Site logo

VODITELJ-ICA MARKETINGA – Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje

[ad_1]

VODITELJ/ICA MARKETINGA

Radno mjesto


ZAGREB



1



Na neodre?eno; upražnjeni poslovi



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



8.1.2024.



11.1.2024.


Posloprimac

  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska
  • Fakultet, akademija, magisterij, doktorat


3 godine


Opis posla:
•osmišljavanje, razvoj i provedba marketinških kampanja za izdava?ki program i knjižarski lanac Znanja u suradnji s kolegama iz odjela redakcije i maloprodaje
•svakodnevna suradnja s urednicima, prodajnim timom, agentima, autorima, odjelom nabave, tiskarom i drugim klju?nim timovima u poduze?u s ciljem izvršenja kratkoro?nih i dugoro?nih marketinških planova Znanja
•osmišljavanje, razvoj i koordiniranje digitalne komunikacije za sva izdanja i projekte Znanja u nakladni?kom programu te knjižarama i na webshopu u skladu sa zadanim rokovima i uz odgovaraju?e resurse
•planiranje digitalnih kampanja (poznavanje SEO, SEM i GDN alata) i analiza uspješnosti, suradnja s marketinškim agencijama
•organizacija marketinških evenata i promocija
•kontinuirano analiziranje uspješnosti kampanja, kreativnih procesa i oglasa s ciljem optimizacije i uspješnijeg budu?eg planiranja; donošenje zaklju?aka na temelju izvještaja i predlaganje novih aktivnosti
•koordiniranje i komunikacija s medijskim strateškim partnerima
•komunikacija s medijima i blogerima
•planiranje i upravljanje prora?unom marketinga izdava?kog i knjižarskog programa
•odre?ivanje prioriteta klju?nih inicijativa, aktivnosti i projekata u okviru marketinških i PR aktivnosti
•prepoznavanje prilika i razvoj ideja za unaprje?enje marketing i PR komunikacija te pozicioniranja na tržištu
•upravljanje donacijama i sponzorstvima
Radno mjesto je u Zagrebu, u sjedištu Znanja.

Uvjeti:

•VSS iz podru?ja ekonomije

•najmanje tri godine iskustva rada u marketingu

•znanje o tome kako brzo istražiti, analizirati i kreirati marketinške strategije

•znanje o kvantitativnim analizama i optimiranju marketinških programa i inicijativi rasta

•suradnja s kolegama na svim razinama u razvoju marketinških ciljeva i vrednovanju rezultata

•izvrsne pisane i verbalne komunikacijske vještine, sposobnost prenošenja jasnih poruka u komunikaciji s internim i vanjskim suradnicima, u?inkovito rješavanje problema

•izvrsno poznavanje hrvatskoga i engleskoga jezika, pismeno i usmeno

•izvrsno poznavanje digitalnih alata, osobito Worda, PowerPointa, Excela i društvenih mreža

•izvrsne komunikacijske i društvene vještine, profesionalno i odgovorno ponašanje

Visoka stru?na sprema

Potrebne godine iskustva: 1 – 3

Jezici: hrvatski, engleski

Poslodavac nudi:

•ugovor o radu na neodre?eno uz probni rok 6 mjesec

•rad u vode?em poduze?u u nakladništvu

•ugodno i pozitivno radno okruženje

•mogu?nost u?enja i usavršavanja

•boži?nica, uskrsnica, regres

•pla?eni troškovi javnog prijevoz

•sigurno radno mjesto

Mogu?nost korištenja mjera aktivne politike zapošljavanja.


Poslodavac


ZNANJE društvo s ograni?enom odgovornoš?u za nakladništvo, tiskarsku djelatnost i trgovinu


pisana zamolba: ivancica.blazanin@znanje.hr


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart