Site logo

STRU?NJAK-INJA ZA MARKETING I MENADŽER-ICA ZA DRUŠTVENE MEDIJE

By 14/01/2024 GRAD ZAGREB

[ad_1]

STRU?NJAK/INJA ZA MARKETING I MENADŽER/ICA ZA DRUŠTVENE MEDIJE

Radno mjesto


ZAGREB



1



Na odre?eno; novootvoreni poslovi



Puno radno vrijeme



Smjena – prijepodne



Sama?ki smještaj



U cijelosti



10.1.2024.



10.2.2024.


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska


Engleski jezik



2 godine


Opis poslova:
1. Razvoj strategije društvenih medija:
•Analiza ciljne publike i tržišta kako bi se razvila ciljana strategija društvenih medija.
•Postavljanje ciljeva i mjernih metoda za pra?enje u?inka strategije.

2. Kreiranje sadržaja:

•Izrada visokokvalitetnih sadržaja (tekst, slike, videozapisi) prilago?enih odre?enim društvenim mrežama.

•Planiranje i raspore?ivanje sadržaja prema odre?enom rasporedu.

3. Upravljanje društvenim mrežama:

•Aktivno sudjelovanje i interakcija s publikom na razli?itim društvenim medijima.

•Pra?enje trendova i novosti na društvenim medijima kako bi se osigurala relevantnost i pravovremena reakcija.

4. Analiza rezultata:

•Pra?enje klju?nih metrika angažmana publike, broja pratitelja, konverzija i drugih relevantnih pokazatelja.

•Izrada izvještaja o performansama i preporuke za poboljšanje strategije.

5. Oglašavanje na društvenim mrežama:

•Planiranje i implementacija pla?enih oglašiva?kih kampanja na društvenim medijima.

•Postavljanje ciljanih oglasa i optimizacija troškova oglašavanja

6. Suradnja s drugim odjelima:

•Suradnja s drugim odjelima kako bi se uskla?ivala marketinška strategija.

7. Pra?enje konkurencije:

•Pra?enje aktivnosti konkurencije na društvenim medijima kako bi se identificirale prilike i izazovi

8. Pra?enje promjena u algoritmima društvenih medija:

•Redovito pra?enje promjena u algoritmima društvenih medija i prilago?avanje strategije kako bi se ostvarili optimalni rezultati.

9. Edukacija i usavršavanje:

•Kontinuirano u?enje i pra?enje novih trendova u digitalnom marketingu i društvenim medijima kako bi se održala konkurentska prednost.

Poželjno je da kandidat/kinja ima razumijevanje svijeta igara i specifi?ne potrebe te preferencije gamerske zajednice.


Poslodavac


Global Gaming Services d.o.o. za usluge



[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart