REFERENT-ICA ZA OBRADU MATI?NIH PODATAKA III
[ad_1]
REFERENT/ICA ZA OBRADU MATI?NIH PODATAKA III
Radno mjesto
ZAGREB
1
Na odre?eno; zamjena
Puno radno vrijeme
Smjena – prijepodne
Nema smještaja
Djelomi?no
30.11.2023.
8.12.2023.
Posloprimac
Srednja škola 4 godine
1 godinu
Opis poslova:
• obavlja poslove na obradi i sistematizaciji podataka za nove obveznike i nastale promjene;
• obra?uje žalbe i druge podneske izjavljene protiv rješenja o utvr?ivanju obaveze pla?anja naknada za stambeni i garažni prostor;
• obavlja pisanu (dopisi, elektronska pošta) i usmenu (neposrednu, telefonsku) komunikaciju s obveznicima pla?anja naknada;
• obra?uje dokumentaciju i obavlja unos podataka u mati?nu datoteku obveznika, te poslove povratnih informacija iz mati?ne datoteke putem AOP-a;
• izra?uje naloge za otpis, pripis i preknjiženje;
• izra?uje informacije o statusnim podacima obveznika;
• organizira poslove opremanja za dostavu rješenja, ra?una, naloga za pla?anje i drugog;
• prati i analizira uzroke ne uru?enja pismena i ra?una vra?enih od pošte i sudova;
• vodi evidenciju i odlaže vra?ene dostavnice, povratnice, neuru?ena pismena i ra?une;
• ažurira podatke o uru?enju pismena te uloženim žalbama na rješenja o obvezi pla?anja komunalne naknade, naknade za ure?enje voda i/li spomeni?ke rente,
• utvr?uje pravomo?nost, kona?nost i izvršnost rješenja o obvezi pla?anja (klauzula pravomo?nosti, kona?nosti i izvršnosti).
• po potrebi, izra?uje prijepise naloga za pla?anje/ra?una te po potrebi ru?no ispisuje naloge za pla?anje;
• provodi testiranje izlazne dokumentacije (ra?uni, nalozi za pla?anje, rješenja i dr. – redovni obra?uni, obra?uni po promjenama, generalna donošenja rješenja) u svrhu ispravnosti formiranja i pravovremenosti dostave obveznicima sukladno godišnjem planu;
• provodi provjere rezultata ažuriranih promjena i ispravnost formiranja knjigovodstvenih stavaka, te pripremu potrebnih temeljnica za knjiženje (preknjiženja i dr.), temeljem mjese?nih listi s podacima prije i poslije promjena i evidentiranja novih obveznika/objekata;
• ažurira mati?ne podatke o obvezniku pla?anja naknada sukladno objavljenim aktima o otvaranju ili dovršenju pred ste?ajnog postupka, ste?aju odnosno likvidaciji poslovnog subjekta;
• komunicira s drugim organizacijskim jedinicama u okviru Društva te drugim podružnicama (u svrhu razmjene informacija, rješavanja stranaka i dr.) a sukladno ovlastima radnog mjesta, nalozima voditelja te naputcima suradnika;
• obavlja i druge srodne poslove po nalogu voditelja odjela, a posebno:
o ažurno i to?no evidentiranje obveznika;
o kontrolira redovni obra?un naknada i obra?un po promjenama stanja baza mati?nih podataka;
o otklanja greške u bazama mati?nih podataka i analiti?kom knjigovodstvu
o vodi odgovaraju?u dokumentaciju i izvještava pretpostavljenu osobu o izvršenim poslovima i uo?enim prilikama i ograni?enjima za efikasno i kvalitetno izvršenje poslova i odvijanje procesa;
o briga za ažurno rješavanje žalbi i drugih podnesaka po rješenjima komunalne naknade, naknade za ure?enje voda, najamnine i zakupnine u skladu sa Zakonom o op?em upravnom postupku i pod zakonskim aktima;
o temeljem objava o otvaranju pred ste?ajnih, ste?ajnih i likvidacijskih postupaka putem službenih glasila, utvr?uje obveznike u bazi podataka i specificira sistemske brojeve obveznika/objekata) u svrhu izrade specifikacije dugovanja u Odjelu naplate, a radi prijave u pred ste?aj ili ste?ajnu masu;
o obavlja usmenu i pisanu komunikaciju vezano za informati?ku podršku sukladno zadacima i ovlastima radnog mjesta;
o obavlja usmenu i pisanu komunikaciju s nadležnim gradskim uredima i Hrvatskim vodama sukladno zadacima i ovlastima radnog mjesta.
Broj radnika: 1 izvršitelj
Trajanje potrebe: rad na odre?eno vrijeme do povratka radnice s bolovanja
Stru?na sprema (ECTS bodovi) i zvanje: SSS tehni?kog ili društvenog smjera
Radno iskustvo: 1 godina
Dokazi uz ponude:
• životopis s opisom dosadašnjeg rada
• dokaz o odgovaraju?em stupnju obrazovanja u skladu s uvjetima iz javnog natje?aja (presliku diplome, odnosno rješenje o priznavanju inozemne stru?ne kvalifikacije koju je izdalo nadležno tijelo)
• dokaz o radnom iskustvu (elektroni?ki zapis/potvrda o radnom stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje)
• potvrde/preporuke/izjave/?lanke ili druge dokumente koji potvr?uju ?injenice iz životopisa
Rok za dostavu ponuda: 08.12.2023
Urednom ponudom smatra se ponuda koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natje?aju. Nepotpune i nepravodobno pristigle ponude ne?e se razmatrati.
Sukladno Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i ?lanovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17, 98/19, 84/21), upu?uju se potencijalni kandidati/kinje iz ?lanka 102. st. 1-3. Zakona da dostave dokaze iz ?lanka 103. st. 1. tog Zakona u svrhu ostvarivanja prava prednosti pri zapošljavanju:
Kandidati/kinje koji/e ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno ?lanku 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata ( „Narodne novine“ br. 84/21) uz prijavu na javni natje?aj dužni/e su priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva branitelja:
Napomena: Prijave na javni natje?aj podnose se putem e-mail adrese: gskg.ljudskipotencijali@gskg.hr s naznakom „Prijava na javni natje?aj – za radno mjesto Referent za obradu mati?nih podataka III“.
GSKG d.o.o. zadržava pravo poništenja natje?aja te ne prihvatiti ni jednu dostavljenu ponudu.
Natje?ajna dokumentacija se ne vra?a.
Više o poslovanju GSKG d.o.o. nalazi se na službenim internet stranicama www.gskg.hr.
Poslodavac
GRADSKO STAMBENO KOMUNALNO GOSPODARSTVO društvo s ograni?enom odgovornoš?u za usluge, gra?evinarstvo i trgovinu
e-mailom: gskg.ljudskipotencijali@gskg.hr
[ad_2]
Source link