanju i provedbi javnog natje?aja i internog oglasa u državnoj službi („Narodne novine“ broj 78/2017. i 89/2019.), a po prethodno pribavljenom odobrenju Ministarstva pravosu?a i uprave Republike Hrvatske, Klasa: 119-03/23-04/125, Urbroj: 514-08-03-04/02-23-09 od 12. prosinca 2023., Županijsko državno odvjetništvo u Vukovaru raspisuje

JAVNI NATJE?AJ

za prijam službenika u državnu službu na neodre?eno vrijeme 

na radno mjesto ra?unovodstveni referent – financijski knjigovo?a – 1 (jedan) izvršitelj/ica u Županijskom državnom odvjetništvu u Vukovaru, Ured državnog odvjetnika, Odjeljak za materijalno-financijsko poslovanje, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Stru?ni uvjeti:

– srednja stru?na sprema ekonomske, knjigovodstvene ili financijske struke, 

– najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovaraju?im poslovima, 

– položen državni stru?ni ispit,

– poznavanje rada na uredskim strojevima i ra?unalu.

Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati i op?e uvjete za prijam u državnu službu, koji su propisani odredbama ?lanka 52. Zakona o državnim službenicima.

U državnu službu ne može biti primljena osoba za ?iji prijam postoje zapreke iz ?lanka 54. Zakona o državnim službenicima. 

Na javni natje?aj se mogu prijaviti osobe oba spola.

Službenik se prima u državnu službu uz obvezan probni rad od tri mjeseca.

U prijavi na javni natje?aj potrebno je navesti naziv tijela kojemu se upu?uje prijava, osobne podatke podnositelja prijave (ime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela te adresa elektroni?ke pošte), naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje, popis dokumentacije priložene uz prijavu te datum sastavljanja prijave. 

Prijavu je potrebno vlastoru?no potpisati.

Uz prijavu na radno mjesto kandidati/kinje su dužni priložiti:

– životopis,

– dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice),

– presliku diplome,

– dokaz o radnom iskustvu na odgovaraju?im poslovima u trajanju od najmanje jedne godine (elektroni?ki zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, uvjerenje poslodavca o radnom iskustvu na odgovaraju?im poslovima, rješenje o rasporedu na radno mjesto, ugovor o radu ili drugi dokaz iz kojeg je vidljivo na kojim je poslovima kandidat radio),

– presliku svjedodžbe o položenom državnom ispitu ako ga je kandidat/kinja položila,

– dokaze o pravu prednosti pri zapošljavanju, ukoliko se kandidat/kinja na to pravo poziva.

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata/kinje predo?it ?e se izvornik.

Rok za podnošenje prijave na javni natje?aj je osam dana od dana objave u Narodnim novinama.

Prijave se podnose neposredno ili poštom na adresu: Županijsko državno odvjetništvo u Vukovaru, Andrije Hebranga 2, 32000 Vukovar, s naznakom “Za javni natje?aj za prijam u državnu službu na neodre?eno vrijeme – ra?unovodstveni referent – financijski knjigovo?a”.

Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natje?aju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu ili potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natje?aja, ne smatra se kandidatom/kinjom u postupku javnog natje?aja, a o ?emu joj se dostavlja pisana obavijest na adresu elektroni?ke pošte koju je nazna?ila u prijavi. 

Osobe koje se u prijavi na javni natje?aj pozivaju na pravo prednosti kod prijma u državnu službu prema posebnom zakonu, dužne su uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu. 

Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijma u državnu službu prema ?lanku 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/2017., 98/2019. i 84/2021.), ?lanku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine, broj 33/1992., 77/1992., 27/1993., 58/1993., 2/1994., 76/1994., 108/1995., 108/1996., 82/2001., 103/2003., 148/2013. i 98/2019.), ?lanku 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/2021.), ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/2013., 152/2014., 39/2018. i 32/2020.) i ?lanku 22. stavak 2. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina („Narodne novine“ broj 155/2002., 47/2010., 80/2010. i 93/2011.), dužan/na se u prijavi na javni natje?aj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju uz skladu s  ?lankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji i ?lankom 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na javni natje?aj dužan/na je priložiti, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na natje?aj dužan/na je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvr?enom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 22. Ustavnog o pravima nacionalnih manjina, uz prijavu na natje?aj, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/na dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.

Izabrani kandidat/kinja pozvat ?e se da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u državnu službu, dostavi uvjerenje nadležnog suda se protiv njega ne vodi kazneni postupak, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta i izvornike drugih dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta iz javnog natje?aja, uz upozorenje da se ne dostavljanje traženih isprava smatra odustankom od prijma u državnu službu.  

Za najboljeg kandidata Županijsko državno odvjetništvo u Vukovaru, sukladno odredbi ?lanka 122. stavka 3. Zakona o državnom odvjetništvu („Narodne novine“ broj 67/2018. i 21/2022.) podnosi zahtjev za provedbu temeljne sigurnosne provjere nadležnoj Sigurnosno-obavještajnoj agenciji. Sigurnosna provjera provodi se sukladno zakonu kojim se ure?uje provo?enje sigurnosnih provjera.    

Komisiju za provedbu javnog natje?aja (u nastavku teksta: Komisija) imenuje županijski državni odvjetnik. 

Komisija utvr?uje listu kandidata prijavljenih na javni natje?aj koji ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natje?aja, ?ije su prijave pravodobne i potpune i kandidate s te liste upu?uje na testiranje i intervju.

Testiranje se sastoji od provjere znanja (pisani dio testiranja), sposobnosti i vještina kandidata (prakti?ni dio testiranja) i razgovora Komisije s kandidatima (intervju).

Kandidat/kinja koji/a nije pristupio/ila testiranju više se ne smatra kandidatom/kinjom u postupku.

Opis poslova i podaci o pla?i radnog mjesta, te sadržaj i na?in testiranja, kao i pravni izvori za pripremu kandidata/kinja za testiranje, objavit ?e se na web stranici Državnog odvjetništva Republike Hrvatske www.dorh.hr i web stranici Ministarstva pravosu?a i uprave www.mpu.gov.hr istovremeno s objavom javnog natje?aja. 

Vrijeme i mjesto održavanja testiranja bit ?e objavljeni na web stranici Državnog odvjetništva Republike Hrvatske www.dorh.hr i web stranici Ministarstva pravosu?a i uprave www.mpu.gov.hr najmanje pet dana prije dana odre?enog za testiranje.

Ako se na javni natje?aj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidat/kinje ne zadovolje na testiranju, županijski državni odvjetnik ?e obustaviti postupak po ovom natje?aju.

O rezultatima javnog natje?aja kandidat/kinje bit ?e obaviješteni javnom objavom rješenja o prijmu u državnu službu na neodre?eno vrijeme na web stranici Ministarstva pravosu?a i uprave www.mpu.gov.hr i web stranici Državnog odvjetništva Republike Hrvatske www.dorh.hr. 

Dostava rješenja svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmoga dana od dana objave na web stranici Ministarstva pravosu?a i uprave.

Javni natje?aj objavit ?e se u Narodnim novinama, web stranici Državnog odvjetništva Republike Hrvatske www.dorh.hr i web stranici Ministarstva pravosu?a i uprave www.mpu.gov.hr, te ?e o njemu biti obaviještena nadležna služba za zapošljavanje.

Županijsko državno odvjetništvo u Vukovaru

Na temelju ?lanka 4. Uredbe o raspisivanju i provedbi javnog natje?aja i internog oglasa u državnoj službi („Narodne novine“ 78/2017. i 89/2019.) te sukladno javnom natje?aju pod brojem P-33/2023 od 17. sije?nja 2024. za prijam u državnu službu na neodre?eno vrijeme na radno mjesto ra?unovodstveni referent – financijski knjigovo?a – 1 izvršitelj/ica, objavljuje se sljede?a

O B A V I J E S T

o opisu poslova, podacima o pla?i radnog mjesta, na?inu i sadržaju testiranja te pravnim i drugim izvorima za pripremu kandidata za testiranje

OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA RA?UNOVODSTVENI REFERENT – FINANCIJSKI KNJIGOVO?A

– sukladno ?l. 5. rednom broju 5. Pravilnika o unutarnjem redu u Županijskom državnom odvjetništvu u Vukovaru ra?unovodstveni referent – financijski knjigovo?a obavlja poslove knjigovodstva, likvidature, blagajne, obra?una pla?e, obra?una financijsko – materijalnog poslovanja, kao i druge poslove za Županijsko državno odvjetništvo u Vukovaru i Op?insko državno odvjetništvo u Vukovaru

PODACI O PLA?I 

– pla?u službenika raspore?enog na radno mjesto ra?unovodstveni referent – financijski knjigovo?a ?ini umnožak osnovice za izra?un pla?e i koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta, uve?an za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža,

– koeficijent složenosti poslova za radno mjesto ra?unovodstveni referent – financijski knjigovo?a propisan je ?lankom 3. stavak 1. podstavak c) alineja 3. Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi („Narodne novine“ broj 37/2001., 38/2001., 71/2001., 89/2001., 112/2001., 7/2002., 17/2003., 197/2003., 21/2004., 25/2004., 66/2005., 92/2005., 131/2005., 140/2005., 81/2006., 11/2007., 47/2007., 109/2007., 58/2008., 32/2009., 140/2009., 21/2010., 38/2010., 77/2010., 113/2010., 22/2011., 142/2011., 31/2012., 49/2012., 60/2012., 65/2012., 78/2012., 82/2012., 100/2012., 124/2012., 140/2012., 16/2013., 25/2013., 52/2013., 96/2013., 126/2013., 2/2014., 94/2014., 140/2014., 151/2014., 76/2015., 100/2015., 71/2018., 15/2019., 73/2019., 63/2021., 13/2022., 139/2022., 26/2023. i 87/2023.).

NA?IN I SADRŽAJ TESTIRANJA 

Postupak testiranja provodi Komisija za provedbu javnog natje?aja (u daljnjem tekstu: Komisija).

