Site logo

POLOŽAJ II. VRSTE ZVANJA – VODITELJ-ICA ISPOSTAVE, INTERNI NAZIV: VODITELJ-ICA UREDA ZA STUDENTE PRIJEDIPLOMSKIH, DIPLOMSKIH I INTEGRIRANIH STUDIJA

[ad_1]

POLOŽAJ II. VRSTE ZVANJA – VODITELJ/ICA ISPOSTAVE, INTERNI NAZIV: VODITELJ/ICA UREDA ZA STUDENTE PRIJEDIPLOMSKIH, DIPLOMSKIH I INTEGRIRANIH STUDIJA

Radno mjesto


ZAGREB



1



Na odre?eno; zamjena



Puno radno vrijeme



Nema smještaja



Djelomi?no



4.12.2023.



11.12.2023.


Posloprimac


Viša ili prvostupanjska


Sveu?ilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti, Ilica 85, Zagreb raspisuje:

NATJE?AJ

Ad 4.

– za izbor 1 izvršitelja (m/ž) na radno mjesto: položaj II. vrste – voditelj ispostave, interni naziv: voditelj ureda za studente preddiplomski i diplomskih te integriranog studija, na odre?eno vrijeme, u punom radnom vremenu, u zamjenu za privremeno odsutnu djelatnicu (radi bolovanja)

Op?i uvjeti za kandidate/kandidatkinje pod Ad 4.:

– Kvalifikacija ste?ena završetkom prijediplomskih stru?nih studija (razina 6. st.) ili prijediplomskih sveu?ilišnih studija (razina 6. sv.)

– iskustvo na istim ili sli?nim poslovima

– korištenje MS Office paketa (Word, Excel, Outlook) i interneta (mrežnih stranica, elektroni?ke pošte)

Kandidati/kandidatkinje pod Ad 4. i Ad 5. uz prijavu su dužni/e priložiti:

1. prijavu na natje?aj

2. životopis

3. dokaz o državljanstvu (presliku osobne iskaznice, putovnice ili domovnice)

4. dokaz o stru?noj spremi

5. potvrdu o ostvarenom radnom stažu – elektroni?ki zapis o radno-pravnom statusu (e–radna knjižica)

6. dokaz o poznavanju hrvatskog jezika (minimalno C1) trebaju priložiti samo kandidati/ kandidatkinje koji/e nisu hrvatski državljani

7. vlastoru?no potpisanu izjavu – izri?iti pristanak kandidata da se obavijest o rezultatu natje?aja objavi na službenoj stranici Akademije likovnih umjetnosti Sveu?ilišta u Zagrebu (obrazac se preuzima na službenim stranicama Akademije, na poveznici: https://www.alu.unizg.hr/alu/cms/upload/dokumenti/natjecaji/2018/izjava_pristupnika_za_javni_natjecaj_150119.pdf

Opisi poslova radnih mjesta propisani su Pravilnikom o ustroju radnih mjesta i sistematizaciji poslova koji je objavljen na službenim stranicama Akademije likovnih umjetnosti Sveu?ilišta u Zagrebu.

Prijave na natje?aj i dokazi o ispunjavanju uvjeta podnose se u elektroni?kom obliku na alu@alu.unizg.hr ili pismenim putem na službenu adresu sjedišta: Sveu?ilište u Zagrebu Akademija likovnih umjetnosti, Ilica 85, Zagreb, s obveznom naznakom: „Za natje?aj – naziv radnog mjesta” za koje se kandidat/kandidatkinja natje?e.

NAPOMENE za sve kandidate/kandidatkinje:

U prijavi na natje?aj potrebno je navesti osobne podatke kandidata/kandidatkinje (ime i prezime, datum i mjesto ro?enja, adresa stanovanja, broj telefona ili mobitela) te naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje. Prijavu je potrebno vlastoru?no potpisati.

Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natje?aju.

Osoba koja nije podnijela pravovremenu i/ili potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natje?aja ili uop?e nije podnijela prijavu, ne smatra se kandidatom/kandidatkinjom.

Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.

Kandidat/kandidatkinja koji/a može ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju u javnu službu, sukladno ?lanku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17), ?lanku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13), i ?lanku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13 – pro?iš?eni tekst, 152/14 i 39/18) dužan/dužna se u prijavi na javni natje?aj pozvati na to pravo prednosti pri zapošljavanju u odnosu na ostale kandidate/kandidatkinje, samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat/kandidatkinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji, uz prijavu na natje?aj dužan/dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane ?lankom 103. stavkom 1. Zakona o hrvatskim branitelja iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji.

Poveznica na popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843

Kandidat/kandidatkinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s ?lankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom, uz prijavu na javni natje?aj dužan/dužna je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvr?enom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidate/kandidatkinje koji/e ispunjavaju formalne uvjete natje?aja, mogu?e je uputiti na testiranje koje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina, te na psihologijsko testiranje. Sve kandidate/kandidatkinje koji/e ispunjavaju formalne uvjete natje?aja, pozvat ?e se na razgovor (intervju). Za kandidata/kandidatkinju koji/a nije pristupio/la testiranjima, odnosno razgovoru smatrat ?e se da je povukao/povukla prijavu na javni natje?aj i više se ne?e smatrati kandidatom/kandidatkinjom. Sadržaj i na?in testiranja te vrijeme i mjesto održavanja testiranja biti ?e objavljeni na službenim stranicama Akademije likovnih umjetnosti Sveu?ilišta u Zagrebu (http://www.alu.unizg.hr), najmanje tri dana prije testiranja, a vrijeme i mjesto održavanja razgovora najmanje dva dana prije održavanja razgovora.

Isprave se prilažu u neovjerenom presliku.

Izabrani/a kandidat/kandidatkinja dužan/dužna je, prije sklapanja ugovora o radu, dokumentaciju o ispunjenju traženih uvjeta dostaviti u izvorniku ili ovjerenom presliku.

Do donošenja odluke o izboru, natje?aj može biti poništen bez obrazloženja.

Rezultati javnog natje?aja oglasit ?e se na službenim stranicama Akademije likovnih umjetnosti Sveu?ilišta u Zagrebu.

Akademija likovnih umjetnosti Sveu?ilišta u Zagrebu koristit ?e i dalje obra?ivati podatke u svrhu provedbe natje?ajnog postupka sukladno propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka. Natje?ajna dokumentacija odnosno podaci o kandidatima/kandidatkinjama ?uvaju se šest mjeseci od završetka natje?aja, a dulje u slu?aju sudskog ili sli?nog postupka, u kojem slu?aju se ?uvaju do završetka postupka. Nakon isteka roka ?uvanja dokumentacija se uništava, s time da svaki kandidat/kandidatkinja po isteku roka ?uvanja može preuzeti svoju dokumentaciju.

Nepravovremene i nepotpune prijave ne?e se razmatrati.

Sukladno ?lanku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (“Narodne novine” br. 82/08 i 69/17), na natje?aj se mogu javiti pripadnici obaju spolova, a izrazi u muškom rodu koji se koriste u natje?aju uporabljeni su neutralno i odnose se na muške i ženske osobe.

Opis poslova:

– koordinira i organizira rad ureda za studente preddiplomski, diplomskih i integriranog studija 

– prima studente i ostale stranke 

– ustrojava i vodi evidenciju studenata 

– obavlja poslove upisa i ispisa studenata preddiplomskih, diplomskih i integriranog studija te ovjere semestra 

– vodi evidenciju i obradu prijavnica o polaganju ispita 

– izra?uje izvješ?a i statistike u svezi studenata 

– pruža informacije studentima Akademije u svezi studija 

– obavlja administrativne poslove prilikom provedbe postupaka provjere posebnih znanja, vještina i sposobnosti za upis u I. godinu preddiplomskih i integriranog studija 

– obavlja administrativne poslove prilikom provedbe razredbenog postupka za upis u I. godinu diplomskih studija 

– priprema materijale za diplomske ispite (prijava, raspored, zapisnik i dr.)  

– uskla?uje podatke prema službenim evidencijama u svrhu studentovog završetaka studija (indeks, prijavnice za ispit, upisni listovi i dr.) 

– priprema podatke za izradu svjedodžbi, diploma i dopunskih isprava o studiju vezano uz tijek studija 

– sura?uje s prodekanom za nastavu i studente u rješavanju studentskih pitanja 

– izra?uje i izdaje potvrde i uvjerenja za potrebe studenata po ovlaštenju tajnika 

– unosi i ažurira podatke o studentima i upisima kroz modul ISVU „Studij i studenti“ 

– obavlja poslove u svezi ostvarivanja prava studenata na studentsku prehranu (izrada i distribucija tiskanih kartica s uputstvima, izdavanje iskaznica, unos i ažuriranje podataka o studentima kroz ISSP) 


Poslodavac


SVEU?ILIŠTE U ZAGREBU AKADEMIJA LIKOVNIH UMJETNOSTI



  • osobni dolazak: ULICA RUDOLFA KOLAKA 12, 10000 ZAGREB (URUDŽBENI U

  • pisana zamolba: Ilica 85, 10000 Zagreb

  • e-mailom: alu@alu.unizg.hr


[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Cart

Cart