KNJIGOVO?A MATERIJALNIH I OSNOVNIH SREDSTAVA (M-Ž)
[ad_1]
KNJIGOVO?A MATERIJALNIH I OSNOVNIH SREDSTAVA (M/Ž)
Radno mjesto
DUBROVNIK, DUBROVA?KO-NERETVANSKA ŽUPANIJA
1
Na neodre?eno; upražnjeni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
22.12.2023.
30.12.2023.
Posloprimac
- Srednja škola 4 godine
- Viša ili prvostupanjska
3 godine
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o. za vodoopskrbu i komunalnu hidrotehniku, Dubrovnik, Vladimira Nazora 19, OIB: 00862047577 (dalje u tekstu: Društvo), temeljem ?lanka 28. stavka 1. Zakona o vodnim uslugama (NN 66/2019) i Odluke uprave Društva od dana 22.12.2023. godine raspisuje sljede?i
JAVNI NATJE?AJ
za radno mjesto Knjigovo?a materijalnih i osnovnih sredstava
Podaci o radnom mjestu
NAZIV ORGANIZACIJSKE JEDINICE: Služba financija i ra?unovodstva, Odjel knjigovodstva
NAZIV RADNOG MJESTA: Knjigovo?a materijalnih i osnovnih sredstava
BROJ IZVRŠITELJA: jedan (1)
VRSTA RADNOG ODNOSA: na neodre?eno vrijeme
PROBNI RAD: šest (6) mjeseci
RADNO VRIJEME: puno radno vrijeme
MJESTO RADA: Dubrova?ko-neretvanska županija
SMJEŠTAJ: ne
NAKNADA ZA PRIJEVOZ: da
NATJE?AJ VRIJEDI OD: 22.12.2023. godine
NATJE?AJ VRIJEDI DO: 30.12.2023. godine
RAZINA OBRAZOVANJA: VŠS/SSS ekonomskog smjera
RADNO ISKUSTVO: najmanje jedna (1) godina (VŠS) odnosno tri (3) godine (SSS)
DRUGI UVJETI:
OPIS RADNOG MJESTA:
- Obavljanje poslova financijske obrade dokumenata materijalnog poslovanja Društva (materijal) u skladu s prethodno ustanovljenim radnim postupcima te usmenim nalozima voditelja Odjela knjigovodstva,
- Zaprimanje i razvrstavanje dokumenata materijalnog poslovanja Društva u svrhu vo?enja knjigovodstvene evidencije o osnovnim sredstvima
- Zaprimanje i razvrstavanje dokumenata materijalnog poslovanja Društva koji se dobivaju iz skladišta (ulaz – primke i izlaz – izdatnice redovno investicijsko održavanje, usluge tre?im licima, rashod i sl.)
- Vo?enje analiti?ke knjigovodstvene evidencije sitnog inventara (ambalaže, auto guma na skladištu i u upotrebi, elektro-materijala i dijelova za vodomjere te auto-dijelove) i zaštitnih sredstva/nov?anih zaduženja organizacijskih dijelova Društva
- Vo?enje analiti?ke knjigovodstvene evidencije osnovnih sredstva
- Uskla?ivanje analiti?ke knjigovodstvene evidencije sa skladišnom evidencijom i financijskim knjigovodstvom
- Knjiženje promjena na osnovi primljenih i kontroliranih dokumenata u analiti?koj knjigovodstvenoj evidenciji
- Izra?ivanje odgovaraju?e interne knjigovodstvene temeljnice za knjiženje promjena na odgovaraju?im kontima,
- Prema primijenjenoj metodi otpisivanjavrijednosti u odre?enim rokovima utvr?ivanje iznosa otpisa sitnog inventara, (auto guma i ambalaže, i zaštitnih sredstva) teevidentiranje utvr?enja otpisa u evidenciji odnosnih stvari, te shodno tome prenošenje podataka za knjiženje otpisa u financijskom knjigovodstvu,
- Izvješ?ivanje voditelja Odjela knjigovodstvenih poslova usmeno o provedbi svih radnih zadataka te dostavljanje na ovjeru izvješ?a i poslovne dokumentacije iz podru?ja rada
- Predlaganje poboljšanja i korektivnih mjera u slu?ajevima u?estalog uo?avanja nesukladnosti prilikom obavljanja knjigovodstvenih poslova
- Aktivno pra?enje doma?ih i inozemnih zakonskih, podzakonskih akata i standarda iz podru?ja financijskog poslovanja,trgova?kih društava, komunalnog gospodarenja i poreza prema uputama rukovoditelja Službe
- Obavljanje ostalih poslova iz podru?ja odgovornosti i stru?ne spreme po nalogu neposredno nadre?ene osobe
Upute za prijavu
Na natje?aj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Prijava na natje?aj treba sadržavati najmanje: ime i prezime, adresu, broj telefona/mobitela i e-mail adresu kandidata/kinje i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje.
Uz prijavu na natje?aj kandidati/kinje moraju dostaviti:
- kratak životopis,
- dokaz o stru?noj spremi (presliku svjedodžbe, diplome i/ili potvrde visokoškolske ustanove o ste?enoj stru?noj spremi),
- presliku osobne iskaznice,
- elektroni?ki zapis ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o radnom stažu – ne stariji od mjesec dana,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu (elektroni?ki zapis ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – ne stariji od mjesec dana),
- dokaz o radnom iskustvu ostvarenom na odgovaraju?im poslovima u trajanju od najmanje jedne (1) godine (VŠS) odnosno najmanje tri (3) godine (SSS), koji sadrži vrstu poslova koju je kandidat obavljao, vrstu stru?ne spreme tih poslova i razdoblje u kojem je obavljao te poslove (preslika ugovora, rješenja ili potvrde poslodavca), a koje je evidentirano u elektroni?kom zapisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
- uvjerenje da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak (ne starije od 3 mjeseca).
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata/kinje ?e se predo?iti izvornik.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan/a je u prijavi na natje?aj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima mora se u prijavi na natje?aj pozvati na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo na prednost pri zapošljavanju sukladno ?lanku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021) ili ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/2013, 152/2014, 39/2018, 32/2020), dužan/a je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021) uz prijavu na oglas dužan/a je priložiti, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze propisane ?lankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN 121/2017, 98/2019, 84/2021), koji su objavljeni na mrežnoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/2013, 152/2014, 39/2018, 32/2020), uz prijavu na natje?aj dužna je priložiti dokaz o utvr?enom statusu osobe s invaliditetom.
Pod jednakim uvjetima podrazumijeva se da ako na kraju provedenog natje?ajnog postupka kandidati/kinje ostvare najve?i/isti broj ukupnih bodova, prednost pri zapošljavanju ima onaj kandidat/kninja koji se u svojoj prijavi pozvao na pravo prednosti te isto dokazao.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u natje?aju.
Pravovremenom prijavom smatra se prijava podnesena u roku važenja natje?aja (uklju?uju?i zadnji dan natje?ajnog roka). Dopunu prijave mogu?e je podnijeti zaklju?no s zadnjim danom natje?ajnog roka.
Neuredne, nepotpune i nepravovremene prijave ne?e se razmatrati te se osobe koje ne podnesu uredne, potpune i pravodobne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete natje?aja ne?e smatrati kandidatima/kinjama prijavljenima na natje?aj.
Podnošenjem prijave na ovaj natje?aj, kandidati/kinje su suglasni i daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natje?aj isklju?ivo u svrhu provedbe natje?ajnog postupka, sukladno Op?oj uredbi o zaštiti podataka (EU) 2016/679 (SL EU L119) i Zakonu o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
Natjec?ajna dokumentacija odnosno podaci o kandidatima c?uvaju se s?est (6) mjeseci od zavrs?etka natjec?aja, a dulje u sluc?aju sudskog ili slic?nog postupka, kada se c?uvaju do zavrs?etka tog postupka.
Natje?ajni postupak obuhva?a obveznu provjeru znanja i sposobnosti kandidata/kinja intervjuom. Na provjeru znanja i sposobnosti mogu pristupiti samo kandidati/kinje koji ispunjavaju formalne uvjete natje?aja.
O podru?ju provjere znanja i sposobnosti te mjestu i vremenu održavanja intervjua kandidati/kinje ?e biti obaviješteni/e najmanje dva (2) dana prije održavanja i to putem elektroni?ke pošte/broja telefona/mobitela koje su naveli u prijavi.
Prijava se, sa svim potrebnim podacima i dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu:
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o., Vladimira Nazora 19, 20 000 Dubrovnik, s naznakom „Natje?aj za radno mjesto Knjigovo?a materijalnih i osnovnih sredstava – NE OTVARAJ“, putem pošte ili osobno u sjedište Društva
O ishodu natje?aja kandidati ?e biti pravovremeno obaviješteni putem elektroni?ke pošte ili pismeno na adresu prebivališta navedenu u prijavi na natje?aj.
Društvo zadržava pravo u cijelosti poništiti natje?aj odnosno ne prihvatiti niti jednu pristiglu prijavu, bez obveze obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema kandidatima/kinjama. Obavijest o poništenju natje?aja kandidati/kinje ?e dobiti pisanim putem.
Ovaj natje?aj objavit ?e se s danom po?etka njegova važenja u sredstvima informiranja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje sukladno ?lanku 32. stavku 2. Zakona o tržištu rada (NN 118/2018, 32/2020, 18/2022) i na Internet stranici Društva.
_______________________________
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o.
predsjednik uprave
Poslodavac
VODOVOD DUBROVNIK D.O.O. ZA VODOOPSKRBU I KOMUNALNU HIDROTEHNIKU
- osobni dolazak: VLADIMIRA NAZORA 19, DUBROVNIK
- pisana zamolba: Vladimira Nazora 19, Dubrovnik
[ad_2]
Source link