Provjera znanja, sposobnosti i vještina kandidata te rezultata u dosadašnjem radu utvr?uje se putem testiranja i razgovora Komisije s kandidatima.

Testiranju mogu pristupiti samo oni kandidati/kinje prijavljeni na javni natje?aj koji ispunjavaju formalne uvjete natje?aja, ?ije su prijave pravodobne i potpune, koji pravovremeno do?u u zakazani dan i vrijeme te prije testiranja dokažu identitet osobnom iskaznicom ili drugom važe?om identifikacijskom ispravom, slijedom ?ega ?e po dolasku na testiranje od kandidata biti zatraženo predo?enje odgovaraju?e isprave radi utvr?ivanja identiteta. Kandidati koji ne mogu dokazati identitet ne mogu pristupiti testiranju.

Kandidati su se dužni pridržavati utvr?enog vremena i rasporeda testiranja. 

Smatra se da je kandidat povukao svoju prijavu na javni natje?aj ukoliko ne pristupi testiranju te se više ne?e smatrati kandidatom. 

Za vrijeme testiranja kandidatima nije dozvoljeno koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva, napuštati prostoriju u kojoj se vrši provjera znanja, razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi na?in remetiti mir i red. Zbog povrede navedenih pravila kandidat ?e biti udaljen s testiranja, a postignuti rezultat Komisija za provedbu javnog natje?aja ne?e priznati niti ocijeniti.

Testiranje kandidata provodi se u dvije faze. Prva faza testiranja sastoji se od provjere znanja o organizaciji i na?inu rada u državnom odvjetništvu, dok se druga faza odnosi na provjeru znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se službenik prima. 

Prva faza testiranja sastoji se od pisane provjere znanja o organizaciji i na?inu rada u državnom odvjetništvu (u ukupnom trajanju od 20 minuta). Radi navedene provjere znanja ispunjava se test s 10 pitanja te se dodjeljuje 1 bod za svaki to?an odgovor, što zna?i da kandidat u ovoj fazi testiranja može ostvariti ukupno 10 bodova.

Druga faza testiranja sastoji se od provjere poznavanja rada na uredskim strojevima i ra?unalu (u trajanju od 30 minuta), odnosno prakti?ne provjere poznavanja rada u Windows operativnom sustavu i MS Office alatima (Word i Excel), što se boduje dodjeljivanjem odre?enog broja bodova od 0 do 10.

Smatra se da su kandidati zadovoljili na testiranju ako za svaki pojedini dio testiranja ostvare najmanje po 5 bodova. 

S kandidatima koji su zadovoljili na testiranju Komisija ?e obaviti razgovor (intervju) radi utvr?ivanja znanja, sposobnosti i vještina, interesa, profesionalnih ciljeva i motivacije za rad u državnoj službi te rezultata ostvarenih u njihovom dosadašnjem radu. 

Razgovor s kandidatima zasebno se boduje dodjeljivanjem odre?enog broja bodova od 0 do 10, a smatra se da je kandidat zadovoljio ako je ostvario najmanje 5 bodova.  

Nakon provedenog testiranja i razgovora Komisija ?e utvrditi rang listu prema ukupnom broju ostvarenih bodova na testiranju i razgovoru (intervjuu). Komisija ?elniku tijela dostavlja Izvješ?e o provedenom postupku koje potpisuju svi ?lanovi  Komisije. Uz Izvješ?e prilaže se i rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru. 

Za najboljeg kandidata Županijsko državno odvjetništvo u Vukovaru,  sukladno odredbi ?lanka 122. stavak 3. Zakona o državnom odvjetništvu („Narodne novine“ broj 67/2018. i 21/2022.), podnosi zahtjev za provedbu temeljne sigurnosne provjere nadležnoj sigurnosno-obavještajnoj agenciji. Sigurnosna provjera provodi se sukladno zakonu kojim se ure?uje provo?enje sigurnosnih provjera.

Na službenoj web stranici Državnog odvjetništva Republike Hrvatske www.dorh.hr te na oglasnoj plo?i Županijskog državnog odvjetništva u Vukovaru, objavit ?e se mjesto i vrijeme održavanja testiranja najmanje 5 (pet) dana prije održavanja testiranja. 

PRAVNI I DRUGI IZVORI ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA TESTIRANJE

1. Zakon o državnom odvjetništvu („Narodne novine“ broj 67/2018. i 21/2022.),

2. Poslovnik državnog odvjetništva („Narodne novine“ broj 128/2019.),

3. Windows operativni sustav i MS Office alati (World i Excel) – osnove

KOMISIJA ZA PROVEDBU JAVNOG NATJE?AJA


Poslodavac


ŽUPANIJSKO DRŽAVNO ODVJETNIŠTVO U VUKOVARU



  • osobni dolazak: VUKOVAR, ANDRIJE HEBRANGA 2

  • pisana zamolba: Vukovar, Andrije Hebranga 2

  • e-mailom: tajnistvo@zdovu.dorh.hr


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart