Site logo

VODITELJ – VODITELJICA OP?IH POSLOVA

[ad_1]

VODITELJ / VODITELJICA OP?IH POSLOVA

Radno mjesto


SPLIT, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA



1



Na neodre?eno; novootvoreni poslovi



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



U cijelosti



15.12.2023.



23.12.2023.


Posloprimac


Fakultet, akademija, magisterij, doktorat



3 godine


Na temelju ?lanka 24. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama (Narodne novine, broj: 56/22,127/22, 58/33), ?lanka 19. Statuta Muzeja Ivana Meštrovi?a, ?lanka 11. Pravilnika o radu Muzeja Ivana Meštrovi?a, Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i na?inu rada te sistematizaciji radnih mjesta Muzeja Ivana Meštrovi?a, te Suglasnosti Ministarstva kulture i medija, ravnateljica Muzeja Ivana Meštrovi?a raspisuje

J A V N I    N A T J E ? A J 

za zasnivanje radnog odnosa u Muzejima Ivana Meštrovi?a, Galerija Meštrovi?, Šetalište Ivana Meštrovi?a 46, Split, za radno mjesto:

Voditelj op?ih poslova – 1 izvršitelj/ica na neodre?eno vrijeme u punom radnom vremenu, probni rad 6 mjeseci.

Opis poslova:

  • organizira i nadzire provo?enje op?ih poslova u Muzeju;
  • brine o održavanju muzejskih zgrada i muzejske imovine;
  • vodi brigu o osiguranju opreme i objekata Muzeja kod osiguravaju?eg društva te o prijavama šteta i njihovoj naplati, obnavlja police osiguranja i vodi evidenciju o istima;
  • vodi brigu o službenim vozilima Muzeja i rokovima za: registraciju, tehni?ki pregled, osiguranje, provjerava knjižicu vozila i dr.,;
  • pruža stru?nu pomo? ravnatelju, voditeljima pojedinih odjela i ostalim radnicima, s podru?ja radnog i obveznog prava te propisa koji se odnose na muzejsku djelatnost;
  • priprema prijedloge op?ih akata Muzeja;
  • temeljem punomo?i po potrebi zastupa Muzej u postupcima pred sudovima, upravnim i drugim državnim tijelima te pravnim osobama s javnim ovlastima;
  • izra?uje nacrte i ispisuje odluke i rješenja u vezi s radnim odnosima, te brine o njihovom redovitom izdavanju;
  • vodi kontrolu nad e-Registrom zaposlenika i poslovima koje obavlja upravni referent;
  • kontrolira evidenciju radnog vremena radnika (redovnog i prekovremenog) i evidenciju korištenja godišnjih odmora;
  • priprema tužbe, žalbe, molbe, prijave i odgovore;
  • priprema materijale za sjednicu Upravnog vije?a i vodi zapisnik po potrebi;
  • priprema i provodi postupke javne i jednostavne nabave robe, usluga i radova u suradnji s višim stru?nim savjetnikom za pravne poslove;
  • objavljuje pozive za prikupljanje ponuda u postupcima nabave, analizira pristigle ponude, izra?uje zapisnike i prijedloge za odabir, koji se dostavljaju Ravnatelju na potpis i ovjeru;
  • izra?uje prijedlog plana nabave u suradnji s ostalim voditeljima odjela;
  • vodi registar ugovora Muzeja;
  • sudjeluje u sastavljanju planova, programa i razvoja Muzeja;
  • obavlja poslove redovitog objavljivanja informacija, kao i rješavanje pojedina?nih zahtjeva za pristup informacijama i ponovne uporabe informacija, podnosi godišnje izvješ?e o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama;
  • organizira i nadzire vo?enje poslova iz podru?ja zaštite na radu, zaštite od požara, sigurnosti i druge zaštite Muzeja;
  • sura?uje i koordinira poslove iz podru?ja zaštite na radu i zaštite od požara s ovlaštenim organizacijama, tijelima državne uprave i lokalne samouprave i tijelima s javnim ovlastima;
  • podnosi izvješ?a nadležnim tijelima o provo?enju poslova zaštite na radu i zaštite od požara;
  • u okviru svoga djelokruga rada i ovlaštenja priprema i potpisuje odgovaraju?u dokumentaciju;
  • dužan je pridržavati se svih zakonom i drugim op?im aktima Muzeja propisanih odluka;
  • preuzima obvezu ?uvanja podataka koji se sukladno aktima Muzeja smatraju poslovnom tajnom;
  • obavlja dežurstva prema rasporedu;
  • obavlja i druge poslove u skladu sa zvanjem i sposobnostima prema odluci, nalogu i uputi ravnatelja.

Uvjeti radnog mjesta:

  • završen sveu?ilišni diplomski studij ili sveu?ilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stru?ni diplomski studij ili s njim izjedna?en studij – pravni smjer
  • najmanje tri godine radnog iskustva na pravnim poslovima
  • znanje najmanje jednog svjetskog jezika
  • napredno poznavanje rada na ra?unalu
  • visoke stru?ne, radne i organizacijske sposobnosti

Prednost: radno iskustvo na poslovima rukovo?enja.

U prijavi na javni natje?aj potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (ime i prezime, datum i mjesto ro?enja, adresu stanovanja, broj telefona te, po mogu?nosti, adresu elektroni?ke pošte) i naziv radnog mjesta za koje se kandidat/kinja prijavljuje.

Prijava mora biti vlastoru?no potpisana.

Uz prijavu je potrebno obvezno dostaviti dokaze o ispunjavanju uvjeta za radno mjesto iz natje?aja, i to: životopis, preslika diplome, presliku domovnice ili osobne iskaznice, uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci), dokaz o znanju engleskog jezika (preslika indeksa, svjedodžbe srednje škole uvjerenja ili odgovaraju?e potvrde), dokaz o znanju rada na ra?unalu (preslika indeksa, svjedodžbe srednje škole uvjerenja ili odgovaraju?e potvrde), dokaz o ukupnom radnom stažu (potvrda o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, izme?u ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, po?etku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stru?noj spremi, radnom vremenu, op?ini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja); dokaz o prethodnom radnom iskustvu na odgovaraju?im poslovima (mogu?e dostaviti: preslike ugovora o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrde prethodnih poslodavaca o vremenu i vrstama posla koje je kandidat obavljao), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroni?kom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u mati?noj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje.

Nepravovremene i neuredne prijave ne?e se razmatrati. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natje?aju.

Osoba koja podnese nepravovremenu i neurednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natje?aja ne smatra se kandidatom/kinjom  prijavljenim/om na javni natje?aj.

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na navedeno pravo i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno odredbi ?lanka 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (NN, broj: 121/17,  98/19 i 84/21), dužan je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaze o priznatom statusu iz ?lanka 102. stavka 1. do 3. te  dokaze iz ?lanka 103. stavka 1. gore citiranog Zakona, iz kojih je vidljivo postojanje navedenog prava.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno odredbi ?lanka 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN, broj: 84/21) dužan je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaze propisane ?lankom 49. stavak 1. citiranog Zakona, iz kojih je vidljivo postojanje navedenog prava.

Popisi dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju koje je kandidat dužan priložiti uz prijavu na javni natje?aj objavljeni su na slijede?oj poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno odredbi ?lanka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN, broj: 33/92, 57/92- Uredba o dopunama Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata, 77/92, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 82/01, 94/01-Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i ?lanova njihovih obitelji, 103/03, 148/13 i 98/19), dužan je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o priznatom statusu te dokaz o na?inu prestanka radnog odnosa kod prethodnog poslodavca  (rješenje, odluka i sl.).

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN, broj: 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) uz prijavu na javni natje?aj dužan je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o invaliditetu.

Podaci o pla?i radnih mjesta koja se popunjavanju javnim natje?ajem ure?eni su Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama (NN, broj: 25/13, 72/13, 151/13, 9/14, 40/14, 51/14, 77/14, 83/14 – ispravak, 87/14, 120/14, 147/14, 151/14, 11/15, 32/15, 38/15, 60/15, 83/15, 112/15, 122/15, 10/17, 39/17, 40/17 – ispravak, 74/17, 122/17, 9/18 i 57/18, 59/19, 79/19, 119/19, 50/20, 128/20, 141/20, 17/21, 26/21, 78/21, 138/21, 9/22, 31/22, 72/22, 82/22, 99/22, 26/23, 46/23 i 104/23).

Na natje?aj se mogu ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a izrazi u muškom rodu koji se koriste u ovom natje?aju uporabljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.

Muzeji Ivana Meštrovi?a (dalje: Muzeji) pridržavaju pravo provo?enja dodatnih testiranja odnosno, razgovora s kandidatima. Eventualni poziv na pisano testiranje odnosno, razgovor, prijavljeni kandidati dobit ?e putem e-maila ili kontakt broja ako kandidat nema e-mail. Muzeji pridržavaju pravo da eventualno dodatno testiranje kandidata povjere Hrvatskom zavodu za zapošljavanje.

Dokumentaciju je potrebno dostaviti u neovjerenoj preslici, a prije donošenja odluke o odabiru kandidata, odnosno sklapanja ugovora o radu, poslodavac ?e od izabranog kandidata tražiti dostavu ovjerenih preslika.

Osobni podaci prijavitelja dostupni iz prijave, kao i osobni podaci dostupni iz gore navedenih priloga uz prijavu na natje?aj, Muzeji prikupljaju i obra?uju isklju?ivo za potrebe provedbe ovog natje?aja te sukladno važe?im propisima (Op?oj uredbi o zaštiti osobnih podataka (tzv. GDPR) i Zakonu o provedbi Op?e uredbe o zaštiti podataka, NN, broj: 42/18).

Prijavom na natje?aj kandidat daje privolu Muzejima za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na ovaj natje?aj i dokumentaciji dostavljenoj s prijavom, u svrhu provedbe natje?aja i odabira kandidata, sukladno važe?im propisima.

O rezultatima natje?aja kandidati ?e biti obaviješteni putem službene web stranice Muzeja Ivana Meštrovi?a u roku od 8 dana od dana donošenja odluke o odabiru kandidata. Prijavom na natje?aj, kandidat pristaje na mogu?nost objave njegovog imena i prezimena na web stranici Muzeja Ivana Meštrovi?a.

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se u roku od 8 dana od dana objave natje?aja u „Narodnim novinama“ s naznakom „Natje?aj za radno mjesto: Voditelj op?ih poslova“, na adresu: Muzeji Ivana Meštrovi?a, Šetalište Ivana Meštrovi?a 46, 21000 Split.


Poslodavac


Muzeji Ivana Meštrovi?a



  • osobni dolazak: ŠETALIŠTE IVANA MEŠTROVI?A 46, 21000 SPLIT

  • pisana zamolba: Šetalište Ivana Meštrovi?a 46, 21000 Split

  • e-mailom: mim@mestrovic.hr


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart